ועידת ישראל לשירות לקוחות היא הזדמנות ייחודית ללמוד מהמובילים בתעשייה, לקבל כלים וטכניקות מעשיות ליישום מיידי, להתעדכן בחידושים האחרונים ובמגמות העתיד בעולם שירות הלקוחות. בואו ליצור קשרים משמעותיים עם עמיתים ומומחים מובלים, לקבל השראה ומוטיבציה להוביל את ארגונכם להצלחה בשוק תחרותי.


  • תאריך:24.11.2025 08:30 - 25.11.2025 15:30
  • מיקום הירקון 145, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף:מרכז הכנסים, מלון קראון פלזה תל אביב

 

תיאור

ועידת ישראל לשירות וחוויית לקוח 2025

שירות לקוחות בחזית: חדשנות, אמפתיה ופתרונות בעולם משתנה

24–25 בנובמבר 2025 | מלון קראון פלאזה תל אביב


הלקוח של 2025 שונה.
הוא יודע יותר, מצפה ליותר, וסבלני הרבה פחות.
ארגונים שיידעו ליצור שירות אנושי, חכם ומדויק – הם אלו שיובילו את השוק.

בואו ללמוד איך עושים את זה


מה מחכה לכם בוועידה?

יומיים של תוכן חזק, איכותי ומעשי, שילוב של:

  • בינה מלאכותית בשירות: כלים ושיטות שמיישמים כבר היום
  • פסיכולוגיה ואמפתיה: איך נשארים אנושיים בעידן של אוטומציה
  • Service Intelligence: להפוך נתונים להחלטות שירות נכונות
  • חוויית לקוח רגשית: מה באמת מייצר נאמנות?

והכי חשוב – כלים שאפשר ליישם מיידית בארגון.

ללא חסויות. ללא פרסומות. מקצועיות נטו.


הוועידה מיועדת ל־

מנהלי שירות וחוויית לקוח, מנהלי מוקדים, Customer Success, דיגיטל, ניהול תהליכים, טכנולוגיה וחדשנות
וכן למי שרוצה להבין איך שירות הופך ליתרון תחרותי אמיתי.




מרצים מובילים

הכנס מוגש על ידי מיטב המומחים ואנשי המקצוע, שינחו וידריכו את המשתתפים בקידום נושאי הליבה של שירות וחווית לקוח בישראל ובעולם בחוויית למידה יוצאת דופן, בהם:

דורית שר - מומחית לאופטימיזציה עסקית ושיפור חוויית לקוח, מנכ"לית חברת אקספריטי

בן פלד -  פסיכולוג חברתי, סמנכ"ל חברת סי.איי מידע שיווקי

ד"ר יניב זייד- מחבר 11 ספרים רבי מכר עולמיים, יועץ עסקי ומרצה בינלאומי לשיווק, מכירות, שירות, פרזנטציה משא ומתן ושכנוע 

לימור ברזילי- סמנכ"לית חטיבת הייעוץ הניהולי AVIV AMCG

יעל מייתר רי- ארכיטקטית פתרונות בכירה במטריקס פינטק ודיגיטל

קים לנדאו -Director of Customer Success, Monday.com

דני אלבז - מומחה לבינה מלאכותית, שיווק בינ"ל ופיתוח עסקי בהייטק, פועל כיום להנגשת המהפכה לארגונים ואנשים

איריס ז'רז'בסקי- יועצת לשיווק וחוויית לקוח

אביעד יצחקי- מוביל פיתוח, שותפויות ו-AI במינהלי גמלאות של המוסד לביטוח לאומי

אריאל שושן- מרצה מהשורה הראשונה, בעל ניסיון ניהולי רב, מומחה בהדרכה פנים ארגונית, מרצה באוניברסיטת ת"א ובמסלול האקדמי המכללה למינהל

שירלי עזר- מומחית לפיתוח מנהיגות היברידית וניהול מו"מ, אקטיביסטית מגדרי, מרצה באקדמיה

ד"ר אריק חשין- מנהל המעבדה לחקר רגשות בארגונים החוג לשירותי אנוש, אוניברסיטת חיפה

אגם קדם לוי- עיתונאי (גלי צה"ל, גלובס, דה מרקר), תסריטאי ומתמחה בתחום הקולנוע


נושאים מרכזיים שיעלו על הבמה

  • הלקוח בעידן ה־AI: שילוב בין אוטומציה לאנושיות
  • אמפתיה כיתרון עסקי בתקופות של עומס ואי ודאות
  • Total Experience (TX): איחוד חוויית לקוח, עובד ומותג
  • “תוכיח שאתה לא רובוט”: חוויית נציגי השירות בעידן הצ’אט
  • שירות מונע: לזהות, לצפות ולפתור לפני שהלקוח מתלונן
  • איך מנהלים שיחה מורכבת בלי להיכנס לעימות
  • מדידת חוויית לקוח רגשית: מה באמת כדאי למדוד

מיקום ותאריכים

24–25/11/2025
מלון קראון פלאזה תל אביב, הירקון 145

שירות לקוחות 2025.pdf

אל תפספסו את האירוע המרכזי של השנה בעולם שירות הלקוחות בישראל! הבטיחו את מקומכם עוד היום.

להתראות בוועידה!