שוק העבודה של 2026 תחרותי, דינמי ומונע על ידי ציפיות גבוהות לשקיפות, משמעות וחיבור אנושי. לצד זה, כלי AI, אוטומציה וניתוח נתונים משנים את הדרך שבה מגייסים, מספרים את סיפור הארגון ובונים מותג מעסיק חזק. במסלול זה נציג את הטרנדים המרכזיים shaping 2026. המטרה: להעניק כלים פרקטיים וראייה אסטרטגית שתאפשר למשוך, לבחור, לרגש — ולשמור על טאלנטים לאורך זמן.
בשוק תחרותי, עמוס מסרים ומתוח רגשית – מיתוג מעסיק חכם הוא לא פריבילגיה, הוא חמצן.
בעולם תעסוקה שבו מועמדים מוצפים במסרים, עובדים מחפשים משמעות, וארגונים נבחנים על האמת שמאחורי המילים – מיתוג מעסיק חכם הוא לא מותרות. הוא תנאי להישרדות וצמיחה.
המסלול נועד למנהלי גיוס, מנהלי תקשורת פנים וחוץ, מנהלי מיתוג מעסיק ו־HRBP שרוצים להוביל תהליכים אמיצים, מבוססי נתונים, אנושיות ויצירתיות.
יום רביעי, 21 בינואר 2026 | ביתן 19 אולם A3
אקספו תל אביב – מרכז הכנסים הבינלאומי
ועוד פרט חשוב ומשמעותי: הכנס נטול חסויות או מרצים מטעם והוא מציע מקצועיות נטו!
מה יחכה לכם במסלול 2026?
איך מדברים אמיתי בלי לייפות.
איך מייצרים חיבור רגשי – שמחזיק לאורך זמן.
מה ניתן להאיץ, ומה לעולם לא מחליף שיחה אנושית.
איך מונעים הטיות ומייצרים תהליך מגוון ושוויוני.
מה הופך מועמד לשגריר מותג גם אם לא התקבל,
ואיך בונים מסע מועמד עקבי בין דיגיטל, שיחה ומפגש.
קבוצות עובדים, בוגרים, אמבסדורים, יוזמות חברתיות –
איך יוצרים שייכות אמיתית שמחזקת גיוס ושימור.
סיפור הוא כלי אסטרטגי.
איך בונים נרטיב אותנטי שמבדל, מפיח השראה – ולא נשמע כמו קמפיין.
הרצאות ממומחים מובילים בשוק העבודה של 2026
כלים יישומיים ואסטרטגיים לבניית מותג מעסיק חי ונושם
הדגמות טכנולוגיות, Best Practices ומקרי מבחן מארגונים ישראליים ובינלאומיים
נטוורקינג משמעותי — עם מי שבאמת מתעסק בגיוס, שימור וזהות ארגונית
ביקור בתערוכת ספקים חדשנית לעולמות גיוס, רווחה ותרבות ארגונית
המשתתפים ייהנו מאירוח של כיבוד בוקר עשיר, כיבוד צהרים ומופע סיום.
ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אולם מותנת ברישום מראש ומיועדת למוזמנים בלבד!
הקליקו והבטיחו לעצמכם כרטיס Free Pass
קדימות ברישום תינתן לחברי "פורום משאבי אנוש" ולמצטרפים חדשים. ניתן להצטרף לפורום בקישור הבא: להצטרפות לפורום משאבי אנוש - הקליקו כאן
הוועידה כוללת 5 מסלולי תוכן מרכזיים וכן ביקור בתערוכת ססגונית ומרתקת:
המשתתפים יוכלו לשלב בין המסלולים וההרצאות בהתאם לתחומי התעניינותם ולהשתתף בכל האירועים של הוועידה.
קהל יעד:
הכנס מיועד למנכ"לים, סמנכ"לי משאבי אנוש, מנהלי HR, מנהלי מיתוג וגיוס, HRBP, מנהלי רווחה וחווית עובד, מנהלי אושר ארגוני, מנהלים ארגוניים, מנהלי הדרכה וכל מי שתחום ניהול המשאב האנושי הוא חלק משגרת עבודתו.
וועידת ישראל למשאבי אנוש היא אירוע של יום אחד הכולל גם חיבור עם ספקים ונציגים בתוך תעשיית משאבי אנוש, חיבור היוצר הזדמנות מצוינת לגלות דרכים טובות יותר לעשות עסקים וליצור קשרים חזקים עם ספקים מובילים ממגוון תחומים.