ועידת ישראל לשירות לקוחות


הועידה המקצועית ה-24 לחווית לקוח ושירות לקוחות בישראל


  • תאריך: 20.04.2021 09:00 - 21.04.2021 15:30
  • מקום: הירקון 145, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף: מרכז הכנסים, מלון קראון פלזה תל אביב

כרטיסים


סוג כרטיס
כמות
דמי רישום וכניסה לכנס הפרונטלי- חד יומי (לא כולל מע"מ)
981.00
0
דמי הרישום כוללים: השתתפות בכנס, תיק וועידה, ארוחת בוקר קלה, הפסקות אספרסו בר במהלך הכנס, ארוחת צהרים חווייתית, שי אישי ואינם כוללים מע"מ. באפשרות הנרשם לבטל את הרישום ללא תשלום פיצוי כספי עד לתאריך 01/04/21, ע"י משלוח הודעה בכתב וקבלת מספר ביטול מהחברה המארגנת. לאחר מועד הביטול האחרון 01/04/21. ביטול הרישום לכנס (גם אם הרישום בוצע לאחר מועד זה) ו/או אי הגעה לכנס מכל סיבה שהיא (למעט ביטול שנעשה במועד), יחויב הנרשם במלא דמי הרישום.
דמי רישום וכניסה לכנס הפרונטלי- דו יומי (לא כולל מע"מ)
1982.00
0
דמי הרישום כוללים: השתתפות בכנס, תיק וועידה, ארוחת בוקר קלה, הפסקות אספרסו בר במהלך הכנס, ארוחת צהרים חווייתית, שי אישי ואינם כוללים מע"מ. באפשרות הנרשם לבטל את הרישום ללא תשלום פיצוי כספי עד לתאריך 01/04/21, ע"י משלוח הודעה בכתב וקבלת מספר ביטול מהחברה המארגנת. לאחר מועד הביטול האחרון 01/04/21. ביטול הרישום לכנס (גם אם הרישום בוצע לאחר מועד זה) ו/או אי הגעה לכנס מכל סיבה שהיא (למעט ביטול שנעשה במועד), יחויב הנרשם במלא דמי הרישום.
דמי רישום למשתתף נוסף מאותו הארגון - חד יומי (לא כולל מע"מ)
891.00
0
דמי הרישום כוללים: השתתפות בכנס, תיק וועידה, ארוחת בוקר קלה, הפסקות אספרסו בר במהלך הכנס, ארוחת צהרים חווייתית, שי אישי ואינם כוללים מע"מ. באפשרות הנרשם לבטל את הרישום ללא תשלום פיצוי כספי עד לתאריך 01/04/21, ע"י משלוח הודעה בכתב וקבלת מספר ביטול מהחברה המארגנת. לאחר מועד הביטול האחרון 01/04/21. ביטול הרישום לכנס (גם אם הרישום בוצע לאחר מועד זה) ו/או אי הגעה לכנס מכל סיבה שהיא (למעט ביטול שנעשה במועד), יחויב הנרשם במלא דמי הרישום.
דמי רישום למשתתף נוסף מאותו הארגון - לכנס דו יומי (לא כולל מע"מ)
1782.00
0
דמי הרישום כוללים: השתתפות בכנס, תיק וועידה, ארוחת בוקר קלה, הפסקות אספרסו בר במהלך הכנס, ארוחת צהרים חווייתית, שי אישי ואינם כוללים מע"מ. באפשרות הנרשם לבטל את הרישום ללא תשלום פיצוי כספי עד לתאריך 01/04/21, ע"י משלוח הודעה בכתב וקבלת מספר ביטול מהחברה המארגנת. לאחר מועד הביטול האחרון 01/04/21. ביטול הרישום לכנס (גם אם הרישום בוצע לאחר מועד זה) ו/או אי הגעה לכנס מכל סיבה שהיא (למעט ביטול שנעשה במועד), יחויב הנרשם במלא דמי הרישום.

סה''כ

0.00

תיאור

המרכז הבינלאומי לכנסים ופורום מנהלי שירות הלקוחות בישראל, מקיימים את הוועידה המקצועית ה-24 למנהלי שירות לקוחות ולממונים על פניות הציבור בישראל,  ומתכבדים להזמינכם להשתתף בה.


הוועידה תדון בהתפתחויות של עולם שירות הלקוחות ופניות הציבור לנוכח משבר הקורנה בארץ ובעולם, תציע פתרונות אופרטיביים לניהול ושיקום שירות הלקוחות בתקופת פוסט קורונה, ותהווה פסגה של עולם השירות בישראל. הוועידה תארח כמיטב המסורת את המרצים והמומחים המובילים בתחום שירות הלקוחות וחווית לקוח בישראל. תכני הוועידה הותאמו גם למנהלי שירות הלקוחות במגזר הציבורי, הממשלתי והמוניציפלי.


הוועידה תיערך במתכונת היברידית בתאריכים: 20-21/04/21
הכנס הפרונטלי ייערך במרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה תל אביב

  • הוועידה הפרונטלית פתוחה למתחסנים ולמחלימים בהתאם לתו הירוק.

    הקורונה תפסה את תחום שירות הלקוחות בישראל לא מוכן. חברות ורשתות רבות החליטו בשל סגירת החנויות הפיזיות והעומס החריג, פשוט לשתק את המוקד הטלפוני שלהן. אולם ככל שמשבר הקורונה נהיה חלק מהחיים הצרכניים, עורר המצב תסכול ותגובות זעם, הלקוחות מגלים פחות הבנה למצב החירום בו מצויים נותני השירות.

    אין ספק כי חברות ועסקים חייבים להפנים את הימצאותו של המשבר ולפעול באופן שיאפשר מתן שירות לקוחות רציף וסדיר ככל הניתן, חרף מגבלות משמעותיות הנוגעות לתפקוד העסק בזמן משבר, ולבצע התאמות נדרשות כדי לאפשר שגרת שירות לקוחות תקינה גם בתקופת משבר.

    וועידת ישראל לשירות לקוחות תדון במשבר שיצרה מגפת הקורונה ותעלה על שולחן הדיונים את הדרכים להחזרת אמון הלקוחות והעובדים בעסק ותציג את עקרונות הבסיס לשימור לקוחות אפקטיבי גם במציאות מורכבת, מתעתעת וכן בזמן משבר.

    הוועידה תכלול הרצאות מומחה לשימור הלקוחות גם ובעיקר בזמן שינוי ומשבר, תחשוף את כניסת הבינה המלאכותית לעולם שירות הלקוחות ולשיפור שהיא משיגה במערך השירות. ותדון במשמעות החדשה של צמד המילים ״חווית לקוח״ שהפכו להיות חשובים יותר מהמוצר או מהשירות עצמו.



סגל המרצים והמומחים

  • עו"ד אלון סוקניק - מומחה משפטי בתחום תובענות ייצוגיות ממשרד AYR – עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות
  • ד"ר רוית אורן - מומחית למנהיגות ארגונית, התמחות ייחודית בניהול טאלנטים, מערכות תגמולים, הערכת ביצועים ויצירת שורות רווח ארגוניות גבוהות
  • אריאל שושן - מרצה באונ' בר אילן ובמכללה למינהל. מומחה בכיר לתהליכי שיפור שירות ומכירות בארגונים, מנהל את חברת היועצים, פרויקטור
  • ד"ר לירז מרגלית - מומחית בהתנהגות צרכנים, עיצוב חוויות וכלכלה התנהגותית
  • דן לשם - מנכ"ל ומייסד Plantt, פלטפורמת AI (בינה מלאכותית) לשיפור חווית הלקוח
  • מיכל דגן ברעם -מומחית לחווית לקוח, שימור ונאמנות לקוחות, מפתחת שיטת המעגלים בשימור לקוחות
  • דורית שר - מומחית בטרנספורמציה עסקית ממוקדת לקוח ומינוף טכנולוגיה וחדשנות לשירות לקוחות, מנכלי"ת חברת אקספריטי
  • רחלי רגב - מורשית נגישות שירות, מנהלת מחלקת יעוץ, עמותת נגישות ישראל מומחית להתנהגות ארגונית
  • אורית דולגין - מומחית לשירות וחוויית לקוח בדיגיטל, מנהלת קהילת "פשוט לכתוב שירות - הקהילה לאנשי שירות בדיגיטל"
  • ענת בן עזרא דוקן - סמנכ"לית אסדרה, מנהל וארגון ברשות להגנת הצרכן וסחר הוגן
  • יפתח לינדנר - מנהל מערך השירות והמכירה של פנגו
  • ד"ר איריס גרטנר מוריוסף -יועצת שיווקית ואסטרטגית, מרצה בכירה בחוג לניהול ארגוני שירות של המכללה האקדמית הדסה. מומחית לפיתוח שירות

מנחה: 
איתי רפופורט - מנכ"ל ועורך ראשי של חברת החדשות הפרטית, עיתונאי, זוכה פרס גדעון לב ארי למצוינות עיתונאית בטלוויזיה, כתב "אולפן שישי", לשעבר


קהל יעד
מנכ"לים, סמנכ”לים, מנהלי שירות לקוחות, ממונים על תלונות ופניות ציבור, מנהלי לקוחות, מנהלי חווית לקוח, מנהלי מוקדי שירות, מנהלי מחלקות שימור, מנהלי קשרי לקוחות, Customer Success Manager, וכל מי שטיפול בלקוחות הוא חלק משגרת עבודתו.


וועידת ישראל לשירות לקוחות.pdf

שמים סוף לתופעת הפרסום הסמוי בכנסים מקצועיים

בכנס זה אין התערבות של נותני חסויות, אין הרצאות מסחריות סמויות במסווה של הרצאות מקצועיות. כל הנושאים והמרצים מציעים מקצועיות נטו!