מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

אנו שמחים להציג בפניך את האירוע העצמאי, הגדול והמוביל של תעשיית משאבי האנוש בישראל לשנת 2021. וועידת ישראל למשאבי אנוש, תציג סדר יום חדשני לתועלת מנהלי משאבי אנוש, מכל התחומים והענפים. האופן שבו העבודה נעשית כיום שונה בתכלית מכל מה שאי פעם יכולנו לדמיין, ועתיד העבודה הפך פחות צפוי ממה שחשבנו. קצב השינויים שמקומות העבודה חווים הוא חסר תקדים, ומנהיגי משאבי אנוש חייבים להיערך למפת דרכים חדשה לחלוטין של ציפיות ואחריות. מחלקות משאבי האנוש חייבות להבטיח שעובדים יוכלו לנווט בהצלחה בין פרוטוקולים ומדיניות משתנה של העסקה וסביבת העבודה.


  • תאריך: 07.07.2021 08:31
  • מיקום שדרות רוקח 101, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף: גני התערוכה, אקספו תל אביב, ביתן 10 אולם A3

תיאור

יחסים / ניהול / מנהיגות

מרכז הבינלאומי לכנסים, בשיתוף פורום משאבי אנוש, מתכבדים להזמינך להשתתף וליטול חלק בכנס משאבי אנוש, שייערך במסגרת וועידת ישראל למשאבי אנוש HR2021.

הכנס ייערך ביום ד' 7/7/21
במרכז הכנסים הבינלאומי, אקספו תל אביב

מנהלי משאבי אנוש נדרשים לנהל כיום את ההשפעות של מגפת הקורונה, אף שזו נחלשה, על הארגון ולהחזיר את היציבות הארגונית לסביבת העבודה.

וועידת ישראל למשאבי אנוש, היא המקום שבו תקבלו תובנות הנחוצות לקבלת החלטות בניהול המשאב האנושי, שיסייעו לכם להצעיד את הארגון שלכם קדימה, תוך תמיכה בצרכים הייחודיים של כל ארגון בהווה ובעתיד.

בואו לפגוש, ללמוד ולהיפגש עם קהילת משאבי האנוש בישראל, וליהנות מחוויה ייחודית יוצאת דופן.

ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום. הירשמו עכשיו !

אתם קוראים נכון! 
וועידת ישראל למשאבי אנוש -  HR2021, מתקיימת במימון מלא של המרכז הבינלאומי לכנסים, ומכאן שהשתתפות בכנסים אינה כרוכה בתשלום, אולם היא מיועדת למוזמנים בלבד, מותנת ברישום מראש ומגבלת במספר המשתתפים.

בכנס זה אין התערבות של נותני חסויות, אין הרצאות מסחריות וכל הנושאים והמרצים מציעים מקצועיות נטו



הוועידה מורכבת מארבעה מסלולי תוכן:

המשתתפים בוועידה יוכלו לשלב בין המסלולים וההרצאות בהתאם לתחומי התעניינותם ולהשתתף ללא הגבלה בכל האירועים במתחם.

ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום וכוללת אירוח מלא כיבוד עשיר ומופע, אולם היא מיועדת למוזמנים בלבד, מותנת ברישום מראש ומוגבלת במספר המשתתפים.
קדימות ברישום תינתן לחברי "פורום משאבי אנוש" בפייסבוק ולמצטרפים חדשים. ניתן להצטרף לפורום בקישור הבא:

להצטרפות לפורום משאבי אנוש: הקליקו כאן

וועידת ישראל למשאבי אנוש היא אירוע של יום אחד הכוללת כחלק מהאג'נדה גם ביקור בתערוכת ספקים ענקית למשאבי אנוש, אושר ארגוני וחווית עובד.
תערוכת הספקים יוצרת לכם הזדמנות מצוינת לחקור אלפי מוצרים ושירותים ממאות ספקים - החל ממובילי שוק מבוססים ומותגים מובילים ועד סטארט-אפים חדשניים למתן פתרונות למשאבי האנוש ולפיתוח אושר הארגוני וחווית עובד. הכל תחת קורת גג אחת!

אין דרך טובה יותר לקבל החלטות כשאתם חוקרים ומשווים מוצרים ושירותים זה לצד זה עם תשובות בזמן אמת ונהנים ממגוון עצום של הצעות ומחירים. 


קהל יעד:
הכנס מיועד למנכ"לים, סמנכ"לי משאבי אנוש, מנהלי HR, מנהלי כ"א, HRBP מנהלים ארגוניים, מנהלי הדרכה, מנהלי רווחה וחווית עובד, וכל מי שתחום ניהול המשאב האנושי הוא חלק משגרת עבודתו.

וועידת ישראל למשאבי אנוש היא אירוע של יום אחד הכולל גם חיבור עם ספקים ונציגים בתוך תעשיית משאבי אנוש, חיבור היוצר הזדמנות מצוינת לגלות דרכים טובות יותר לעשות עסקים וליצור קשרים חזקים עם ספקים מובילים ממגוון תחומים.


הוועידה נטולת חסויות, אין בה פרסום סמוי או מרצים מטעם והיא מציעה מקצועיות נטו!

 קדימות ברישום חינם תינתן לחברי "פורום משאבי אנוש" ולמצטרפים חדשים. ניתן להצטרף לפורום בקישור הבא:
להצטרפות לפורום משאבי אנוש וניהול ארגוני - הקליקו כאן