מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

ביצועים ארגוניים מתקדמים דורשים חדשנות ושיפור בכל המחלקות בארגון, אך במיוחד הם דורשים למידה ופיתוח. כנס הדרכה ולמידה ארגונית, ידון בחשיבות המו"פ בכוח העבודה, עשיר בטיפים מעשיים לשיפור הלמידה הפנים ארגונית, יציג טכנולוגיות למידה חדשות ויחשוף שיטות חדשות להעברת למידה בארגון.


  • תאריך: 07.07.2021 08:33
  • מיקום שדרות רוקח 101, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף: גני התערוכה, אקספו תל אביב, ביתן 10 אולם A4

תיאור

השראה / חוויה / למידה

המרכז הבינלאומי לכנסים בשיתוף פורום משאבי אנוש, שמח להכריז על פתיחת ההרשמה לוועידה הרביעית להדרכה וללמידה ארגונית, שתתקיים במסגרת וועידת ישראל למשאבי אנוש HR2021.

הוועידה תיערך ביום ד' 7/7/21
במרכז הכנסים הבינלאומי, אקספו תל אביב

הוועידה תספק פלטפורמה עבור מקבלי החלטות בתחום ההדרכה ומשאבי אנוש ותדון בחשיבות המו"פ בכוח העבודה, שיטות חדשות להעברת למידה, מענה להתקדמות דיגיטלית ותחשוף איך להפיק את המרב מהשקעה זו. הוועידה תדון גם בדרכים לשיפור למידה ארגונית ותציג טכנולוגיית למידה חדשות.

מומחי ומרצי הוועידה יציגו אסטרטגיות חדשות וחידושים בעולם ההדרכה בדגש על למידה ארגונית היוצרת ערך לארגון ויגלו איך לאתר את היהלום הניהולי - מנהל מוביל ומשפיע בעולם העבודה החדש, יבררו עם המשתתפים מהם הכלים המובילים ושתורמים לעבודה שיתופית, ומאפשרים להשיג יתרון תחרותי מידי.

הלמידה הארגונית היא תהליך של יצירה, שמירה והעברה של ידע בתוך הארגון. הוועידה תכלול  סדנה לפיתוח אישי ומקצועי ועבודת צוות באמצעות כלים מעולם התאטרון, לחיזוק מחוברות העובדים ומקצועיותם לצד הרצאת מומחה לגלובליזציה ורב-תרבותיות: שתציג את הכלים הנכונים לפיתוח הדרכה בארגונים גלובליים .

הוועידה תינעל במופע "מצב טיסה צחוקים עד השמים", מופע אימפרוביזציות עם השחקנים והקומיקאים לירית בלבן, משה פרסטר ועודד מנסטר.

אתם קוראים נכון! 
וועידת ישראל למשאבי אנוש -  HR2021, מתקיימת במימון מלא של המרכז הבינלאומי לכנסים, ומכאן שהשתתפות בכנסים אינה כרוכה בתשלום, אולם היא מיועדת למוזמנים בלבד, מותנת ברישום מראש ומוגבלת במספר המשתתפים.

בכנס זה אין התערבות של נותני חסויות, אין הרצאות מסחריות וכל הנושאים והמרצים מציעים מקצועיות נטו

.

הוועידה מורכבת מארבעה מסלולי תוכן:

המשתתפים יוכלו לשלב בין המסלולים וההרצאות בהתאם לתחומי התעניינותם ולהשתתף ללא הגבלה בכל האירועים במתחם.

וועידת ישראל למשאבי אנוש היא אירוע של יום אחד הכולל גם חיבור עם ספקים ונציגים בתוך תעשיית משאבי אנוש, חיבור היוצר הזדמנות מצוינת לגלות דרכים טובות יותר לעשות עסקים וליצור קשרים חזקים עם ספקים מובילים ממגוון תחומים.


קהל יעד:
הכנס מיועד למנכ"לים, סמנכ"לי משאבי אנוש, מנהלי HR, מנהלי כ"א, מנהלי הדרכה, HRBP, מנהלי רווחה וחווית עובד, מנהלים ארגוניים וכל מי שתחום ניהול המשאב האנושי הוא חלק משגרת עבודתו.


וועידת ישראל למשאבי אנוש היא אירוע של יום אחד הכולל גם חיבור עם ספקים ונציגים בתוך תעשיית משאבי אנוש, חיבור היוצר הזדמנות מצוינת לגלות דרכים טובות יותר לעשות עסקים וליצור קשרים חזקים עם ספקים מובילים ממגוון תחומים.

הוועידה נטולת חסויות, אין בה פרסום סמוי או מרצים מטעם והיא מציעה מקצועיות נטו!


ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום וכוללת אירוח מלא של כיבוד בוקר, כיבוד צהרים, מופע ושי אישי מגניב, אולם היא מיועדת למוזמנים בלבד, מותנת ברישום מראש ומוגבלת במספר המשתתפים. קדימות ברישום חינם תינתן לחברי "פורום משאבי אנוש" ולמצטרפים חדשים. ניתן להצטרף לפורום בקישור הבא:
להצטרפות לפורום משאבי אנוש וניהול ארגוני - הקליקו כאן