מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

בעולם התחרותי ביותר של רכישת כישרונות, כוחו של ארגון נשען לא רק על המוצרים או השירותים שלו, אלא גם על החוזק של אנשיו. עם זאת, משיכת המועמדים הנכונים היא רק חלק אחד מהפאזל. האתגר האמיתי טמון בלשכנע את אותם מועמדים לתפקידים הנדרשים לבחור בארגון שלכם על פני אחרים. כאן נכנס לתמונה כוחו של מיתוג מעסיק, ובנוף הארגוני המתפתח של היום, זה חשוב יותר מתמיד.


  • תאריך:24.07.2024 08:20
  • מיקום שדרות רוקח 101, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף:גני התערוכה, אקספו תל אביב, ביתן 10 אולם A4

תיאור

הנכס הגדול ביותר של החברה שלכם הוא האנשים, ומיתוג מעסיק חזק הוא המפתח למשוך ולשמור על הטובים ביותר אצלכם. 

יצירת מיתוג מעסיק איכותי היא לא מותרות, אלא הכרח. זהו מרכיב אינטגרלי מהאסטרטגיה הכוללת של החברה, המשפיע לא רק על תהליך הגיוס אלא גם על המעורבות והשימור של עובדים קיימים. זה משתרע מעבר לפרסום משרות. מדובר בבנייה ותחזוקה של מוניטין כמעסיק מועדף, מקום שבו אנשים לא רק גאים לעבוד אלא גם להוטים לתרום ולצמוח.

וועידת ישראל למשאבי אנוש, תעמיד מסלול ייחודי למנהלי מיתוג וגיוס, שיעסוק בסוגיות העדכניות של עולם מיתוג המעסיק, יבחן את חשיבותו, וישרטט את השלבים המרכזיים ביצירת אסטרטגיית מיתוג מעסיק מוצלחת.

הכנס ידון בעזרת מומחים כיצד להתאים את אסטרטגיית מיתוג המעסיק לצרכים הארגוניים שלכם, כיצד למדוד את הצלחתו וכיצד להתגבר על אתגרים פוטנציאליים שצפויים בדרך.


הכנס ייערך ביום ד' - 24/07/2024

מרכז הכנסים הבינלאומי, אקספו תל אביב

הכנס יספק למשתתפים הזדמנות למפגשי נטוורקינג וביקור חוויתי בתערוכת הספקים לרווחה ומשאבי אנוש.
השתתפות אינה כרוכה בתשלום אולם מותנת ברישום מראש ומיועדת למוזמנים בלבד. 

ועוד פרט חשוב ומשמעותי: הכנס נטול חסויות או מרצים מטעם והוא מציע מקצועיות נטו!

תוכנית וסדר יום
סגל המרצים


המשתתפים ייהנו מאירוח של כיבוד בוקר עשיר, כיבוד צהרים ומופע סיום.


בין אם אתם מגיעים מחברת סטארט-אפ קטנה המבקשת להטביע את חותמה או בין אם אתם נציגים של תאגיד מבוסס המבקש למשוך דור חדש של כישרונות, הכנס הזה יספק לכם תובנות ואסטרטגיות לשיפור מיתוג המעסיק שלכם ויראה איך ניתן להתבלט ולהצליח בשוק הגיוס.

וועידת ישראל למשאבי אנוש HR2024 תחקור את הרשת המורכבת של מיתוג מעסיק וטכנולוגיות גיוס. נציגים מטעם חברות מובילות ישתפו אסטרטגיות מעשיות, הנתמכות במחקרים מעמיקים ומקרי מבחן אמיתיים, ויתוו יחד עם המשתתפים כיצד הארגון יכול להפוך למקום עבודה מבוקש שמשדר מצוינות, מקצועיות ומשמעות.

ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אולם מותנת ברישום מראש ומיועדת למוזמנים בלבד!
הקליקו והבטיחו לעצמכם כרטיס Free Pass


לוח ההרצאות ותוכנית מסלול מיתוג מעסיק



15:00 מופע סיום: פרוביזורי 2024 - מופע בידור מאולתר


הוועידה נטולת חסויות, אין בה פרסום סמוי או מרצים מטעם והיא מציעה מקצועיות נטו!

קדימות ברישום תינתן לחברי "פורום משאבי אנוש" ולמצטרפים חדשים. ניתן להצטרף לפורום בקישור הבא: להצטרפות לפורום משאבי אנוש - הקליקו כאן

הוועידה כוללת 5 מסלולי תוכן מרכזיים וכן ביקור בתערוכת ססגונית ומרתקת:

תוכנית וסדר יום
סגל המרצים


קהל יעד:
הכנס מיועד למנכ"לים, סמנכ"לי משאבי אנוש, מנהלי HR, מנהלי מיתוג וגיוס, HRBP, מנהלי רווחה וחווית עובד, מנהלי אושר ארגוני, מנהלים ארגוניים, מנהלי הדרכה וכל מי שתחום ניהול המשאב האנושי הוא חלק משגרת עבודתו.

וועידת ישראל למשאבי אנוש היא אירוע של יום אחד הכולל גם חיבור עם ספקים ונציגים בתוך תעשיית משאבי אנוש, חיבור היוצר הזדמנות מצוינת לגלות דרכים טובות יותר לעשות עסקים וליצור קשרים חזקים עם ספקים מובילים ממגוון תחומים.

הירשמו עכשיו (חינם) ונתראה בכנס

הקליקו והבטיחו לעצמכם כרטיס Free Pass