מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

סדנה דו יומית למנהלות משרד ומזכירות בכירות


  • תאריך: 07.12.2021 09:10 - 08.12.2021 15:15
  • מיקום הירקון 145, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף: מרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה תל אביב

תיאור

גם וונדרית מנוסה יודעת שתמיד יש לה עוד מה ללמוד. בעיקר במציאות דינאמית כמו שלנו. מנהלת משרד בעולם העבודה החדש היא לא "רק מזכירה" – היא וונדר-וומן!
תפקיד מנהלת המשרד בעולם העבודה החדש מחייב ידע רחב ומיומנויות ניהוליות מתקדמות, יכולת תפעול מערכות משרד ממוחשבות, ניהול אדמיניסטרטיבי ברמה מקצועית, מצגות, קליטת עובדים כמו גם ניהול יעיל של זמן, קבלת החלטות ומתן פתרונות ויצירת סביבת עבודה נעימה ורגועה.



המרכז הבינלאומי לכנסים ופורום מנהלות הלשכה בישראל (פמל"י) שמחים להודיע על פתיחת ההרשמה לסדנה דו יומית למנהלות משרד ומזכירות בכירות

הסדנה "ממנהלת משרד לוונדר-וומן" מציעה תוכנית מקצועית ועשירה בחווית למידה יוצאת דופן, בה נצייד את מנהלת המשרד והמזכירות, בכלים אופרטיביים ושיטות עבודה מתקדמות ליצירת סביבת עבודה יעילה, שיפור תהליכי עבודה והתמודדות עם ריבוי משימות.

הסדנה תתקיים בימים ב-ג: 7-8/12/2021
במרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה תל אביב.

(ניתן להירשם ליום בודד לפי בחית המשתתף.)

למשתתפים תוענק תעודה בפירוט החומר הנלמד.



הסדנה מוגשת על ידי מיטב המומחים ואנשי מקצוע, שינחו, ידריכו ויתרגלו את המשתתפות בקידום נושאי הליבה של ניהול המשרד המודרני, לצד עדכונים והדרכות לפיתוח מיומנויות, יעול עבודת המשרד וניהול זמן אפקטיבי לעמידה במשימות.

עוד תעסוק הסדנה בכללי הכתיבה המודרנית, ניהול השירות בסביבת המשרד,, התמודדות עם לחץ ושחיקה, שפת גוף- לדבר בלי לומר מילה, יחסי עבודה, ארגונומיה מותאמת לעבודה במשרד ובישיבה מול מחשב, טיפים וטריקים בתוכנות האופיס ותזונה נכונה לשיפור ביצועיים.

הסדנה נועדה לפתור בעיות יומיומיות שהמשרד נתקל בהן, למנוע בזבוז משאבים, לייעל ולשפר תהליכי עבודה קיימים ולהביא לתוצאות מיידיות וטובות יותר.

הירשמי עכשיו וקבלי ערך מוסף וידע ייחודי כיאה למנהלת משרד מקצועית.
דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם!

קהל יעד:
הסדנה מיועדת לעוזרות מנכ"ל, מנהלות משרד, מנהלות לשכה, מזכירות מנכ"ל, עוזרות מנכ"ל, מזכירות בכירות, מזכירות מנהלי אגפים וכל מי שעבודת המשרד היא חלק משגרת עבודתה.

סגל המרצים והמומחים

  • עדי פרבר, מנהל פיתוח עסקי, מאמן אישי להצלחה, מפתח שיטת אימון קואצ'ינג DIB
  • עמית סגל, בעלים ומנכ"לית A.S.P, ליווי אדמיניסטרטיבי לעסקים. מומחית בהטמעת תהליכים ושיטות עבודה מתקדמות המונעים בזבוז זמן והופכים כל עסק למסודר וריווחי.
  • אביטל רדושר, מדריכת ארגונומיה ארצית, המוסד לבטיחות ולגיהות
  • איילת צורי, מומחית בתקשורת כתובה עם ניסיון של 29 שנה בכתיבה שירותית, ב.א. בבלשנות, מ.א. בתקשורת במסלול ניו-מדיה, עורכת לשונית ומתרגמת מוסמכת
  • מוריס קנר, פסיכולוג, מאמן, יועץ ומנטור בינלאומי בתחומי הניהול
  • גלית שרון, מנחת סדנאות תדמית שפת גוף וסטיילינג , משמשת מאז שנת 2003 כיועצת וכמרצה מבוקשת לתדמית ופרזנטציה אישית.
  • איריס רזין, MBA, מאמנת אירגונית ומנחה בכירה לקבוצות ולמנהלים
  • שירלי יוסף, מטפלת ויועצת לבריאות ע"פ חכמת הרמב"ם והמדע בין ימינו
  • יהודית מהלל, מומחית לסביבת תוכנות המשרד, מדריכה מוסמכת יישומי אופיס ואקסל במשרד ובעסקים
  • עו"ד אסתי נדל, שותפה בכירה, משרד עורכי דין רובין שמואלביץ


דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו! 


ניהול משרד ומזכירות.pdf


שמים סוף לתופעת הפרסום הסמוי בכנסים מקצועיים

בכנס זה אין התערבות של נותני חסויות, אין הרצאות מסחריות סמויות במסווה של הרצאות מקצועיות. כל הנושאים והמרצים מציעים מקצועיות נטו!