מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

הוועידה המקצועית ה-27 לשירות וחווית לקוח בישראל


  • תאריך: 21.05.2024 08:30 - 22.05.2024 15:00
  • מיקום הירקון 145, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף: מרכז הכנסים, מלון קראון פלזה תל אביב

תיאור

עיצוב חווית לקוח מנצחת בעידן הבינה המלאכותית

ברוכים הבאים לאירוע המרכזי והחשוב ביותר בתחום שירות הלקוחות בישראל - וועידת ישראל לשירות לקוחות 2024: עיצוב חווית לקוח מנצחת בעידן הבינה המלאכותית. זהו אירוע חובה לכל מנהל ואיש מקצוע שרוצה להישאר בחזית הידע והחדשנות בתחום ולהוביל את הארגון שלו להצלחה.

הוועידה תתמקד בנושאים הבוערים והקריטיים ביותר, ותצייד בכלים פרקטיים ליישום מידי תוך הזדמנויות נטוורקינג יוצאות דופן!


הוועידה תיערך בימים ג'-ד' 21-22/5/2024
במלון קראון פלאזה תל אביב.

ההשתתפות בכנס כוללת תיק ועידה, חומר מקצועי ומצגות, ארוחות שף (בוקר וצהרים) במסעדת המלון, הפסקות נטוורקינג במהלך הכנס, שי אישי, תעודה מהודרת ועוד.


דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו! 


הכנס מהווה הזדמנות נהדרת לגלות כיצד ניתן לשלב בין טכנולוגיות מתקדמות של בינה מלאכותית ושירות אנושי אמפתי, כדי ליצור חוויות לקוח יוצאות דופן, ממגנטות ומפתיעות ולבנות נאמנות ארוכת טווח.

הכנס הוא ההזדמנות שלכם לקדם את היכולת להשתלב בטרנדים החמים ביותר בתעשייה, להרחיב את הקשרים המקצועיים שלכם, ולהבטיח כי אתם ממשיכים לספק שירות מעולה תוך כדי שימוש בכלים החדשניים ביותר. הוועידה נטולת חסויות מסחריות, ומתמקדת בתוכן איכותי ומקצועי בלבד.

נושאי הוועידה:
- שילוב אפקטיבי של AI וטכנולוגיות חדשניות לשיפור חווית הלקוח
- מתן שירות אנושי ואמפתי לצד אוטומציה מתקדמת
- התמודדות עם אתגרי פרטיות ואתיקה בעידן הדיגיטלי
- בניית אסטרטגיית שירות מנצחת בעזרת ניתוח נתוני לקוחות
- יצירת חוויות לקוח בלתי נשכחות בכל נקודות המגע
- טרנספורמציה דיגיטלית של מערך השירות בארגון
- ניהול אפקטיבי של מצבי משבר ושירות בתנאי אי-ודאות

זו ההזדמנות שלכם לפגוש את המומחים המובילים בארץ ובעולם,לשמוע על מקרי בוחן מעוררי השראה, ולקבל כלים מעשיים שיסייעו לכם לקדם את הארגון שלכם ולהישאר תמיד צעד אחד לפני המתחרים.

  • כוכבית ארנון, בעלים ומנכ״לית KA מתמחים בהטמעת AI בCX , סמנכ״לית בכירה לשעבר בהראל ראש אגף הלקוחות 
  • קטי קלריטי, מומחית בפסיכולוגיה התנהגותית בעסקים ושפת גוף 
  • ד"ר איריס גרטנר מור יוסף, יועצת שיווקית ואסטרטגית, מרצה בכירה בחוג לניהול ארגונית שירות של המכללה האקדמית הדסה. מומחית לפיתוח שירות, שביעות רצון ונאמנות ארוכת טווח     
  • דורית שר, מומחית באסטרטגיה, חווית לקוח ואופטימיזציה עסקית, מנכ"לית ובעלים של חברת אקספריטי
  • ורד סולן, יועצת ארגונית, מאמנת מנהלים, כותבת ומרצה בתחום המנהיגות
  • יניב כהן, מנהל פעילות טוויליו מקבוצת אמן
  • שני סבח, מומחית באסטרטגיה וחווית הלקוח 
  • מיכל בלקין קורח, Head Of BDO Customer Excellence
  • עמית קמה, חובב טכנולוגיה מושבע, מתמחה בהשפעת המהפכה הדיגיטלית והבינה המלאכותית היוצרת על ארגונים. מנכ"ל קמדיה ומייסד ארגון Digital, AI & Innovation Mast
  • רונן כהן, מדריך בכיר ומנהל פיתוח עסקי, דייל קארנגי ישראל
  • עו"ד רונית קריספין, מומחית להגנת מידע ופרטיות, בעברה מנהלת הסיכונים של כל חדרי המחשב של אינטל בעולם, יועצת לסיכוני IT בכירה בפירמת הייעוץ E&Y וברשות להגנת הפרטיות. כיום, בעלים של Prive IT
  • עו"ד שירן שבתאי, מומחית לייעוץ עסקי אסטרטגי ומנהלת תכניות הכשרה לפיתוח עסקי,  תוך שילוב כלים דיגיטליים ומנגנוני בינה מלאכותית חדשניים

דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו!|



קהל יעד
מנכ"לים, סמנכ”לים, מנהלי שירות לקוחות, ממונים על תלונות ופניות ציבור, Customer Success Manager, מנהלי חווית לקוח, מנהלי מוקדי שירות, מנהלי מחלקות שימור, מנהלי שיווק, מנהלי קשרי לקוחות, מנהלי לקוחות וכל מי שטיפול בלקוחות הוא חלק משגרת עבודתו.


וועידת ישראל לשירות לקוחות.pdf