ועידת ישראל לשירות לקוחות היא הזדמנות ייחודית ללמוד מהמובילים בתעשייה, לקבל כלים וטכניקות מעשיות ליישום מיידי, להתעדכן בחידושים האחרונים ובמגמות העתיד בעולם שירות הלקוחות. בואו ליצור קשרים משמעותיים עם עמיתים ומומחים מובלים, לקבל השראה ומוטיבציה להוביל את ארגונכם להצלחה בשוק תחרותי.
שירות לקוחות בחזית: חדשנות, אמפתיה ופתרונות בעולם משתנה
24–25 בנובמבר 2025 | מלון קראון פלאזה תל אביב
הלקוח של 2025 שונה.
הוא יודע יותר, מצפה ליותר, וסבלני הרבה פחות.
ארגונים שיידעו ליצור שירות אנושי, חכם ומדויק – הם אלו שיובילו את השוק.
יומיים של תוכן חזק, איכותי ומעשי, שילוב של:
והכי חשוב – כלים שאפשר ליישם מיידית בארגון.
ללא חסויות. ללא פרסומות. מקצועיות נטו.
מנהלי שירות וחוויית לקוח, מנהלי מוקדים, Customer Success, דיגיטל, ניהול תהליכים, טכנולוגיה וחדשנות
וכן למי שרוצה להבין איך שירות הופך ליתרון תחרותי אמיתי.

הכנס מוגש על ידי מיטב המומחים ואנשי המקצוע, שינחו וידריכו את המשתתפים בקידום נושאי הליבה של שירות וחווית לקוח בישראל ובעולם בחוויית למידה יוצאת דופן, בהם:
דורית שר - מומחית לאופטימיזציה עסקית ושיפור חוויית לקוח, מנכ"לית חברת אקספריטי
בן פלד - פסיכולוג חברתי, סמנכ"ל חברת סי.איי מידע שיווקי
ד"ר יניב זייד- מחבר 11 ספרים רבי מכר עולמיים, יועץ עסקי ומרצה בינלאומי לשיווק, מכירות, שירות, פרזנטציה משא ומתן ושכנוע
לימור ברזילי- סמנכ"לית חטיבת הייעוץ הניהולי AVIV AMCG
יעל מייתר רי- ארכיטקטית פתרונות בכירה במטריקס פינטק ודיגיטל
קים לנדאו -Director of Customer Success, Monday.com
דני אלבז - מומחה לבינה מלאכותית, שיווק בינ"ל ופיתוח עסקי בהייטק, פועל כיום להנגשת המהפכה לארגונים ואנשים
איריס ז'רז'בסקי- יועצת לשיווק וחוויית לקוח
אביעד יצחקי- מוביל פיתוח, שותפויות ו-AI במינהלי גמלאות של המוסד לביטוח לאומי
אריאל שושן- מרצה מהשורה הראשונה, בעל ניסיון ניהולי רב, מומחה בהדרכה פנים ארגונית, מרצה באוניברסיטת ת"א ובמסלול האקדמי המכללה למינהל
שירלי עזר- מומחית לפיתוח מנהיגות היברידית וניהול מו"מ, אקטיביסטית מגדרי, מרצה באקדמיה
ד"ר אריק חשין- מנהל המעבדה לחקר רגשות בארגונים החוג לשירותי אנוש, אוניברסיטת חיפה
אגם קדם לוי- עיתונאי (גלי צה"ל, גלובס, דה מרקר), תסריטאי ומתמחה בתחום הקולנוע
24–25/11/2025
מלון קראון פלאזה תל אביב, הירקון 145
אל תפספסו את האירוע המרכזי של השנה בעולם שירות הלקוחות בישראל! הבטיחו את מקומכם עוד היום.
להתראות בוועידה!