ועידת ישראל לשירות לקוחות היא הזדמנות ייחודית ללמוד מהמובילים בתעשייה, לקבל כלים וטכניקות מעשיות ליישום מיידי, להתעדכן בחידושים האחרונים ובמגמות העתיד בעולם שירות הלקוחות. בואו ליצור קשרים משמעותיים עם עמיתים ומומחים מובלים, לקבל השראה ומוטיבציה להוביל את ארגונכם להצלחה בשוק תחרותי.
בינה מלאכותית, אנושיות, ואומנות השירות החדש
הוועידה שתשנה את הדרך בה אתם חושבים, מודדים ונותנים שירות – חוזרת בגדול.
שני ימי תוכן מעשירים, חווייתיים ומלאי השראה שיחברו בין טכנולוגיה, פסיכולוגיה ואמפתיה אנושית – לשירות שמנצח בכל מגרש.
הוועידה תיערך בימים ב'-ג' 24-25/11/25
מלון קראון פלאזה, הירקון 145 תל אביב
הצטרפו אלינו ליומיים עוצמתיים של תוכן איכותי, חדשנות טכנולוגית ודיונים מעמיקים סביב אתגרי השירות הדינמיים והמורכבים בשנת 2025.
מה מחכה לכם בוועידה ברמה של 5 כוכבים?
תכירו מקרוב את הטכנולוגיות, הכלים והמודלים שמעצבים את שירות הלקוחות בעידן ה־AI.מה זה Service Intelligence, איך בונים CX אמוציונלי, ואיך מחברים בין נתונים לרגש אנושי.הצטרפו אלינו ליומיים עוצמתיים של תוכן איכותי, חדשנות טכנולוגית ודיונים מעמיקים סביב אתגרי השירות הדינמיים והמורכבים בשנת 2025. בכנס זה אין התערבות של נותני חסויות, אין פרסום סמוי. מקצועיות נטו! תקבלו כלים מעשיים שיישומם מיידי
הרצאות, סדנאות ודוגמאות מהשטח – שילמדו אתכם איך לשפר תהליכים, לחסוך בזמן ולבנות נאמנות אמיתית. קהילה מקצועית מובילה
מנהלי שירות, חוויית לקוח ו־Customer Success ממאות ארגונים – כולם במקום אחד, לשיתוף, השראה ונטוורקינג אמיתי.
אל תחמיצו את פסגת השירות של השנה! ועידת ישראל לשירות וחוויית לקוח 2025 היא ההשקעה החכמה ביותר בעתיד השירות של הארגון שלכם.
דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו!
הוועידה תדון בתחומי הליבה והחידושים בתחום לצד פתרונות מומחים בנושאים הבאים:
אל תחמיצו את האירוע המרכזי של השנה לכל העוסקים בתחום השירות וחווית לקוח בישראל!
הכנס מוגש על ידי מיטב המומחים ואנשי המקצוע, שינחו וידריכו את המשתתפים בקידום נושאי הליבה של שירות וחווית לקוח בישראל ובעולם בחוויית למידה יוצאת דופן, בהם:
למי הוועידה מיועדת?
הוועידה מיועדת למנהלי שירות לקוחות, מנהלי חוויית לקוח, Customer Success Manger, ממונים על תלונות ופניות הציבור, מנהלי קשרי לקוחות, מנהלי מוקדי שירות, אנשי שיווק ומכירות, יועצים ומובילים טכנולוגיים בכל ארגון ששואפים להוביל את המהפכה בתחום השירות והנאמנות ללקוחות.
אל תפספסו את האירוע המרכזי של השנה בעולם שירות הלקוחות בישראל! הבטיחו את מקומכם עוד היום.
להתראות בוועידה!