מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

כנס הדרכה ולמידה ארגונית, יציג בעזרת מרצים מובילים, מגמות, אסטרטגיות חדשות וחידושים בעולם ההדרכה בדגש על למידה ארגונית היוצרת ערך לארגון, ובמקביל מחזקת את מחוברות העובדים ואת מקצועיותם. כנס הדרכה ולמידה ארגונית מופק ללא התערבות של גורמים מסחריים אינטרסנטיים, או נותני חסות, ויציע מקצועיות נטו. הירשמו עכשיו מספר המקומות מוגבל


  • תאריך: 23.01.2019 09:00
  • מיקום שדרות רוקח 101, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף: מרכז הירידים, אקספו תל אביב

תיאור

השראה / חוויה / למידה

המרכז הבינלאומי לכנסים, בשיתוף פורום משאבי אנוש, שמחים להודיע על חידש מסלול הדרכה ולמידה ארגונית בוועידת ישראל למשאבי אנוש - 2019, האירוע הגדול, המקצועי והמקיף למקצועות HR וניהול ארגוני בישראל, ומתכבדים להזמינך להשתתף וליטול בו חלק.

הכנס ייערך ביום ד'- 23/01/19, במרכז הכנסים הבינלאומי, אקספו ת"א

אנחנו חיים בעולם משתנה, שבכל רגע נתון נקבעים מחדש תהליכים, טכנולוגיות, מערכות ונהלים. אנחנו נדרשים להשאיר את הידע רלוונטי, את האנשים רלוונטיים.

איך ניגשים לשינוי בארגון? על מי הוא משפיע?
מהו מקום הלמידה בעולם של שינויים ארגוניים? ומהם כלי הלמידה להטמעת השינוי?

כנס הדרכה ולמידה ארגונית, של וועידת ישראל למשאבי אנוש, יברר בעזרת מומחים, כיצד משפיע השינוי על הארגון ומיהם המושפעים מהשינוי? ויציג את אתגרי הלמידה של המחר.

הוועידה מציעה השנה 4 מסלולי התמחות ועניין. המשתתפים בכנס הדרכה ולמידה ארגונית, יוכלו לשלב בין המסלולים וההרצאות בהתאם לתחומי התעניינותם ולהשתתף ללא הגבלה בכל האירועים במתחם.

הכנס יכלול סיור ומפגש לקוחות בתערוכת הספקים הגדולה בישראל למשאבי אנוש, חווית עובדים ושי לחג וינעל במופע קומי חדש, מרגש, משעשע ושנון בין שתי נשים האחת מומחית לשפת גוף והשנייה שחקנית וסטנדאפיסטית. יהיה מרתק



קהל יעד 
הכנס מיועד למנכ"לים, סמנכ"לי משאבי אנוש, מנהלי HR, מנהלי כ"א, מנהלים ארגוניים, מנהלי הדרכה, מנהלי רווחה וחווית עובד, וכל מי שתחום ניהול המשאב האנושי הוא חלק משגרת עבודתו.


ההשתתפות בוועידה, כמו גם הביקור בתערוכת הספקים והכניסה למופע, אינם כרוכים בתשלום וכוללים אירוח מלא של כיבוד בוקר, ארוחת צהריים חוויתית ושי אישי, אולם מותנים ברישום מראש.
מספר המקומות מוגבל. קדימות תינתן לחברי פורום משאבי אנוש אליו ניתן להצטרף בקישור הבא: 

הצטרפו עכשיו ל"פורום משאבי אנוש וניהול ארגוני" ותהיה חלק מהקהילה המקוונת: הקלק כאן