מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

כנס מנהלים לבחינת הפוטנציאל העסקי של כניסת אמזון לישראל


  • תאריך: 25.11.2019 08:55
  • מיקום הירקון 145, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף: מרכז הכנסים, מלון קראון פלזה תל אביב

תיאור

ענף הקמעונות צפוי לעבור שינויים מרחיקי לכת עם כניסתה של אמזון, ענקית המסחר המקוון לפעילות בישראל. המרכז הבינלאומי לכנסים ופורום מנהלי השיווק מקיימים כנס מקצועי לבירור המהלכים וההתארגנות הנדרשת ומתכבדים להזמין אותך ומנהלים רלוונטיים מארגונך להשתתף וליטול חלק בכנס.

הכנס ייערך ביום שני -  25/11/19
במרכז הכנסים, קראון פלאזה תל אביב


אפקט אמזון טרף את הקלפים והקפיץ ציפיות ופחדים בקרב מנהלים בחברות, יבואנים וארגונים. כבר כיום הצרכן חשוף להמלצות אמיתיות, השוואות מחירים ורגולטורים נשכניים ויכול לקבוע את דעתו באופן אובייקטיבי. ומכאן שחברות, קמעונאים ויבואנים שרוצים לשרוד חייבים להתאים את עצמם לסטנדרטיים החדשים.
כנס אמזון למנהלים יברר את ההשפעה הצפויה על השוק הישראלי? מי יכול לנצל את המצב? מי פחות? והאם יש סיבה להיות בלחץ? ויציג בעזרת מומחים את המשמעויות האופרטיביות שיביא עמו אפקט אמזון.

הכנס יציע פתרונות, טיפים והמלצות איך לפעול בפוליטיקה העסקית החדשה שנוצרה מכניסת אמזון לשוק, מבלי לפגוע במערכות היחסים הקיימות עם קמעונאים, חנויות, ספקים או עם חברות המסחר האלקטרוני המובילות כדוגמת עזריאלי.קום, טרמינל איקס ואחרים כתוצאה מהצטרפות לאמזון.

הירשמו עכשיו
דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם!

הבטיחו את השתתפותכם. מספר המקומות מוגבל 

ככה תהפכו את כניסת אמזון מאיום עסקי להזדמנות מנצחת

הבטיחו את השתתפותכם. מספר המקומות מוגבל

כנס אמזון למנהלים יגיש ארגז כלים שיעזור לכם להתאים את עסק ליום שאחרי כניסת אמזון, כמו גם הנחיות ורעיונות איך להתאים את שרשרת האספקה שלכם משלב הרכישה האינטרנטית ועד לקבלתו אצל הלקוח, לפי סטנדרט האספקה, הלוגיסטיקה והמלאי של אמזון.

הכנס יברר מה צפוי להשתנות במפת התחרות של ישראל ואיך ישפיע חוק התחרות הכלכלית על הפעילות העסקית באמזון.
כמו כן, יעלה הכנס על במת הדיונים את מגמת המרקטפלייסים במסחר האלקטרוני ואת הסטנדרטיים החדשים לפיהם יחויבו חברות הבלדרות לעבוד ולפעול מול אמזון.

הכנס יארח את ניר זיגדון מייסד ומנכ"ל חברת eCommunity בעלת תו SPN מטעם אמזון העולמית לניהול חנויות באמזון ואת דביר כהן - מייסד קהילת אמזון ישראל. וינעל במפגש עם אלי ונטורה, ראש תחום איקומרס, אלקטרה. – מנהל פעילות Weforce, שיציג את ההזדמנות הגדולה שמביאה עימה אמזון.

בכנס זה אין התערבות של נותני חסויות, אין הרצאות מסחריות וכל הנושאים והמרצים מציעים מקצועיות נטו!  



סגל המרצים והמומחים:

  • אירית קריאף - יו"ר ומנכ"לית חברת GCX, עומדת מזה 15 שנה בראש GCX, חברה-בת לקבוצת קריאף
  • אלי ונטורה - ראש תחום איקומרס, אלקטרה מנהל פעילות Weforce
  • יובל אליעז - דירקטור במחלקה הכלכלית של BDO Consulting ומרכז את פעילות החברה בתחומי התחרות וההגבלים העסקיים

  • דביר כהן - מייסד קהילת אמזון ישראל. ממקימי קהילת הסוחרים הגדולה והמרכזית כיום בישראל – 'אמזון בקליק' , מנכ"ל EZ -COMMERCE

  • עו”ד אבנר פינקלשטיין - שותף, ראש תחום תחרות והגבלים עסקיים במשרד גורניצקי ושות'

  • ניר זיגדון - מייסד ומנכ"ל-שותף של חברת eCommunity בעלת תו SPN מטעם אמזון העולמית לניהול חנויות באמזון

  • מנחה: יעל ולצר, אשת תקשורת וכתבת במדור הכלכלה Ynet





קהל יעד
הכנס מיועד למנכ"לים, סמנכ"לים, בעלי עסקים, מנהלי שיווק, מנהלי מכירות, מנהלי כספים, מנהלי רכש ולוגיסטיקה, יועצים משפטיים, מנהלי הגבלים עסקיים, מנהלי מערכות מידע ו- IT, וכל מי שתחום עיסוקו קשור בשיווק, מכירות ומסחר אלקטרוני. 


דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם  - הירשמו עכשיו! 

אמזון למנהלים.pdf

שמים סוף לתופעת הפרסום הסמוי בכנסים מקצועיים

בכנס זה אין התערבות של נותני חסויות, אין הרצאות מסחריות סמויות במסווה של הרצאות מקצועיות. כל הנושאים והמרצים מציעים מקצועיות נטו!