מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

ענף משאבי האנוש בישראל מתמודד עם אתגרים ייחודיים. המלחמה המתמשכת בעזה והלוחמה בצפון, מוסיפים שכבות של מורכבות, הדורשים מאנשי מקצוע בתחום משאבי אנוש לנווט בין חששות ביטחוניים, שיעורי תחלופה גבוהים ומחיר רגשי של עבודה בזמן מלחמה. בואו לקבל כלים, תובנות ופתרונות שיאפשרו לכם לאזן בין הצורך בכוח עבודה יציב לבין פריסות ורוטציות תכופות הדורשות מיומנות ואמפתיה יוצאת דופן.


  • תאריך:24.07.2024 08:10
  • מיקום שדרות רוקח 101, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף:גני התערוכה, אקספו תל אביב, ביתן 10 אולם A3

תיאור

עולם משאבי האנוש: חוסן, חדשנות והשראה

הצטרפו לוועידת ישראל למשאבי האנוש HR2024, כדי לגלות את הטכנולוגיות והאסטרטגיות החדשות שמעצבות את עתיד העבודה, ללמוד כיצד להתמודד עם אתגרים בלתי צפויים, ולחקור פתרונות חדשניים שיסייעו להוביל את הארגון להצלחה. בואו לשמוע ממיטב המומחים כיצד לאמץ גישות חדשניות ואמפתיות בניהול עובדים, ולהבטיח שהארגון שלכם מוכן לעתיד!

עולם משאבי האנוש מתפתח בקצב חסר תקדים. בעוד עתיד העבודה נכתב מחדש, אנשי מקצוע בתחום משאבי אנוש מוצאים עצמם עומדים בראש השינוי. עם התקדמות הטכנולוגיה והשינוי בציפיות העובדים, נוצרה פרדיגמה חדשה שהפכה עולם משאבי האנוש, לתחום דינמי בו ההצלחה תלויה בזריזות, חדשנות והבנה עמוקה של מה באמת מניע אנשים ומעורר השראה.

הוועידה תערך ביום ד' - 24/07/2024
במרכז הכנסים הבינלאומי, אקספו תל אביב

הכנס נערך ללא חסויות או הרצאות שיווקיות – והוא יתמקד במתן תוכן מקצועי ואיכותי שיסייע להצעיד את הארגון שלכם קדימה. אל תחמיצו את ההזדמנות להיות חלק מאירוע הדגל של קהילת משאבי האנוש בישראל. 

ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אולם מותנת ברישום מראש ומיועדת למוזמנים בלבד

תוכנית וסדר יום
סגל המרצים


הצטרפו אלינו ליום גדוש בתוכן איכותי ומעשיר, למפגש מקצועי וחווייתי עם מיטב המומחים והמנהלים בתחום זה בארץ.

על פי סקר שנערך לאחרונה על ידי גרטנר, נמצא כי 70% ממנהיגי משאבי אנוש מאמינים שבינה מלאכותית תשפיע באופן משמעותי על תפקוד משאבי האנוש של הארגון שלהם במהלך השנתיים הקרובות. גם סקר חדש של חברת הייעוץ McKinsey, מראה עלייה דרמטית באימוץ בינה מלאכותית בתעשיות, כאשר משאבי אנוש מובילים את המהפכה. ככל שה-AI ממשיכה להתקדם, מקצועני משאבי אנוש ממנפים את היכולות שלו כדי לייעל תהליכים, לשפר את מעורבות העובדים ולהניע תוצאות עסקיות.

וועידת ישראל למשאבי אנוש HR2024, תציג את היכולות של ה-AI להעצים את משאבי האנוש ולהניע את כוח העבודה של במדינה לעתיד מזהיר יותר.

הכנס יכלול ביקור בתערוכת ספקים ענקית וססגונית המציעה חיבור עם ספקים ונציגים מתעשיית משאבי אנוש, הזדמנות מצוינת לגילוי דרכים חדשות לעשות עסקים וליצירת קשרים משמעותיים.

ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אולם מותנת ברישום מראש ומיועדת למוזמנים בלבד!
הקליקו והבטיחו לעצמכם כרטיס Free Pass

לוח ההרצאות ותוכנית מסלול משאבי אנוש

מנחה: מיכל שרף

מומחית במנהיגות אישית ואירגונית, תהליכים אסטרטגים במשאבי אנוש, גיוס ולמידה ארגונית. שותפה בחברת איי.פי.קום בע"מ לפיתוח אישי וארגוני. למיכל 32 שנות ניסיון ניהולי בכיר במשרד רוה"מ ת"א (בדרגת אל"מ),  מביאה עימה הבנה עמוקה וידע רחב בשיפור ביצועים אירגוניים ואישיים, אימון מנהלים/ות וליווי בצומתי קריירה.

15:00 מופע סיום: פרוביזורי 2024 - מופע בידור מאולתר


קדימות ברישום תינתן לחברי "פורום משאבי אנוש" ולמצטרפים חדשים. ניתן להצטרף לפורום בקישור הבא: להצטרפות לפורום משאבי אנוש - הקליקו כאן

הוועידה כוללת 5 מסלולי תוכן מרכזיים וכן ביקור בתערוכת ססגונית ומרתקת: 

ניתן לשלב בין המסלולים וההרצאות בהתאם לתחומי התעניינותם ולהשתתף בכל האירועים בוועידה.

תוכנית וסדר יום
סגל המרצים


קהל יעד:
הכנס מיועד למנכ"לים, סמנכ"לי משאבי אנוש, מנהלי HR, מנהלי מיתוג וגיוס, HRBP, מנהלי רווחה וחווית עובד, מנהלי אושר ארגוני, מנהלים ארגוניים, מנהלי הדרכה וכל מי שתחום ניהול המשאב האנושי הוא חלק משגרת עבודתו.

הירשמו עכשיו (חינם) ונתראה בכנס

הקליקו והבטיחו לעצמכם כרטיס Free Pass