הוועידה המקצועית ה-27 לשירות וחווית לקוח בישראל


  • תאריך: 21.05.2024 08:30 - 22.05.2024 15:00
  • מיקום הירקון 145, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף: מרכז הכנסים, מלון קראון פלזה תל אביב

 

תיאור

דמיינו מחדש את שירות הלקוחות בעידן הבינה המלאכותית

הצטרפו אלינו לכנס שירות הלקוחות השנתי ה-27 בישראל, שבו מומחים ומחדשים ישתפו את האסטרטגיות והתובנות העדכניות ביותר למתן חוויות לקוח יוצאות דופן בעידן הבינה המלאכותית.

בואו לגלות כיצד ארגונים מובילים משלבים אינטראקציות אנושיות אמפתיות עם AI ואוטומציה כדי ליצור מסעות לקוח מספקים וחדשניים. בואו ללמוד כיצד לטפח נאמנות והסברה על ידי איזון יכולות טכנולוגיה, אוטומציה ושירות אנושי.

בעולם של ציפיות מתגברות, הכנס יציג גישות מעשיות למיטוב אפשרויות השירות העצמי תוך שמירה על קשרים אנושיים משמעותיים. הכנס יציג תוצאות ותובנות ממחקרים, ניתוח מדדים, סקירת טכנולוגיות והצגת המסגרות החדשות החיוניות לניהול חווית הלקוח מקצה לקצה.

המרכז הבינלאומי לכנסים, בשיתוף פורום מנהלי השירות, מזמינים אתכם לחוויה מקצועית יוצאת דופן שתסייע לכם לעצב סביבת שירות חדשנית, טובה וממוקדת יותר.

הכנס ייערך בתאריכים 21-22/05/2024
במרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה תל אביב

(ניתן להירשם גם ליום בודד לפי בחירת הנרשם)

שמים סוף לתופעת הפרסום הסמוי בכנסים מקצועיים

בכנס זה אין התערבות של נותני חסויות, אין הרצאות מסחריות סמויות במסווה של הרצאות מקצועיות. כל הנושאים והמרצים מציעים מקצועיות נטו!


דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו! 


נושאי הוועידה:

חלק א'

  • ממדיניות לפרקטיקה: ככה תטמיעו תרבות של שירות ב-DNA של הארגון שלכם
  • עתיד שירות הלקוחות בעקבות הכניסה המהירה של הבינה המלאכותית (AI)
  • איך עושים טרנספורמציה דיגיטלית מוצלחת אצלכם בארגון?
  • איך מכניסים AI לארגון - כך שיצמצם את הוצאות השירות וישפר את חווית הלקוח
  • שחררו את כוח הנשמה הארגוני: איך מניעים עובדים ודוחפים אותם קדימה
  • רוצים לתת שירות WOW: ככה תיצרו חוויות לקוח בלתי נשכחות
  • איך משלבים בינה מלאכותית עם מגע אנושי: הכל על עתיד שירות לקוחות

חלק ב'

  • מהפכה בשירות הלקוחות: משנים את שיטות ההפעלה בעקבות כניסת הבינה המלאכותי לחיינו
  • בינה מלאכותית יוצרת: פתיחת מימדים חדשים של חווית לקוח
  • שירות מכל הלב: איך יוצרים קשרי לקוחות משמעותיים
  • פרטיות ואתיקה בעידן הבינה המלאכותית: בניית אמון באמצעות שירות לקוחות
  • פיזור מתחים, פירוק כעסים: ארגז כלים לתקשורת אמפתית למקצועני שירות
  • אופטימיזציה של מסע הלקוח: ככה נותנים היום חוויות לקוח רלוונטיות

אל תפספסו את הזדמנות לחזק את שירות הלקוחות של הארגון שלכם, לפגוש עמיתים ואנשי מקצוע ולהישאר בחזית חווית הלקוח.

הירשמו עכשיו כדי להבטיח את מקומכם בוועידת ישראל לשירות לקוחות 2024.

הוועידה נטולת חסויות או מרצים מטעם והיא מציעה מקצועיות נטו.

יועץ אקדמי: יעקב אלוש, מומחה למחשוב תהליכי עבודה בשירות לקוחות ומנכ"ל MCMS Technology

מרצים ומשתתפים: 

  • כוכבית ארנון, סמנכ"לית בכירה לשעבר וראש אגף שירות הלקוחות בהראל ביטוח ופיננסים
  • חנה שטיינברג, יועצת ארגונית, מטמיעה תהליכי מחוברות ושייכות בארגונים, מומחית לתחום שימור עובדים ויצירת מנהיגות ניהולית
  • סא"ל יניב בן שושן, ראש ענף טכנולוגיות בצה"ל לשעבר
  • דורית שר, מומחית לשיפור חווית לקוח וטרנספורמציה ארגונית, מנכ"לית חברת אקספריטי
  • מעין גנות, מובילה ארגונים לצמיחה
  • ורד סולן, יועצת ארגונית, מאמנת מנהלים, כותבת ומרצה בתחום המנהיגות
  • עו"ד שירן שבתאי, מומחית לייעוץ עסקי אסטרטגי ומנהלת תכניות הכשרה לפיתוח עסקי,  תוך שילוב כלים דיגיטליים ומנגנוני בינה מלאכותית חדשניים
  • ד"ר גיא יוגב, מנהל שותף, BDO Customer Management, מרצה למנהל עסקים ולשיווק, אוניברסיטת בו גוריון בנגב
  • עמית קמה, חובב טכנולוגיה מושבע, מתמחה בהשפעת המהפכה הדיגיטלית והבינה המלאכותית היוצרת על ארגונים. מנכ"ל קמדיה ומייסד ארגון Digital, AI & Innovation Mast
  • רונן כהן, מדריך בכיר ומנהל פיתוח עסקי, דייל קארנגי ישראל
  • עו"ד רונית קריספין, מומחית להגנת מידע ופרטיות, בעברה מנהלת הסיכונים של כל חדרי המחשב של אינטל בעולם, יועצת לסיכוני IT בכירה בפירמת הייעוץ E&Y וברשות להגנת הפרטיות. כיום, בעלים של Prive IT
  • קטי קלריטי, מומחית בפסיכולוגיה התנהגותית בעסקים ושפת גוף
  • יניב כהן, מנהל פעילות טוויליו מקבוצת אמן

דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו!|



קהל יעד
מנכ"לים, סמנכ”לים, מנהלי שירות לקוחות, ממונים על תלונות ופניות ציבור, Customer Success Manager, מנהלי חווית לקוח, מנהלי מוקדי שירות, מנהלי מחלקות שימור, מנהלי שיווק, מנהלי קשרי לקוחות, מנהלי לקוחות וכל מי שטיפול בלקוחות הוא חלק משגרת עבודתו.


וועידת ישראל לשירות לקוחות.pdf