מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

בעשור האחרון אנו עדים למגמות שמשנות את שוק העבודה. חשיבות הזיהוי המוקדם של מגמות אלו והצורך להתאים את כוח האדם ואת ההון האנושי לצרכים המשתנים של שוק העבודה הם כורח המציאות אולם טומנים בצידם מתחים וסכסוכים ביחסי העבודה שעשויים לערער את היציבות הארגונית. וועידת יחסי העבודה 2021, תדון השנה בחקר האקלים של מערכות יחסי העבודה בישראל בעשור הבא ותעסוק בנושאים אקטואליים שישפיעו על סדר היום של שוק העבודה ויחסי העבודה בישראל. וועידת יחסי העבודה נערכת במסגרת וועידת ישראל למשאבי אנוש HR2021. הוועידה תינעל במופע סיום. ההשתתפות בכנס אינה כרוכה בתשלום, אולם היא מיועדת למוזמנים בלבד, מותנת ברישום מראש ומוגבלת במספר המשתתפים.


  • תאריך: 07.07.2021 08:34
  • מיקום שדרות רוקח 101, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף: גני התערוכה, אקספו תל אביב, ביתן 10 אולם A1

תיאור

יחסים / ניהול / מנהיגות

וועידת ישראל ליחסי עבודה תעלה על במת הדיונים את תפקיד הוועד בזמן משבר, בניסיון להגיע לתרשים זרימה מוסכם בשאלה האם וועד העובדים צריך להילחם כדי למנוע פגיעה בעובדים או פיטורים, או לחלופין להתחשב בתוכניות ההנהלה והארגון בטיפול שלהם במשבר הכלכלי והתעסוקתי שנוצר עקב מגפת הקורונה.

בפאנל המשתתפים:

  • יאיר כץ. יו"ר ועד עובדי התעשייה האווירית
  • מיקו צרפתי- יו"ר הועד הארצי של עובדי חברת החשמל
  • קרן אופק- יו"ר וועד עובדי פרטנר
  • מיכל לוגסי- יו"ר וועד עובדי המינהל בנמל אשדוד
  • אלירן קוזליק- יו"ר וועד עובדי מפעל טבע בכפר סבא
  • חנן סונטק- יו"ר ועד עובדי בז"ן
  • יעקב ואחניש- יו"ר ועד עובדי אגד
    מנחה הדיון: שוקי שטאובר, יועץ בכיר לניהול, קריירה ועבודה, עיתונאי ומרצה ליחסי עבודה


הוועידה תארח את כבוד השופט יגאל פליטמן, נשיא ביה"ד הארצי לעבודה בדימוס להרצאה ודיון במעמד המשפטי של וועדי העובדים בסכסוכי עבודה בתקופת פוסט קורונה.

הוועידה תכלול הרצאה חשובה של יחיאל שמן, יו"ר ועד עובדי פלאפון, ויו"ר ועד עובדי אלפא, (הוועד המאוחד), שיספר על המהלך המיוחד לאיחוד הוועדים בין פלאפון לבזק בינלאומי, ואיך ניתן ליצור סולידריות בין הוועדים שמאוגדים בהסתדרויות שונות, למען מאבק משותף ולמניעת פגיעה בעובדים.

הוועידה תינעל במופע סיום עם הסטנדאפיסט בני ברוכים, מופע סטנד-אפ קורע מצחוק. בני ברוכים מהסטנדאפיסטים האהובים והבכירים בארץ, השתתף בתוכניות טלוויזיה כגון הישרדות VIP , מה זה השטויות האלה עם עדי אשכנזי, צחוק מעבודה בני מתארח בוועידה למופע סטנד-אפ שנון וקורע מצחוק.

הוועידה נטולת חסויות, אין בה פרסום סמוי או מרצים מטעם והיא מציעה מקצועיות נטו!


ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אולם מותנת ברישום מראש. הביקור בכנס כולל אירוח מלא, כיבוד עשיר, מופע סיום, אולם מוגבלת במספר המשתתפים. קדימות ברישום תינתן לחברי "פורום משאבי אנוש" בפייסבוק ולמצטרפים חדשים. ניתן להצטרף לפורום בקישור הבא:
להצטרפות לפורום משאבי אנוש: הקליקו כאן 



הוועידה מורכבת מארבעה מסלולי תוכן:

המשתתפים יוכלו לשלב בין המסלולים וההרצאות בהתאם לתחומי התעניינותם ולהשתתף ללא הגבלה בכל האירועים במתחם.

וועידת ישראל למשאבי אנוש היא אירוע של יום אחד הכולל גם חיבור עם ספקים ונציגים בתוך תעשיית משאבי אנוש, חיבור היוצר הזדמנות מצוינת לגלות דרכים טובות יותר לעשות עסקים וליצור קשרים חזקים עם ספקים מובילים ממגוון תחומים.


קהל יעד:
הכנס מיועד למנכ"לים, סמנכ"לי משאבי אנוש, מנהלי HR, מנהלי כ"א, ארגוני עובדים, מנהלי רווחה וחווית עובד, מנהלים ארגוניים, מנהלי הדרכה וכל מי שתחום ניהול המשאב האנושי הוא חלק משגרת עבודתו.


ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום וכוללת אירוח מלא של כיבוד בוקר, כיבוד צהרים, מופע ושי אישי מגניב, אולם היא מיועדת למוזמנים בלבד, מותנת ברישום מראש ומוגבלת במספר המשתתפים. קדימות ברישום חינם תינתן לחברי "פורום משאבי אנוש" ולמצטרפים חדשים. ניתן להצטרף לפורום בקישור הבא:
להצטרפות לפורום משאבי אנוש וניהול ארגוני - הקליקו כאן