מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

סדנת מנהלים לבניית אסטרטגיית שימור, גיוס ותגמול עובדים ואנשי מכירות ושטח


  • תאריך: 08.09.2020 09:05
  • מיקום הירקון 145, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף: מרכז הכנסים, מלון קראון פלזה תל אביב

תיאור

ניהול ההון אנושי במערך המכירות בארגון

מודלים ואסטרטגיות לשימור, לתגמול ומניעת נטישה של אנשי מכירות בעידן הדיגיטלי


אחד האתגרים המרכזיים עמם מתמודדים ארגונים וחברות הינו אחוז הנטישה הגבוה של אנשי המכירות (כולל עובדי מוקדים ואנשי שטח). העובדות מלמדות שקשה לשמר אנשי מכירות טובים לאורך זמן וקשה אף יותר למי שלא מטפל בנושא אופן מקצועי.


המרכז הבינלאומי לכנסים, בשיתוף עם פורום משאבי אנוש, מקיימים כנס ייחודי החושף בעזרת מומחים, מודלים ואסטרטגיות להכשרה, שימור, ותגמול אנשי מכירות, הכוללת ארגז כלים ייעודי למניעת נטישה של אנשי מכירות ושטח בעידן הדיגיטלי.


הכנס יערך ביום ג' – 08/09/20

במרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה תל אביב


אנשי המכירות והמנהלים הישירים הם עמוד השדרה והנכס החשוב לשגשוגו של כל ארגון. הטיפול במשאב אנושי זה, כמו גם אופן גיוסו, הכשרתו ותגמולו, הם תהליכים ארוכים ויקרים ולכן שימור אנשי המכירות הטובים ומניעת נטישתם מצריך תשומת לב מיוחדת ובכלל זה בניית אסטרטגית שימור ומניעת נטישה.


הכנס המוצע מהווה הזדמנות מצוינת וחשובה להתעדכן בהיבטים ניהוליים וארגוניים של שימור ומניעת נטישה של אנשי המכירות, בו יוצגו כלים ומודלים לבניית אסטרטגיה נכונה של הדרכה, הכשרה, תגמול ועוד.


בנוסף הכנס יברר בעזרת משפטן מומחה במשפט דיגיטאלי,  איך תשפיע רגולציית הגנת הפרטיות בשיווק הדיגיטלי באירופה על אנשי השיווק והמכירות בישראל.

למשתתפים תוענק תעודה בפירוט החומר הנלמד.



סגל המרצים והמומחים:

  • אסף הדר - מנכ"ל משותף בחברת Marketing Solutions, מומחה לשיפור ביצועים של אנשי מכירות בחברות, עסקים וארגונים. בעל ניסיון עשיר בליווי, הנעה ומניעת נטישה של עובדים במערכי המכירות והשטח.
  • עו"ד יורם ליכטנשטיין, משפטן מומחה במשפט דיגיטאלי, דיני הגנת הפרטיות וה-GDPR, מוסמך להגנת הפרטיות באיחוד האירופי.
  • לירז אגמון - יועצת ארגונית ומרצה בכירה, יועצת ומומחית לתהליכי הקמה, ביסוס ושינוי של מערכי מכירות ושיווק במגזר העסקי והציבורי. (M.A) בייעוץ ארגוני מאוניברסיטת ת"א
  • עמיר קרן - Active Director, ניהול פעיל לעסקים, מומחה לבניית כלים ושיטות לניהול תהליך מכירה מקצועי ואפקטיבי, בוגר BA במנהל עסקים, כיהן כמנהל הסחר והמכירות באלקטרה מוצרי צריכה, מנהל מערך מכירות השטח בדפי זהב ועוד
  • אודליה יקיר - אשת תקשורת, עיתונאית ומומחית לשימוש בהומור במכירות ובעמידה מול קהל


קהל יעד

הכנס מיועד למנכ"לים, סמנכ"לים, סמנכ"לי שיווק, מנהלי משאבי אנוש, מנהלי מכירות, מנהלי הדרכה, וכל מי שתחום ניהול השיווק, ושימור המשאב האנושי בעולם המכירות הוא חלק משגרת עבודתו.

מניעת נטישה.pdf


שמים סוף לתופעת הפרסום הסמוי בכנסים מקצועיים

בכנס זה אין התערבות של נותני חסויות, אין הרצאות מסחריות סמויות במסווה של הרצאות מקצועיות. כל הנושאים והמרצים מציעים מקצועיות נטו!