הפסגה המקצועית השנתית של מנהלי/ות משרד ומזכירות בכירה בישראל


  • תאריך: 05.02.2024 09:00
  • מקום: הירקון 145, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף: מרכז הכנסים, מלון קראון פלזה תל אביב

כרטיסים


סוג כרטיס
כמות
דמי רישום מוזלים לכנס חד יומי לנרשמים עד 31/12/23 (לא כולל מע"מ)
1170.00
0
דמי הרישום כוללים: השתתפות בכנס, תיק וועידה, ארוחת בוקר קלה, הפסקות אספרסו בר במהלך הכנס, ארוחת צהרים חווייתית, שי אישי ואינם כוללים מע"מ. באפשרות הנרשם לבטל את הרישום ללא תשלום פיצוי כספי עד לתאריך 31/01/24, ע"י משלוח הודעה בכתב וקבלת מספר ביטול מהחברה המארגנת. לאחר מועד הביטול האחרון 31/01/24 ביטול הרישום לכנס (גם אם הרישום בוצע לאחר מועד זה) ו/או אי הגעה לכנס מכל סיבה שהיא (למעט ביטול שנעשה במועד), יחויב הנרשם במלא דמי הרישום.
דמי רישום לכנס חד יומי החל מ-01/01/24 (לא כולל מע"מ)
1350.00
0
דמי הרישום כוללים: השתתפות בכנס, תיק וועידה, ארוחת בוקר קלה, הפסקות אספרסו בר במהלך הכנס, ארוחת צהרים חווייתית, שי אישי ואינם כוללים מע"מ. באפשרות הנרשם לבטל את הרישום ללא תשלום פיצוי כספי עד לתאריך 31/01/24, ע"י משלוח הודעה בכתב וקבלת מספר ביטול מהחברה המארגנת. לאחר מועד הביטול האחרון 31/01/24 ביטול הרישום לכנס (גם אם הרישום בוצע לאחר מועד זה) ו/או אי הגעה לכנס מכל סיבה שהיא (למעט ביטול שנעשה במועד), יחויב הנרשם במלא דמי הרישום.
דמי רישום למשתתף נוסף מאותו הארגון (לא כולל מע"מ)
981.00
0
דמי הרישום כוללים: השתתפות בכנס, תיק וועידה, ארוחת בוקר קלה, הפסקות אספרסו בר במהלך הכנס, ארוחת צהרים חווייתית, שי אישי ואינם כוללים מע"מ. באפשרות הנרשם לבטל את הרישום ללא תשלום פיצוי כספי עד לתאריך 31/01/24, ע"י משלוח הודעה בכתב וקבלת מספר ביטול מהחברה המארגנת. לאחר מועד הביטול האחרון 31/01/24 ביטול הרישום לכנס (גם אם הרישום בוצע לאחר מועד זה) ו/או אי הגעה לכנס מכל סיבה שהיא (למעט ביטול שנעשה במועד), יחויב הנרשם במלא דמי הרישום.

סה''כ

0.00

תיאור

אתם מוזמנים להצטרף אלינו לפסגה המקצועית למנהלי/ות משרדים ומזכירות בכירה בישראל, ביום ב'-5 בפברואר 2024, במרכז הכנסים קראון פלזה תל אביב.

אירוע זה מיועד במיוחד לאנשי מקצוע כמוך שרוצים לפתח את כישוריהם, להטעין את האנרגיה שלהם ולהניע את ההתפתחות המקצועית שלהם קדימה.

כנס ניהול משרד ומזכירות בכירה של המרכז הבינלאומי לכנסים, בשיתוף עם פורום מנהלי/ות הלשכה בישראל (פמל"י), יספק אסטרטגיות וטיפים לשיפור הביצועים שלך והשגת איזון נכון בין העבודה לבית. תהיה לך הזדמנות לפגוש ולהתחבר עם עמיתים ומנהלי משרדים מארגונים אחרים, ולקחת הביתה כלים וטכניקות יקרות ערך לייעל את הפרודוקטיביות שלך.

כנס זה מהווה חוויה מקצועית ייחודית בנוף הכנסים בארץ. אנו מתכבדים להזמין את כל מנהלי/ות המשרדים והמזכירות הבכירה בארגונכם, להשתתף ולהפיק תועלת מאירוע זה. הירשמו עכשיו כדי לנצל את דמי ההרשמה המוזלים למקדימים להירשם.

הכנס יערך ביום ב' 5 בפברואר 2024
במרכז הכנסים קראון פלזה תל אביב
 

בעידן של שינויים דרמטיים והנדסה מחדש של עולם העבודה, מנהלי/ות המשרד והמזכירות הבכירה מעולם לא היו מאותגרות ועסוקות יותר כמו היום, ומצופה מהם לעשות כל מה שנדרש כדי להשאיר את "הרכבת בתנועה" !

וועידה חשובה זו, תגביר את כישורי התקשורת, הפרודוקטיביות ואת ההתפתחות המקצועית של המשתתפות/ים וכפועל יוצא את שביעות הרצון של הארגון!

אל תחכו - שריינו מקום עוד היום - הירשמו עכשיו

דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם 



הוועידה תספק אסטרטגיות וטיפים לשיפור הביצועים, תלמד מיומנויות מעשיות חדשות שיאפשרו לנהל את העבודה והקריירה במקצועיות, בסמכותיות ובהצלחה, תוך איזון בין עבודה לבית.

אין ספק כי המשתתפות בכנס יחזרו לעבודה רעננות, מלאות במוטיבציה ואנרגיות חיוביות, וחמושות בכלים וטכניקות שמנהלות המשרד של היום צריכות כדי להשיג פרודוקטיביות אופטימלית.
הוועידה מהווה גם הזדמנות מצוינת להכיר עמיתות למקצוע מענפים ותחומים אחרים וליצור קשרים מתמשכים שיכולים להועיל לך ולארגון בהמשך הדרך.

*כל האמור באתר זה, מנוסח בלשון נקבה מטעמי נוחות בלבד, אך כל האמור באתר מיועד לנשים וגברים כאחד. 



ארגז כלים מתקדם ומהפכני לניהול משרד בעידן החדש

  • קונפליקטים וניהול ממשקים בעבודת המשרד
  • איך להצליח לתפקד בעולם לחוץ בתקופה זו ולהישאר רגועים?
  • גלי את השעה ה25- איך מנהלים נכון את הזמן ולא נותנים לו לנהל אותך
  • בינה מלאכותית וניהול המשרד - איך זה מתחבר?
  • בריאות זה לא צחוק
  • כלים קריטיים להתמודדות עם מצבים בלתי אפשריים
  • מפתחות חשובים לשמירה על יחסי עבודה מצוינים עם הבוס


הכנס מוגש על ידי מיטב המומחים ואנשי המקצוע, שינחו, ידריכו ויתרגלו את המשתתפים בקידום עבודת המשרד וניהול הלשכה, בהם:

  • עמית סגל, מייסדת חברת A.S.P, לעבוד חכם יותר במקום קשה יותר
  • ד"ר יוסי טוביאנה, פסיכולוג קליני בכיר
  • אלעד אבידן, יועץ ארגוני, מדריך בכיר ומלווה קבוצות, מנהלים וארגונים
  • קוראל אנגלשטיין, מייסדת חברת YAPA , שרותי ניהול במיקור חוץ
  • ענת מטיאש, דיאטנית קלינית וספורט MPH, מנהלת מועדון fiteat לאורח חיים בריא ופעיל


קהל יעד:

הוועידה מיועדת לעוזרות מנכ"ל, מנהלות משרד, מנהלות לשכה, מזכירות מנכ"ל, מזכירות בכירות, מזכירות מנהלי אגפים וכל מי שעבודת המשרד היא חלק משגרת עבודתה.

אל תחכו - שריינו מקום עוד היום


ניהול משרד ומזכירות 2024.pdf