ועידת ישראל לשירות לקוחות היא הזדמנות ייחודית עבורכם: ללמוד מהמובילים בתעשייה ולקבל כלים וטכניקות מעשיות ליישום מיידי, להתעדכן בחידושים האחרונים ובמגמות העתיד בעולם שירות הלקוחות., ליצור קשרים משמעותיים עם עמיתים ומומחים מובלים, לקבל השראה ומוטיבציה להוביל את ארגונכם להצלחה בשוק תחרותי.
הצטרפו למהפכה שמשנה את חוקי המשחק בשירות הלקוחות בישראל!
בעיצומה של מציאות ישראלית דינמית ומורכבת, ובצל האתגרים הייחודיים של 2025 - ממחסור בכוח אדם ועד למציאות ביטחונית משתנה - ועידת ישראל לשירות וחוויית לקוח 2025 היא המצפן המקצועי שלכם להצלחה.
זה לא עוד כנס, אלא הזדמנות אסטרטגית קריטית לרכוש ידע מעמיק, כלים חדשניים ותובנות מעשיות שיאפשרו לכם לנצח את האתגרים, להעניק שירות יוצא דופן, רגיש ומתקדם, ולפתוח דלתות לעולם השירות של המחר.
הוועידה תיערך בימים ד'-ה' 25-26/06/25
מלון קראון פלאזה, הירקון 145 תל אביב
הצטרפו אלינו ליומיים עוצמתיים של תוכן איכותי, חדשנות טכנולוגית ודיונים מעמיקים סביב אתגרי השירות הייחודיים של המציאות הישראלית.
מה מחכה לכם בוועידה ברמה של 5 כוכבים?
דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו!
דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו!
הוועידה תדון בתחומי הליבה והחידושים בתחום לצד פתרונות מומחים בנושאים הבאים:
אל תחמיצו את האירוע המרכזי של השנה למנהלי שירות לקוחות בישראל!
למי הוועידה מיועדת?
הוועידה מיועדת למנהלי שירות לקוחות, מנהלי חוויית לקוח, Customer Success Manger, אנשי שיווק ומכירות, ממונים על תלונות ופניות הציבור, מנהלי קשרי לקוחות, מנהלי מוקדי שירות, יועצים ומובילים טכנולוגיים בכל ארגון ששואפים להוביל את המהפכה בתחום השירות והנאמנות ללקוחות.
אל תפספסו את האירוע המרכזי של השנה בעולם שירות הלקוחות בישראל! הבטיחו את מקומכם עוד היום.
להתראות בוועידה!