ועידת ישראל לשירות לקוחות היא הזדמנות ייחודית עבורכם: ללמוד מהמובילים בתעשייה ולקבל כלים וטכניקות מעשיות ליישום מיידי, להתעדכן בחידושים האחרונים ובמגמות העתיד בעולם שירות הלקוחות., ליצור קשרים משמעותיים עם עמיתים ומומחים מובלים, לקבל השראה ומוטיבציה להוביל את ארגונכם להצלחה בשוק תחרותי.


  • תאריך:25.06.2025 08:30 - 26.06.2025 15:00
  • מיקום הירקון 145, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף:מרכז הכנסים, מלון קראון פלזה תל אביב

 

תיאור

שירות לקוחות בחזית: חדשנות, חוסן והתמודדות עם אתגרי השעה


הצטרפו למהפכה שמשנה את חוקי המשחק בשירות הלקוחות בישראל!

בעיצומה של מציאות ישראלית דינמית ומורכבת, ובצל האתגרים הייחודיים של 2025 - ממחסור בכוח אדם ועד למציאות ביטחונית משתנה - ועידת ישראל לשירות וחוויית לקוח 2025 היא המצפן המקצועי שלכם להצלחה.

זה לא עוד כנס, אלא הזדמנות אסטרטגית קריטית לרכוש ידע מעמיק, כלים חדשניים ותובנות מעשיות שיאפשרו לכם לנצח את האתגרים, להעניק שירות יוצא דופן, רגיש ומתקדם, ולפתוח דלתות לעולם השירות של המחר.

הוועידה תיערך בימים ד'-ה' 25-26/06/25
מלון קראון פלאזה, הירקון 145 תל אביב

הצטרפו אלינו ליומיים עוצמתיים של תוכן איכותי, חדשנות טכנולוגית ודיונים מעמיקים סביב אתגרי השירות הייחודיים של המציאות הישראלית.

מה מחכה לכם בוועידה ברמה של 5 כוכבים?

  • הזדמנות בלעדית ללמוד מהמובילים בתחום, ביניהם: כוכבית ארנון, יעל קנדר, שני סבח, איריס ז'רז'בסקי, ד"ר הילה בראל, תמי זיתן, ד"ר איריס גרנטר מור יוסף, נועם פיין, מיכל שרף וסימון בלסוב.
  • תובנות מעשיות וכלים חדשניים שתוכלו ליישם מיידית כדי להתמודד עם אתגרי השירות הייחודיים של 2025.
  • דיונים מעמיקים סביב אתגרי כוח האדם, פתרונות טכנולוגיים לחוסן שירותי בזמן חירום, ניהול קונפליקטים, שימוש ב-AI לשיפור פרודוקטיביות ועוד.
  • היכרות עם חדשנות טכנולוגית פורצת דרך שתשדרג את מערך השירות שלכם.
  • יצירת קשרים משמעותיים עם עמיתים למקצוע, מומחים וספקים מובילים באווירה איכותית ונעימה.
  • חוויה הוליסטית מפנקת הכוללת תיק ועידה, חומר מקצועי עשיר, ארוחות שף (בוקר וצהריים), הפסקות נטוורקינג, שי אישי ותעודה מהודרת.
  • אל תחמיצו את פסגת השירות של השנה! ועידת ישראל לשירות וחוויית לקוח 2025 היא ההשקעה החכמה ביותר בעתיד השירות של הארגון שלכם.

דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו!



דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו!

הוועידה תדון בתחומי הליבה והחידושים בתחום לצד פתרונות מומחים בנושאים הבאים:

  • ניהול חוויית לקוח אמפתי ורגיש בתקופות מתוחות, בהובלת איריס ז'רז'בסקי.
  • הבנת הלקוח המגוון באמצעות תובנות מהפסיכולוגיה החברתית, עם ד"ר הילה בראל.
  • יישום אוטומציה חכמה לשיפור יעילות השירות לנוכח אתגרי כוח האדם, בהובלת תמי זיתן.
  • בניית חוסן ארגוני בשירות לקוחות באמצעות העלאת חוסן אישי ושיפור התקשורת, עם שיר וישניה.
  • שמירה על הלקוח במרכז גם כשהכול משתנה, בהרצאה מעוררת השראה של ד"ר איריס גרנטר מור יוסף.
  • איך נראה עתיד שירות הלקוחות בעידן הבינה המלאכותית, עם נועם פיין.
  • הפיכת קונפליקטים עם לקוחות להזדמנויות צמיחה ולחיזוק אמנת השירות, בהובלת מיכל שרף.
  • פתרונות יצירתיים לגיוס ושימור עובדים איכותיים בשירות לקוחות בישראל, עם סימון בלסוב.
  • הרצאת נעילה מסכמת ומעוררת השראה מאת יעל קנדר, שתספק מצפן לעתיד השירות ותעניק תובנות מעשיות לקראת המשך הצמיחה והחדשנות בארגוניכם.

אל תחמיצו את האירוע המרכזי של השנה למנהלי שירות לקוחות בישראל!



למי הוועידה מיועדת?
הוועידה מיועדת למנהלי שירות לקוחות, מנהלי חוויית לקוח, Customer Success Manger, אנשי שיווק ומכירות, ממונים על תלונות ופניות הציבור, מנהלי קשרי לקוחות, מנהלי מוקדי שירות, יועצים ומובילים טכנולוגיים בכל ארגון ששואפים להוביל את המהפכה בתחום השירות והנאמנות ללקוחות.


שירות לקוחות 2025.pdf

אל תפספסו את האירוע המרכזי של השנה בעולם שירות הלקוחות בישראל! הבטיחו את מקומכם עוד היום.

להתראות בוועידה!