ניהול משרד ומזכירות בכירות


כל מנהלת משרד יודעת שמפעם לפעם צריך להטעין מצברים לא כל שכן בתקופה הנוכחית


  • תאריך: 24.08.2021 09:10 - 24.08.2021 15:15
  • מקום: הירקון 145, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף: מרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה תל אביב

כרטיסים


סוג כרטיס
כמות
דמי רישום מוזלים לנרשמים עד 05/08/21 (לא כולל מע"מ)
891.00
0
דמי הרישום כוללים: השתתפות בכנס, תיק וועידה, ארוחת בוקר קלה, הפסקות אספרסו בר במהלך הכנס, ארוחת צהרים חווייתית, שי אישי ואינם כוללים מע"מ. באפשרות הנרשם לבטל את הרישום ללא תשלום פיצוי כספי עד לתאריך 05/08/21, ע"י משלוח הודעה בכתב וקבלת מספר ביטול מהחברה המארגנת. לאחר מועד הביטול האחרון 05/08/21 ביטול הרישום לכנס (גם אם הרישום בוצע לאחר מועד זה) ו/או אי הגעה לכנס מכל סיבה שהיא (למעט ביטול שנעשה במועד), יחויב הנרשם במלא דמי הרישום.
דמי רישום לנרשמים החל מ 06/08/21 (לא כולל מע"מ)
981.00
0
דמי הרישום כוללים: השתתפות בכנס, תיק וועידה, ארוחת בוקר קלה, הפסקות אספרסו בר במהלך הכנס, ארוחת צהרים חווייתית, שי אישי ואינם כוללים מע"מ. באפשרות הנרשם לבטל את הרישום ללא תשלום פיצוי כספי עד לתאריך 05/08/21, ע"י משלוח הודעה בכתב וקבלת מספר ביטול מהחברה המארגנת. לאחר מועד הביטול האחרון 05/08/21 ביטול הרישום לכנס (גם אם הרישום בוצע לאחר מועד זה) ו/או אי הגעה לכנס מכל סיבה שהיא (למעט ביטול שנעשה במועד), יחויב הנרשם במלא דמי הרישום.
דמי רישום מוזלים למשתתפים נוספים מאותו הארגון (לא כולל מע"מ).
792.00
0
דמי הרישום כוללים: השתתפות בכנס, תיק וועידה, ארוחת בוקר קלה, הפסקות אספרסו בר במהלך הכנס, ארוחת צהרים חווייתית, שי אישי ואינם כוללים מע"מ. באפשרות הנרשם לבטל את הרישום ללא תשלום פיצוי כספי עד לתאריך 05/08/21, ע"י משלוח הודעה בכתב וקבלת מספר ביטול מהחברה המארגנת. לאחר מועד הביטול האחרון 05/08/21 ביטול הרישום לכנס (גם אם הרישום בוצע לאחר מועד זה) ו/או אי הגעה לכנס מכל סיבה שהיא (למעט ביטול שנעשה במועד), יחויב הנרשם במלא דמי הרישום.

סה''כ

0.00

תיאור

המרכז הבינלאומי לכנסים, ופורום מנהלות הלשכה בישראל (פמל"י) עורכים כנס מקצועי ומקיף לייעול וקידום עבודת המשרד והמזכירות ומזמינים אתכם להשתתף בו.

הכנס יתקיים ביום ג' - 24/08/21
מרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה תל אביב.


הכנס יכלול סדנאות והרצאות מפי מיטב המומחים, שידונו וידריכו בנושאי הליבה של ניהול המשרד לצד עדכונים והדרכות לפיתוח, לקידום וייעול עבודת המשרד, ובכללם:
שיפור ביצועים בתוכנות המשרד, ניהול זמן אפקטיבי ויעיל.

עוד יעסוק הכנס בהפחתת לחצים ושחיקה, אתיקה ומוסר במקום העבודה, איזון תזונתי נפשי ופיזי בחיים ובעבודה -ע"פ חכמת הרמב"ם.

הכנס מציע תוכנית מקצועית ועשירה בחווית למידה יוצאת דופן, תיק ועידה, ארוחת בוקר במסעדת המלון, הפסקות אספרסו בר במהלך הכנס, ארוחת צהרים חווייתית, שי אישי, תעודה ועוד.

למשתתפים תוענק תעודה בפירוט החומר הנלמד.



מטרת הכנס הינה הקניית מיומנויות, איך ואיפה נכון להשקיע את הזמן כדי להגיע למקסימום אפקטיביות ויעילות, טיפים, כלים ועקרונות עבודה שיעזרו לכם לייעל את ניהול ותפעול המשרד.
הירשמי עכשיו וקבלי ערך מוסף וידע ייחודי כיאה למנהלת משרד מקצועית.


קהל יעד:
ההשתלמות מיועדת לעוזרות מנכ"ל, מנהלות לשכה, מנהלות משרד, מזכירות מנכ"ל, מזכירות מנהלי אגפים, מזכירות בכירות וכל מי שעבודת המשרד היא חלק משגרת עבודתה.

דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם! 

מטרת הכנס הינה הקניית מיומנויות, איך ואיפה נכון להשקיע את הזמן כדי להגיע למקסימום אפקטיביות ויעילות, טיפים, כלים ועקרונות עבודה שיעזרו לכם לייעל את ניהול ותפעול המשרד. הירשמי עכשיו וקבלי ערך מוסף וידע ייחודי כיאה לוונדר-וומן אמיתית!

דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו! 


ניהול לשכה ומזכירות בכירות.pdf



שמים סוף לתופעת הפרסום הסמוי בכנסים מקצועיים

בכנס זה אין התערבות של נותני חסויות, אין הרצאות מסחריות סמויות במסווה של הרצאות מקצועיות. כל הנושאים והמרצים מציעים מקצועיות נטו!