מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

ניהול הרכש ושרשרת ההספקה במדינת ישראל לא היה מאתגר יותר מהתקופה שאנו מצויים בה מאז ה-7 באוקטובר. החל מבעיות שינוע של סחורות בים האדום, חרם של מדינות כמו טורקיה ומדינות נוספות המבטלות הסכמי רכש עם ישראל, לעלייה במחירי חומרי הגלם, מה שמקשה על ניהול יעיל של שרשרת האספקה, ומשפיע ישירות על היכולת לרכוש מוצרים חיוניים, ובכך מעמיד את מנהלי הרכש בפני מצבים מורכבים המחייבים פתרונות יצירתיים ומהירים. וועידת ישראל לרכש ארגוני מזמינה אתכם לכנס מקצועי, גדוש ומרתק של ניהול הרכש הארגוני בישראל 2024.


  • תאריך:24.07.2024 08:45
  • מיקום שדרות רוקח 101, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף:גני התערוכה, אקספו תל אביב

תיאור

"חובבים מדברים על אסטרטגיה. אנשי מקצוע מדברים על לוגיסטיקה".*

(*גנרל עומר בראדלי, צבא ארה"ב)

הצטרפו אלינו לוועידת ישראל לרכש ארגוני כדי לקבל כלים ואסטרטגיות להתמודדות עם האתגרים העכשוויים ועתידיים. לדון ולשמוע על פתרונות ואפשרויות לניהול הרכש בתוך אי היציבות, השיבושים בשרשרת האספקה, התנודתיות במחירי הסחורות, שישראל מצויה בהם בשל המלחמה בעזה והמתיחות בצפון ועוד.

בואו להכיר טכניקות, גישות וכלים חדשים בתחום. הרצאות ממומחים ודיונים על חידושים טכנולוגיים שיכולים לשפר את הידע המקצועי ולהשפיע על יישום פרקטיקות רכש מתקדמות בארגונים.

וועידת ישראל לרכש ארגוני, תאפשר לכם מפגשי נטוורקינג עם עמיתים מהתחום, ספקים פוטנציאליים, ומומחים. קשרים חדשים והעמקת קשרים קיימים במהלך הוועידה יסיעו בשיתוף מידע, פתרון בעיות משותפות, והרחבת מעגלי התמיכה המקצועיים.


הוועידה תערך ביום ד' - 24/07/2024
במרכז הכנסים הבינלאומי, אקספו תל אביב


השתתפות בכנס אינה כרוכה בתשלום אולם מותנת ברישום מראש ומיועדת למוזמנים בלבד.

בואו לקבל ידע ומומחיות, כלים זיהוי מגמות שוק, ללמוד ממקרים מוצלחים ומקרי בוחן של ארגונים אחרים. להיחשף לחוויות והצלחות שיספקו לכם תובנות מעשיות ליישום בעיות דומות בארגונים שלכם.

הוועידה תספק פלטפורמה לדיון ופתרון בעיות קולקטיביות העומדות בפני התעשייה. מפגשים קבוצתיים וסדנאות שיכולים להוביל לפיתוח פתרונות חדשניים ומעשיים לאתגרים המשותפים.

וועידת ישראל לרכש ארגוני תתרום להתפתחות מקצועית של המשתתפים, תחזק את הקהילה המקצועית ותספק כלים ואסטרטגיות להתמודדות עם אתגרים עכשוויים ועתידיים.

עוד פרט חשוב ומשמעותי: הוועידה נטולה חסויות או מרצים מטעם והוא מציע לכם מקצועיות נטו!

תוכנית וסדר יום
סגל המרצים

"באלוהים אנו בוטחים; כל האחרים חייבים להביא נתונים" *

* W. Edwards Deming, סטטיסטיקאי ומומחה לניהול

בעידן הבינה המלאכותית, רכש ארגוני עובר שינויים מהותיים באמצעות טכנולוגיות מתקדמות. כלים מבוססי AI מאפשרים ייעול תהליכי רכש, הפחתת עלויות ושיפור חיזויים. בואו לשמוע כיצד ניתוח נתונים ולמידת מכונה מסייעים בזיהוי מגמות, תחזיות ביקושים והתאמת תהליכי הרכש. מערכות AI מאפשרות גם זיהוי אוטומטי של ספקים אמינים וניתוח חוזים להבטחת עמידה בתנאי ההסכמים.

הצטרפו אלינו לוועידת ישראל לרכש ארגוני כדי לשמוע ממומחים ומרצים מובילים, על אסטרטגיות לניהול משברים לוגיסטיים, תכנון רכש במצבי חירום ובזמני אי וודאות, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות למעקב וניהול מלאים בזמן אמת, חוזים וטכניקות בניהול ספקים.


ניהול רכש בעידן הבינה המלאכותית דורש שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים ופתרונות חדשניים להתמודדות עם שיבושים ואתגרים לוגיסטיים. דגש על פיתוח יכולות חיזוי, ניהול סיכונים ובניית יחסים אמינים עם ספקים יסייע בשיפור יעילות הארגון והתמודדות עם אי וודאות במצבים ביטחוניים וכלכליים.


בואו ללמוד, לשתף ולתרום לעיצוב המקצוע, לקבל כלים לגיוון ספקים על מנת להקטין תלות ולהבטיח אספקה רציפה. ללמוד על תכנון ארוך טווח, יצירת תוכניות מגירה למקרים של משברים או שינויים בלתי צפויים, להיחשף לטכנולוגיות מתקדמות לניהול מלאי ושרשרת ההספקה, כולל שימוש בבינה מלאכותית וניתוח נתונים לשיפור היעילות והחיזוי. וגם על ניהול סיכונים כולל ביטוח סחורות ופתרונות לוגיסטיים אלטרנטיביים.

.

הכנס יכלול ביקור בתערוכת ספקים ענקית וססגונית המציעה חיבור עם ספקים ונציגים מתעשיית משאבי אנוש, הזדמנות מצוינת לגילוי דרכים חדשות לעשות עסקים וליצירת קשרים משמעותיים.


לוח ההרצאות ותכנית מסלול ניהול רכש ארגוני


מנחה: ריקי אביבי

מנהלת רכש, מרצה ומנחת סדנאות בתחום הרכש והלוגיסטיקה. בעלת הסמכה כיועצת ארגונית ותואר שני במנהל עסקים. בעלת ניסיון רב בעולם הרכש, מהמגזר הפרטי והציבורי. מתמחה בהטמעת תהליכים ושיטות רכש מתקדמות וכתבת טור הרכש בירחון/אתר "שרשרת האספקה"

15:00 מופע סיום 

הוועידה נטולת חסויות, אין בה פרסום סמוי או מרצים מטעם והיא מציעה מקצועיות נטו!


ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אולם מותנת ברישום מראש.

אתם קוראים נכון! 
וועידת ישראל לרכש ארגוני, מתקיימת במימון מלא של המרכז הבינלאומי לכנסים, ומכאן שהשתתפות בכנסים אינה כרוכה בתשלום, אולם היא מיועדת למוזמנים בלבד, מותנת ברישום מראש ומוגבלת במספר המשתתפים.


קהל יעד:

הכנס מיועד למנכ"לים, סמנכ"לי משאבי אנוש, מנהלי HR, מנהלי מיתוג וגיוס, HRBP, מנהלי רווחה וחווית עובד, מנהלי רכש, קניינים, מנהלי תפעול, מנהלי שרשרת אספקה ולוגיסטיקה, מנהלים ארגוניים, מנהלי הדרכה וכל מי שתחום ניהול המשאב האנושי והרכש הארגוני הוא חלק משגרת עבודתו.

קדימות ברישום חינם תינתן לחברי "פורום מנהלי הרכש" ולמצטרפים חדשים. ניתן להצטרף לפורום בקישור הבא: להצטרפות לפורום מנהלי הרכש - הקליקו כאן