הועידה המקצועית ה-26 לחווית לקוח ושירות לקוחות בישראל 2022
שמים את השירות בלב חווית הלקוח
עם היציאה מהמגיפה, השירות והניסיון עברו ללב האסטרטגיה העסקית של ארגונים רבים. סקרים חדשים מלמדים כי שני שליש מהארגונים מתחרים כעת רק על חווית הלקוח.
אלה שמחויבים לאסטרטגיית השירות והחוויה שלהם יקצרו את הפירות וינצחו את המתחרים.
בד בבד, הטרנספורמציה הדיגיטלית וחווית הלקוח מעצבים מחדש את עולם שירות הלקוחות. וועידת ישראל לשירות לקוחות, תציג השנה את עמודי התווך של עולם השירות וחווית לשנת 2022, ותעניק למשתתפים הזדמנות ייחודית ללמוד ממרצים ומומחים מעוררי מחשבה, איך לספק את הצרכים והציפיות של הלקוחות.
הצטרפו אלינו ב- 4-5 באפריל, לוועידת ישראל לשירות וחווית לקוח 2022, כדי להיחשף לרעיונות, ליוזמות ולכלים שיעזרו לכם לעצב את סביבת שירות הלקוחות בעידן החדש.
הוועידה תיערך בתאריכים: 4-5/4/2022
מרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה תל אביב
(ניתן להירשם גם ליום בודד לפי בחירת הנרשם)
הוועידה מהווה פורום למנהיגות מחשבתית ושיטות עבודה מומלצות למתן שירות לקוחות בישראל
דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו!
בואו להיחשף לסטנדרטים חדשים בשירות לקוחות, בואו ליצור קשרים עם קולגות, בואו לשתף רעיונות ושיטות עבודה שמגבירות את היכולת להתמקד בלקוח, ולבחון כלים חדשים ודוגמאות למצוינות בשירות.
האירוע מושך מאות מנהיגים עסקיים ואנשי מקצוע מעולם השירות שמבקשים ללמוד מדוגמאות של מצוינות בשירות ולחלוק שיטות עבודה מומלצות.
הוועידה נטולת חסויות או מרצים מטעם והיא מציעה מקצועיות נטו.
סגל המרצים והמומחים
חלק א
חלק ב
וועידת ישראל לשירות לקוחות.pdf
קהל יעד
מנכ"לים, סמנכ”לים, מנהלי שירות לקוחות, ממונים על תלונות ופניות ציבור, מנהלי לקוחות, מנהלי חווית לקוח, מנהלי מוקדי שירות, מנהלי מחלקות שימור, מנהלי קשרי לקוחות, Customer Success Manager, וכל מי שטיפול בלקוחות הוא חלק משגרת עבודתו.
שמים סוף לתופעת הפרסום הסמוי בכנסים מקצועיים
בכנס זה אין התערבות של נותני חסויות, אין הרצאות מסחריות סמויות במסווה של הרצאות מקצועיות. כל הנושאים והמרצים מציעים מקצועיות נטו!