ועידת ישראל לשירות לקוחות


הועידה המקצועית ה-25 לחווית לקוח ושירות לקוחות בישראל


  • תאריך: 23.11.2021 09:00 - 24.11.2021 15:30
  • מקום: הירקון 145, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף: מרכז הכנסים, מלון קראון פלזה תל אביב

כרטיסים


סוג כרטיס
כמות
דמי רישום מוזלים לכנס חד יומי לנרשמים עד 31/10/21 (לא כולל מע"מ)
891.00
0
דמי הרישום כוללים: השתתפות בכנס, תיק וועידה, ארוחת בוקר קלה, הפסקות אספרסו בר במהלך הכנס, ארוחת צהרים חווייתית, שי אישי ואינם כוללים מע"מ. באפשרות הנרשם לבטל את הרישום ללא תשלום פיצוי כספי עד לתאריך 01/11/21, ע"י משלוח הודעה בכתב וקבלת מספר ביטול מהחברה המארגנת. לאחר מועד הביטול האחרון 1/11/21. ביטול הרישום לכנס (גם אם הרישום בוצע לאחר מועד זה) ו/או אי הגעה לכנס מכל סיבה שהיא (למעט ביטול שנעשה במועד), יחויב הנרשם במלא דמי הרישום.
דמי רישום לכנס מלא דו יומי לנרשמים עד לתאריך 31/10/21 (לא כולל מע"מ)
1782.00
0
דמי הרישום כוללים: השתתפות בכנס, תיק וועידה, ארוחת בוקר קלה, הפסקות אספרסו בר במהלך הכנס, ארוחת צהרים חווייתית, שי אישי ואינם כוללים מע"מ. באפשרות הנרשם לבטל את הרישום ללא תשלום פיצוי כספי עד לתאריך 01/11/21, ע"י משלוח הודעה בכתב וקבלת מספר ביטול מהחברה המארגנת. לאחר מועד הביטול האחרון 1/11/21. ביטול הרישום לכנס (גם אם הרישום בוצע לאחר מועד זה) ו/או אי הגעה לכנס מכל סיבה שהיא (למעט ביטול שנעשה במועד), יחויב הנרשם במלא דמי הרישום.
דמי רישום לכנס חד יומי לנרשמים החל מתאריך 1/11/21 (לא כולל מע"מ)
981.00
0
דמי הרישום כוללים: השתתפות בכנס, תיק וועידה, ארוחת בוקר קלה, הפסקות אספרסו בר במהלך הכנס, ארוחת צהרים חווייתית, שי אישי ואינם כוללים מע"מ. באפשרות הנרשם לבטל את הרישום ללא תשלום פיצוי כספי עד לתאריך 01/11/21, ע"י משלוח הודעה בכתב וקבלת מספר ביטול מהחברה המארגנת. לאחר מועד הביטול האחרון 1/11/21. ביטול הרישום לכנס (גם אם הרישום בוצע לאחר מועד זה) ו/או אי הגעה לכנס מכל סיבה שהיא (למעט ביטול שנעשה במועד), יחויב הנרשם במלא דמי הרישום.
דמי רישום לכנס מלא דו יומי לנרשמים החל מתאריך 1/11/21 (לא כולל מע"מ)
1982.00
0
דמי הרישום כוללים: השתתפות בכנס, תיק וועידה, ארוחת בוקר קלה, הפסקות אספרסו בר במהלך הכנס, ארוחת צהרים חווייתית, שי אישי ואינם כוללים מע"מ. באפשרות הנרשם לבטל את הרישום ללא תשלום פיצוי כספי עד לתאריך 01/11/21, ע"י משלוח הודעה בכתב וקבלת מספר ביטול מהחברה המארגנת. לאחר מועד הביטול האחרון 1/11/21. ביטול הרישום לכנס (גם אם הרישום בוצע לאחר מועד זה) ו/או אי הגעה לכנס מכל סיבה שהיא (למעט ביטול שנעשה במועד), יחויב הנרשם במלא דמי הרישום.
חדר מלון ללינה בתאריך 23/11/21 ל 2 משתתפים כולל ארוחת בוקר
600.00
0
עלות האירוח והלינה במלון הינה ל-2 משתתפים בכנס מאותו הארגון, וכוללת ארוחת בוקר. באפשרות הנרשם לבטל את הזמנת החדר ללא תשלום פיצוי כספי עד לתאריך 1/11/21, ע"י משלוח הודעה בכתב וקבלת מספר ביטול מהחברה המארגנת. לאחר מועד הביטול האחרון 1/10/21 ביטול הזמנת החדר (גם אם הרישום בוצע לאחר מועד זה) ו/או אי הגעה לאירוח במלון מכל סיבה שהיא (למעט ביטול שנעשה במועד), יחויב הנרשם במלא התשלום

סה''כ

0.00

תיאור

וועידת ישראל לשירות וחווית לקוח, היא הפורום הגדול והמקצועי ביותר לתחום שירות הלקוחות בישראל, המפגיש זו השנה ה-25, מנהלי שירות ומנהיגים עסקיים ביחד עם מומחים ויועצים, לסיעור מוחות ולבחינת כלים חדשים ודוגמאות למצוינות בשירות.

משתתפי הוועידה נחשפים באמצעותה לשיטות עבודה חדשניות ולדרכים מומלצות לקידום חווית לקוח ולפתרון בעיות.

הוועידה נטולת חסויות או מרצים מטעם והיא מציעה מקצועיות נטו.

הצטרפו אלינו ב- 23-24 בנובמבר, לוועידת ישראל לשירות וחווית לקוח, כדי להיחשף לרעיונות, ליוזמות ולכלים שיעזרו לכם לעצב את סביבת שירות הלקוחות לעידן החדש.


הוועידה תיערך בתאריכים: 23-24/11/2021
מרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה תל אביב (ניתן להירשם גם ליום בודד לפי בחירת הנרשם)
(ניתן להזמין חדר ללינה במלון על בסיס B&B במחיר מסובסד של 600 ש"ח לכל 2 משתתפים בחדר )

להורדת הזימון וטופס רישום בפורמט PDF: הקליקו כאן

מגפת הקורונה שינתה את התנהגות הצרכנים לתמיד. הדרך שבה לקוחות מחפשים וצורכים שירות, עברה שינויים מהירים שיש להם השלכות משמעותיות שמחייבים בירור והצטיידות בפתרונות יצירתיים.

בזמן שהקורונה הגדילה במאות אחוזים את הלקוחות הדיגיטליים של עסקים רבים, לרבות ברשויות וגופי ממשל, גדל גם הצורך במתן שירות לקוחות 24/7, וחווית הלקוח עומדת בראש סדר היום של מנהלי השיווק והשירות.

וועידת ישראל לשירות, ריכזה את מיטב המרצים ומומחים מובילים, כדי לשרטט מחדש את מסע הלקוח ולהציג למשתתפים סל פתרונות למתן שירות גם לסביבה הדיגיטלית.

הוועידה תקדיש מושב מיוחד לשירות לקוחות במגזר המוניציפלי והממשלתי, שידון בפתרונות וביוזמות לפיתוח השירות בשירותים מכריעים, הן באינטראקציות בין עובדים לאזרחים והן בדיגיטל, ותציע כלים שיסיעו ליעל ולשפר את השירות בכל הרמות.


סגל המרצים והמומחים לתאריך 23/11/2021 

  • עודד שי- מייסד ומנכ"ל מכון מחקר מרקטסט., יוזם ומפעיל את מדד מרקטסט לחווית לקוח בשיתוף עם "דה מרקר"
  • משה גרימברג, מייסד ומנכ"ל Advanced Business Consulting בשיתוף בתאל גולדמן – שותפה לדרך מתמקדים בייעוץ ארגוני, הובלת תהליכי שינוי וצמיחה, אסטרטגיה, פיתוח והדרכת מנהלים וצוותי מכירות ושרות.
  • אסף טיראן- סמנכ"ל שירות הלקוחות הגלובלי , צים שירותי ספנות
  • ד"ר גלעד ארנון –  בעלים של Dr. Gilad Arnon Ltd. Organizational Consulting Group
  • צביקה רול, מנכ"ל אר & אס קונספט, המתמחה באסטרטגיות שירות וחווית לקוחות ועובדים
  • אלי ישראלוב- מנכ"ל ומייסד משותף קומבוקס


סגל המרצים והמומחים לתאריך 24/11/2021 

  • ענת בן עזרא דוקן, סמנכ"לית אסדרה מנהל וארגון הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן
  • ד"ר דנה וימן-זקס- המכללה האקדמית עמק יזרעאל
  • ד"ר אמית גור- מרצה וחוקרת בחוג למנהל במכללה האקדמית עמק יזרעאל
  • גיא מיז'ינסקי, מייסדי OCT Group , אנחנו עוזרים לחברות לשלוט ולנהל את הארגון והלקוחות בראש שקט, בעזרת שיפור וייעול תהליכי השיווק, המכירה והשירות והפיכתם לאוטומטיים.
  • עינת לבי כהן, מייסדי OCT Group , אנחנו עוזרים לחברות לשלוט ולנהל את הארגון והלקוחות בראש שקט, בעזרת שיפור וייעול תהליכי השיווק, המכירה והשירות והפיכתם לאוטומטיים.
  • סמדר ויינשטיין, דוקטורנטית - החוג לשירותי אנוש, אוניברסיטת חיפה, מרצה במחלקה לכלכלה וניהול באוניברסיטה הפתוחה
  • גיא עמיעד, מנכ"ל אינסוף יעוץ אסטרטגי לחדשנות וצמיחה עסקית
  • אורית לפק- סמנכ"ל ייעוץ וניהול פרויקטים, סנסקום  



קהל יעד
מנכ"לים, סמנכ”לים, מנהלי שירות לקוחות, ממונים על תלונות ופניות ציבור, מנהלי לקוחות, מנהלי חווית לקוח, מנהלי מוקדי שירות, מנהלי מחלקות שימור, מנהלי קשרי לקוחות, Customer Success Manager, וכל מי שטיפול בלקוחות הוא חלק משגרת עבודתו.


וועידת ישראל לשירות לקוחות.pdf

שמים סוף לתופעת הפרסום הסמוי בכנסים מקצועיים

בכנס זה אין התערבות של נותני חסויות, אין הרצאות מסחריות סמויות במסווה של הרצאות מקצועיות. כל הנושאים והמרצים מציעים מקצועיות נטו!