ועידת ישראל לשירות לקוחות היא הזדמנות ייחודית ללמוד מהמובילים בתעשייה, לקבל כלים וטכניקות מעשיות ליישום מיידי, להתעדכן בחידושים האחרונים ובמגמות העתיד בעולם שירות הלקוחות. בואו ליצור קשרים משמעותיים עם עמיתים ומומחים מובלים, לקבל השראה ומוטיבציה להוביל את ארגונכם להצלחה בשוק תחרותי.


  • תאריך:24.11.2025 08:30 - 25.11.2025 15:30
  • מיקום הירקון 145, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף:מרכז הכנסים, מלון קראון פלזה תל אביב

 

תיאור

שירות לקוחות בחזית: חדשנות, תובנות ופתרונות בעולם של חוסר ודאות



בינה מלאכותית, אנושיות, ואומנות השירות החדש

הוועידה שתשנה את הדרך בה אתם חושבים, מודדים ונותנים שירות – חוזרת בגדול.
שני ימי תוכן מעשירים, חווייתיים ומלאי השראה שיחברו בין טכנולוגיה, פסיכולוגיה ואמפתיה אנושית – לשירות שמנצח בכל מגרש.


הוועידה תיערך בימים ב'-ג' 24-25/11/25
מלון קראון פלאזה, הירקון 145 תל אביב

הצטרפו אלינו ליומיים עוצמתיים של תוכן איכותי, חדשנות טכנולוגית ודיונים מעמיקים סביב אתגרי השירות הדינמיים והמורכבים בשנת 2025.

מה מחכה לכם בוועידה ברמה של 5 כוכבים?


תכירו מקרוב את הטכנולוגיות, הכלים והמודלים שמעצבים את שירות הלקוחות בעידן ה־AI.מה זה Service Intelligence, איך בונים CX אמוציונלי, ואיך מחברים בין נתונים לרגש אנושי.הצטרפו אלינו ליומיים עוצמתיים של תוכן איכותי, חדשנות טכנולוגית ודיונים מעמיקים סביב אתגרי השירות הדינמיים והמורכבים בשנת 2025. בכנס זה אין התערבות של נותני חסויות, אין פרסום סמוי. מקצועיות נטו! תקבלו כלים מעשיים שיישומם מיידי
הרצאות, סדנאות ודוגמאות מהשטח – שילמדו אתכם איך לשפר תהליכים, לחסוך בזמן ולבנות נאמנות אמיתית. קהילה מקצועית מובילה
מנהלי שירות, חוויית לקוח ו־Customer Success ממאות ארגונים – כולם במקום אחד, לשיתוף, השראה ונטוורקינג אמיתי.


אל תחמיצו את פסגת השירות של השנה! ועידת ישראל לשירות וחוויית לקוח 2025 היא ההשקעה החכמה ביותר בעתיד השירות של הארגון שלכם.
דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו!


הוועידה תדון בתחומי הליבה והחידושים בתחום לצד פתרונות מומחים בנושאים הבאים:

  • הלקוח בעידן של AI: חכם יותר, דורש יותר, סבלני פחות איך משלבים בינה מלאכותית בלי לאבד את המגע האנושי?
  • מדידת חוויית לקוח: מה באמת חשוב היום למדוד ואיך לייצר חותם רגשי וחוויית לקוח אמוציונליות
  • שירות מונע: לא לחכות שהלקוח יתלונן טרגירים חכמים וזיהוי בעיות לפני שהן קורות
  • TOTAL EXPERINCE: משמת כמנוע צמיחה במטרה לייעל תהליכים, לשפר שביעות ולהשיג צמיחה עסקית בר קיימא
  • מחקר ראשוני "תוכיח שאתה לא רובוט": איך שירות בצ'אט משנה את החווייה הרגשית של נציגי שירות
  • שירות שלא שוכחים: חווית לקוח בעידן של אפס סבלנות- איך נותנים שירות אישי ומדויק 
  • זמן שווה שירות: איך AI יכול לשחרר אותך למה שחשוב באמת
  • אמפתיה כיתרון עסקי: אילו שיוניים והתאמות נדרשים בניהול חוויית הלקוח בתקופות של אי ודאות
  • שירות ציבורי: האם נצליח לשנות את השירות הציבורי כך שהאזרח יהיה במרכז? איך הופכים ארגון ציבורי גדול לארגון לומד שמיישם AI בתוך חודשיים?
  • מצוינות בשירות: שגרה מול רגעי אמת בשירות הלקוח
  • לנצח בלי להילחם: אומנות המשא ומתן בשירות לקוחות
  • לגעת בכוכבים: מה הוליווד יכולה ללמד אותנו על חוויית לקוח ושירות לקוחות?

אל תחמיצו את האירוע המרכזי של השנה לכל העוסקים בתחום השירות וחווית לקוח בישראל!


הכנס מוגש על ידי מיטב המומחים ואנשי המקצוע, שינחו וידריכו את המשתתפים בקידום נושאי הליבה של שירות וחווית לקוח בישראל ובעולם בחוויית למידה יוצאת דופן, בהם:

  • דורית שר - מומחית לאופטימיזציה עסקית ושיפור חוויית לקוח, מנכ"לית חברת אקספריטי
  • בן פלד -  פסיכולוג חברתי, סמנכ"ל חברת סי.איי מחקר שיווקי
  • ד"ר יניב זייד- מחבר 11 ספרים רבי מכר עולמיים, יועץ עסקי ומרצה בינלאומי לשיווק, מכירות, שירות, פרזנטציה משא ומתן ושכנוע 
  • לימור ברזילי- סמנכ"לית חטיבת הייעוץ הניהולי AVIV AMCG
  • יעל מייתר רי- ארכיטקטית פתרונות בכירה במטריקס פינטק ודיגיטל
  • קים לנדאו -Director of Customer Success, Monday.com
  • דני אלבז - מומחה לבינה מלאכותית, שיווק בינ"ל ופיתוח עסקי בהייטק, פועל כיום להנגשת המהפכה לארגונים ואנשים
  • איריס ז'רז'בסקי- יועצת לשיווק וחוויית לקוח
  • אביעד יצחקי- מוביל פיתוח, שותפויות ו-AI במינהלי גמלאות של המוסד לביטוח לאומי
  • אריאל שושן- מרצה מהשורה הראשונה, בעל ניסיון ניהולי רב, מומחה בהדרכה פנים ארגונית, מרצה באוניברסיטת ת"א ובמסלול האקדמי המכללה למינהל
  • שירלי עזר- מומחית לפיתוח מנהיגות היברידית וניהול מו"מ, אקטיביסטית מגדרי, מרצה באקדמיה
  • ד"ר אריק חשין- מנהל המעבדה לחקר רגשות בארגונים החוג לשירותי אנוש, אוניברסיטת חיפה
  • אגם קדם לוי- עיתונאי (גלי צה"ל, גלובס, דה מרקר), תסריטאי ומתמחה בתחום הקולנוע

למי הוועידה מיועדת?
הוועידה מיועדת למנהלי שירות לקוחות, מנהלי חוויית לקוח, Customer Success Manger,  ממונים על תלונות ופניות הציבור, מנהלי קשרי לקוחות, מנהלי מוקדי שירות, אנשי שיווק ומכירות, יועצים ומובילים טכנולוגיים בכל ארגון ששואפים להוביל את המהפכה בתחום השירות והנאמנות ללקוחות.


שירות לקוחות 2025.pdf

אל תפספסו את האירוע המרכזי של השנה בעולם שירות הלקוחות בישראל! הבטיחו את מקומכם עוד היום.

להתראות בוועידה!