מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

הכנס המקצועי להדרכה מעשית ליישום החוקים החדשים להגנת הפרטיות ואבטחת המידע בישראל


  • תאריך: 23.09.2019 08:55
  • מיקום הירקון 145, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף: מרכז הכנסים, מלון קראון פלזה תל אביב

תיאור

ההשפעה המכרעת של התקנות החדשות בנושא הגנת הפרטיות על פעילות ארגונים, מוסדות ועסקים ולצד רף האחריות שנקבע בהן, ממחייב לימוד, היערכות ופעולות מידיות שכל ארגון מחויב ליישם. 

המרכז הבינלאומי לכנסים, מקיים לטובת העניין סדרה של כנסים מקצועיים בהשתתפות ברי סמכא, למתן מענה ולבירור ההוראות - הלכה למעשה.


מחזיקים מידע על לקוחות, עובדים, ספקים, מטופלים, גולשים וכדומה? 

בואו לשמוע ולהתעדכן בכללים המחמירים והמחייבים שנקבעו בחוק הגנת הפרטיות ובתקנות החדשות בארץ ובאירופה, בכל הקשור לאופן ניהולם והגנתם של מאגרי המידע שברשותכם ובכל הקשור להגנת הפרטיות של הלקוחות, העובדים, הספקים, מטופלים, הגולשים באתרים וברשתות החברתיות שאתם מנהלים ועוד. 

לנוכח ההשפעה המכרעת של התקנות החדשות על ארגונים, מוסדות ועסקים ורף האחריות שנקבע בהן לאופן ניהולם והגנתם של מאגרי המידע, מקיים המרכז הבינלאומי לכנסים, כנס מקצועי בנושא.

הכנס ידון גם בתזכיר חוק הסייבר, שאם יעבור החוק יחולל גם הוא מהפכה חסרת תקדים בניהול מידע.


הכנס ייערך ביום ב' – 23/09/19
מרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה בתל אביב


כנס הגנת המידע והפרטיות, יבהיר הלכה למעשה, בעזרת מומחים ברי סמכא, פתרונות מעשיים להתמודדות עם התקנות ורגולציית הגנת המידע הישראלית והאירופית, (GDPR), ויקנה למשתתפים כלים מעשיים להתאמת מערכות המידע של הארגון ולהמשך איסוף המידע בהתאם לדרישות הרגולציה.

למשתתפים תוענק תעודה בפירוט החומר הנלמד.



סגל המרצים והמומחים:

  • עו"ד גילי בסמן ריינגולד, היועצת המשפטית של הרשות להגנת הפרטיות, במשרד המשפטים
  • עו"ד יורם ליכטנשטיין - מתמחה במשפט דיגיטאלי, דיני הגנת הפרטיות וה-GDPR.
  • עו"ד מיכאל גילינסקי, מומחה לחוקי ליישום הגנת הפרטיות בארגונים, ראש מחלקת רגולציה, אודיט בקרה וביקורת
  • עו"ד דן חי - משפטן מומחה ומוביל בתחום הטכנולוגיה, הפרטיות והסייבר. עומד בראש משרד דן חי ושות', ויו"ר הוועדה להגנת הפרטיות של לשכת עורכי הדין. מחבר הספרים "ההגנה על הפרטיות בישראל" בהוצאת מריגה, "נתוני תקשורת בישראל" ו"תורת המסר- בין דיוור ישיר לספאם"
  • עו"ד רועי סננס, מרכז ומנהל את תחום הדיגיטל וטכנולוגית מתקדמות במשרד דן חי ושות', מומחה משפטי לטכנולוגיה, פרטיות וסייבר
  • ליאור מרום, מומחה לאבטחת מידע, במסגרת תפקידו בסייטק, מונה גם ל CISO בחברות שונות בארץ ובעולם והינו מדריך בכיר בתוכנית מנהלי אבטחת מידע CISO באוניברסיטה העברית
  • שלומי אדר - מומחה בינלאומי לאבטחה וחירום, ראש אגף חברת טאואר - ג'אז, חברת NSL לשעבר, מומחה בכיר לסייבר וביטחון ארגוני
  • הילל קוברובסקי - מומחה סייבר וחדשנות טכנולוגית
  • יורם שושן - מהנדס מערכות מידע, יועץ בכיר להנדסת תהליכי עבודה וביישום מערכות מידע. מומחה לניהול ומיכון פעילות האפיון בגופי מחשוב של ארגונים



קהל יעד
הכנס מיועד למנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי מערכות מידע, מנהלי טכנולוגיה, מנהלי מחשב וסיסטם, מנהלי משאבי אנוש, סמנכ"לי כספים, מבקרי פנים, מבקרי מערכות מידע, יועצים משפטיים, מנהלי שיווק, מנהלי מדיה, מנהלי פרסום, מנהלי תפעול, וכל מי שניהול ואיסוף מידע הוא חלק משגרת עבודתו.


דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם  - הירשמו עכשיו! 

חוק הגנת המידע והפרטיות.pdf

שמים סוף לתופעת הפרסום הסמוי בכנסים מקצועיים

בכנס זה אין התערבות של נותני חסויות, אין הרצאות מסחריות סמויות במסווה של הרצאות מקצועיות. כל הנושאים והמרצים מציעים מקצועיות נטו!