כנס מנהלים להיערכות ולמוכנות למצבי חירום ולהמשכיות עסקית


  • תאריך: 27.05.2024 09:05
  • מיקום הירקון 145, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף: מרכז הכנסים, מלון קראון פלזה תל אביב

 

תיאור

מוכנות היא המפתח להצלחה בכל מצב חירום  -  ביל קלינטון

מלחמת חרבות הברזל המתמשכת וחוסר היציבות, מדגישים את הדחיפות והצורך של ארגונים להיערך בצורה נכונה למצבי חירום תוך בניית תוכניות מגירה חזקות כדי להבטיח המשכיות עסקית.

כנס מרכזי זה מיועד לצייד את הארגונים בידע ובכלים הדרושים כדי להבטיח חוסן והמשכיות, גם בזמנים המאתגרים ביותר.

הכנס ישתף תובנות יקרות ערך וייעוץ אסטרטגי ממומחים בתעשייה שיסיעו בשיפור המוכנות והחוסן של הארגון שלך בשעת חירום.  הכנס יעדכן על טכנולוגיות חדשות וישתף ידע ושיתופי פעולה להפחתת סיכונים ולהבטחת המשכיות עסקית.

מנחה ויועץ אקדמי: שלומי אדר, ראש אגף אבטחה וחירום לשעבר, מומחה בינלאומי לאירועי פתע רבי נפגעים, בוגר Homeland Security USA



הכנס ייערך ביום ב' 27/05/2024
מלון קראון פלאזה תל אביב
דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו!

השתתפות בכנס כוללת: תיק ועידה, הרצאות מקצועיות, מצגות, נטוורקינג, ארוחת בוקר במסעדת המלון, הפסקות אספרסו בר במהלך הכנס, ארוחת צהרים חווייתית, שי אישי ותעודה.

"באמצע הקושי נמצאת ההזדמנות. עבור ארגונים, כל תוכנית מוכנות לאסון היא הזדמנות לחדש, לשפר ולהוביל". אלברט איינשטיין


כנס זה הוא אירוע חובה לארגונים המבקשים להגן על פעילותם, להגן על עובדיהם ולהבטיח שהעסק שלהם יוכל לשגשג, גם בעתות משבר. אנו מעודדים את כל הארגונים לשלוח נציגים לפסגה חיונית זו בנושא מוכנות לשעת חירום והמשכיות עסקית. הצטרפו אלינו בעיצוב עתיד גמיש לעסק שלכם.

החשיבות של מוכנות לשעת חירום והמשכיות עסקית מחייבת ארגונים וחברות לבנות יסודות ותוכניות של מוכנות לשעת חירום והמשכיות עסקית, במגוון סוגי אסונות שעלולים להתרחש, ובכלל זה לתכנן צעדים שניתן יהיה לנקוט בכל סוג אסון, וכן המודעות לחשיבות של קיום תוכנית המשכיות עסקית.

הכנס ידון במגמות האחרונות במוכנות לחירום והמשכיות עסקית כגון שימוש בטכנולוגיה ובינה מלאכותית, בניה של תוכניות לשיתוף פעולה והצורך בשיפור מתמיד.

הכנס יחשוף מקרים של היערכות מוצלחת לשעת חירום והמשכיות עסקית תוך מתן דוגמאות מהעולם האמיתי לאופן שבו עסקים וארגונים התכוננו בהצלחה לאסונות.

הכנס ידון בתפקידו של המגזר הפרטי בהיערכות לחירום והמשכיות עסקית, בתמיכה בהיערכות לחירום ובמאמצי המשכיות עסקית, כגון פיתוח ויישום תוכניות המשכיות עסקית, ומתן הכשרה והדרכה לעובדים ייעודיים.

הכנס יציג את האתגרים העומדים בפני הארגונים השונים באשר למוכנותם בשעת חירום, ובכלל זה הכנת תוכניות סדורות להמשכיות עסקית, הקצאת משאבים ומימון, הגברת המודעות בקרב עובדי הארגון והספקים, ובניית תרחישים לפעולות בשעת אסון.

הכנס ידון בהשפעה הפוטנציאלית של שינויי אקלים, כמו גם האיום הגובר של התקפות סייבר, פעולות איבה ותרחישי אסון ויציג פתרונות, כלים ומערכות מתאימות להתמודדות.

למשתתפים תוענק תעודה בפירוט החומר הנלמד. 



סגל המרצים והמומחים

  • שלומי אדר, ראש אגף אבטחה וחירום לשעבר, מומחה בינלאומי לאירועי פתע רבי נפגעים, בוגר Homeland Security USA
  • רם לוי, מומחה בינלאומי בתחום הגנת סייבר, מייסד ומנכ"ל חברת קונפידס, מרצה בנושא סייבר באוניברסיטת רייכמן ומכהן כיועץ הסייבר של איגוד מבטחי התעופה והחלל הבינלאומי בלונדון (IUAI)
  • דודי קליין, מנהל תחום המשכיות עסקית וחקר ביצועים, Aviv AMCG, לשעבר ראש ענף במרכז לניתוח מערכות באג"ת/מנת"מ בצה"ל, בדרגת סא"ל
  • מיכל זיגלמן, פיזיקאית, מומחית לאסטרטגיה, חדשנות וקבלת החלטות בתנאי מורכבות ואי ודאות, מייסדת ומנכ"ל Duality 
  • עו"ד רונית קריספין, מנהלת הסיכונים של כל חדרי המחשב של אינטל בעולם, יועצת לסיכוני IT בכירה בפירמת הייעוץ E&Y וברשות להגנת הפרטיות לשעבר. כיום, בעלים של Prive IT המספקת שירותי הגנת מידע ופרטיות לחברות מובילות במשק
  • ד"ר אלכס כהן, מומחה להתמודדות עם תקלות, תקריות ושרידות עסקית, מנכ"ל הזמט להנדסת סיכונים ולייעוץ בתחומי סביבה ובטיחות
  • מ., בוגר 30 שנות לוחם ומפקד בעולם המבצעים, כיום עמית מחקר במכון למדיניות נגד טרור ומרצה בחטיבת פסיכולוגיה באוניברסיטת רייכמן ובחברות מובילות בארץ ובעולם



הכנס ידון ויברר את נושאי המפתח לניהול להיערכות ולמוכנות למצבי חירום ולהמשכיות עסקית, בהן:

  • כלים ואבני הדרך להפעלת צוותים ומפעלים לתגובות חירום
  • תכנון המשכיות עסקית מיטבית בעת התרחשות מתארי חירום
  • תכנון וביצוע בעולם המבצעים המיוחדים
  • ניבוי, מניעה, התאוששות: מפתחות לניהול סיכונים אפקטיבי
  • מבינה מלאכותית לחוכמה אנושית: מינוף AI לקבלת החלטות במצבי חירום ובאירועי קיצון
  • היערכות וניהול משברי סייבר בתקופות מורכבות בצל מלחמת "חרבות ברזל"
  • מוכנים לבלתי צפוי: כיצד להתמודד עם סיכוני אקלים ותקריות טכנולוגיות


קהל יעד
הכנס מיועד למנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי המשכיות עסקית וחירום, מנהלי ביטחון, מנהלי יחידות מחשוב ומערכות מידע, מנהלי כספים, מנהלי רכש, מנהלי תפעול ולוגיסטיקה, מנהלי משאבי אנוש מנהלים ארגוניים, וכל האחראים בארגון על מוכנות וטיפול בחירום.


היערכות לחירום 2024.pdf


בכנס זה אין התערבות של נותני חסויות, אין הרצאות מסחריות סמויות במסווה של הרצאות מקצועיות. כל הנושאים והמרצים מציעים מקצועיות נטו!