כנס מנהלים: פרדיגמות לניהול ארגוני בשגרת חירום ובמלחמה


  • תאריך: 27.05.2024 09:05
  • מיקום הירקון 145, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף: מרכז הכנסים, מלון קראון פלזה תל אביב

 

תיאור

מוכנות היא המפתח להצלחה בכל מצב חירום  -  ביל קלינטון

מלחמת חרבות הברזל המתמשכת וחוסר היציבות, מדגישים את הדחיפות והצורך של ארגונים להיערך בצורה נכונה למצבי חירום תוך בניית תוכניות מגירה חזקות כדי להבטיח המשכיות עסקית.

מטרה הכנס: לצייד ארגונים בידע, כלים ואסטרטגיות להבטחת חוסן והמשכיות עסקית מול מצבי חירום, מלחמה וחוסר יציבות.

מוכנות היא המפתח:
בעולם המהיר והבלתי צפוי של היום, משברים יכולים להתרחש בכל רגע, ולהשאיר ארגונים ללא תגובה או מענה. בין אם מדובר באסון טבע, מתקפת סייבר או מלחמה, ההשלכות של אי-הכנה יכולות להיות הרסניות. לכן תכנון המשכיות עסקית חשוב מתמיד. בואו לחקור את הדרכים והכללים ליצירת מוכנות ארגונית למשבר וחירום, לשיפור המוכנות, להפחית סיכונים, וכיצד בונים תוכנית המשכיות עסקית מוצקה.

אל תחכו עד שיהיה מאוחר מדי. זכרו, מוכנות היא המפתח להבטחת ההמשכיות העסקית. התחילו לתכנן עוד היום ובכך תבטיחו שהארגון שלכם יהיה מוכן לכל תרחיש!

הכנס ייערך ביום ב' 27/05/2024
מלון קראון פלאזה תל אביב

דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו!
השתתפות בכנס כוללת: תיק ועידה, הרצאות מקצועיות, מצגות, נטוורקינג, ארוחת בוקר במסעדת המלון, הפסקות אספרסו בר במהלך הכנס, ארוחת צהרים חווייתית, שי אישי ותעודה.

מנחה ויועץ אקדמי: שלומי אדר ראש אגף אבטחה וחירום לשעבר, מומחה בינלאומי לאירועי פתע רבי נפגעים, בוגר Homeland Security USA

"באמצע הקושי נמצאת ההזדמנות. עבור ארגונים, כל תוכנית מוכנות לאסון היא הזדמנות לחדש, לשפר ולהוביל".
אלברט איינשטיין


בואו ללמוד ממומחים בתעשייה וממנהיגי מחשבה על שיטות עבודה מומלצות לבניית חוסן ארגוני וחירום. לגלות טכנולוגיות ואסטרטגיות חדשות להפחתת סיכונים והבטחת ההמשכיות העסקית, לצד יצירת קשרים עם עמיתים ומומחים בתחום.

למה מוכנות היא המפתח:
זמן השבתה מופחת: תוכנית המשכיות עסקית מתוכננת היטב יכולה לעזור למזער זמן השבתה ולהבטיח שהארגון שלך יוכל להתאושש במהירות ממשבר, ולהפחית את ההשפעה על הלקוחות, העובדים ושורת הרווח.

תקשורת משופרת: משבר יכול ליצור כאוס, אבל תוכנית מוצקה מבטיחה שהצוות שלך יודע מה לעשות, מתי לעשות את זה ולמי לפנות. זה מפחית בלבול ומבטיח שהחלטות קריטיות מתקבלות במהירות וביעילות.

מוניטין משופר: על ידי הפגנת מוכנות והיערכות, אתה יכול לשמור על אמון עם הלקוחות, העובדים ובעלי העניין שלך, תוך שמירה על המוניטין והאמינות של הארגון שלך.

גמישות מוגברת: תוכנית המשכיות עסקית עוזרת לארגון שלך להסתגל לנסיבות משתנות, מה שהופך אותו לגמיש יותר ומצויד יותר לעמוד במשברים עתידיים.


החשיבות של תכנון המשכיות עסקית:

איך לזהות פונקציות קריטיות: בואו לשמוע איך אילו פונקציות חיוניות לפעילות הארגון שלכם ואיך לתעדף אותן בתוכנית שניות העבודה.

איך לפתח צוות ניהול משברים: בואו לקבלת תובנות ועצות איך לבנות צוות שיגיב למשברים, כולל נציגים ממחלקות ובעלי עניין שונים.

איך ליצור תוכנית תקשורת בחירום: בוא לקבל מידע וידע לבניית ערוצי תקשורת ופרוטוקולים ברורים להבטחת תקשורת בכל המעגלים הקריטיים בזמן ואפקטיבי בזמן משבר.

תרגול תרגול תרגול: בוא ללמוד איך לפתח תוכנית תרגול ואימונים באופן קבוע, כדי לזהות פערים בין התוכניות שגובשו ולשפר את התגובה שלך למשברים.


הפסימיסט מתלונן על הרוח. האופטימיסט מצפה שהיא תשתנה. המנהיג מתאים את המפרשים !


הירשמו עכשיו לכנס והבטיחו את מקומכם! 


סגל המרצים והמומחים

  • שלומי אדר, ראש אגף אבטחה וחירום לשעבר, מומחה בינלאומי לאירועי פתע רבי נפגעים, בוגר Homeland Security USA
  • רם לוי, מומחה בינלאומי בתחום הגנת סייבר, מייסד ומנכ"ל חברת קונפידס, מרצה בנושא סייבר באוניברסיטת רייכמן ומכהן כיועץ הסייבר של איגוד מבטחי התעופה והחלל הבינלאומי בלונדון (IUAI)
  • דודי קליין, מנהל תחום המשכיות עסקית וחקר ביצועים, Aviv AMCG, לשעבר ראש ענף במרכז לניתוח מערכות באג"ת/מנת"מ בצה"ל, בדרגת סא"ל
  • מיכל זיגלמן, פיזיקאית, מומחית לאסטרטגיה, חדשנות וקבלת החלטות בתנאי מורכבות ואי ודאות, מייסדת ומנכ"ל Duality 
  • עו"ד רונית קריספין, מנהלת הסיכונים של כל חדרי המחשב של אינטל בעולם, יועצת לסיכוני IT בכירה בפירמת הייעוץ E&Y וברשות להגנת הפרטיות לשעבר. כיום, בעלים של Prive IT המספקת שירותי הגנת מידע ופרטיות לחברות מובילות במשק
  • ד"ר אלכס כהן, מומחה להתמודדות עם תקלות, תקריות ושרידות עסקית, מנכ"ל הזמט להנדסת סיכונים ולייעוץ בתחומי סביבה ובטיחות
  • מ., בוגר 30 שנות לוחם ומפקד בעולם המבצעים, כיום עמית מחקר במכון למדיניות נגד טרור ומרצה בחטיבת פסיכולוגיה באוניברסיטת רייכמן ובחברות מובילות בארץ ובעולם



הכנס ידון ויברר את נושאי המפתח לניהול להיערכות ולמוכנות למצבי חירום ולהמשכיות עסקית, בהן:

  • כלים ואבני הדרך להפעלת צוותים ומפעלים לתגובות חירום
  • תכנון המשכיות עסקית מיטבית בעת התרחשות מתארי חירום
  • תכנון וביצוע בעולם המבצעים המיוחדים
  • ניבוי, מניעה, התאוששות: מפתחות לניהול סיכונים אפקטיבי
  • מבינה מלאכותית לחוכמה אנושית: מינוף AI לקבלת החלטות במצבי חירום ובאירועי קיצון
  • היערכות וניהול משברי סייבר בתקופות מורכבות בצל מלחמת "חרבות ברזל"
  • מוכנים לבלתי צפוי: כיצד להתמודד עם סיכוני אקלים ותקריות טכנולוגיות


קהל יעד
הכנס מיועד למנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי המשכיות עסקית וחירום, מנהלי ביטחון, מנהלי יחידות מחשוב ומערכות מידע, מנהלי כספים, מנהלי רכש, מנהלי תפעול ולוגיסטיקה, מנהלי משאבי אנוש מנהלים ארגוניים, וכל האחראים בארגון על מוכנות וטיפול בחירום.


היערכות לחירום 2024.pdf


בכנס זה אין התערבות של נותני חסויות, אין הרצאות מסחריות סמויות במסווה של הרצאות מקצועיות. כל הנושאים והמרצים מציעים מקצועיות נטו!