ברוכים הבאים לכנס הגנת המידע והפרטיות בעידן הבינה המלאכותית


  • תאריך: 22.05.2024 09:00
  • מיקום הירקון 145, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף: מרכז הכנסים, מלון קראון פלזה תל אביב

 

תיאור

ברוכים הבאים לכנס "אתגרי אבטחת מידע והגנת הפרטיות בעידן ה-AI"


עידן הבינה המלאכותית (AI) מביא איתו שלל אתגרים והזדמנויות, השאלות על פרטיות והגנת מידע הופכות למרכזיות יותר מתמיד. השינויים המהירים בטכנולוגיה ובחקיקה, הן בישראל והן בזירה הבינלאומית, מחייבת אתכם להישאר מעודכנים ולרכוש ידע, כלים ופתרונות חדשניים להתמודדות עם המציאות החדשה.

כנס "הגנת המידע והפרטיות בעידן הבינה המלאכותית" מציע הזדמנות ייחודית להיחשף לתובנות מעמיקות, מגמות עדכניות ופתרונות מעשיים מפי מיטב המומחים בארץ, בהתאמה לשינויים המקומיים והגלובליים.

בכנס זה, נטפל בשאלות מהותיות כמו: איך ניתן לשמור על פרטיות האדם בעולם שבו נתונים אישיים הם מטבע כמעט חופשי? מהם השינויים האחרונים בחקיקה בישראל, אירופה וארצות הברית וכיצד הם משפיעים על התעשייה, אחריות ניהולית ועל החברה האזרחית?

הכנס מיועד למגוון רחב של בעלי תפקידים הנדרשים להכיר את התחום ולשלב אותו בעבודתם: מנכ"לים, סמנכ"לים, יועצים משפטיים, ממוני הגנת פרטיות, מנהלי מערכות מידע ו- IT ועוד.


הכנס ייערך ביום ד' – 22/05/24
מרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה בתל אביב


ההשתתפות בכנס כוללת תיק ועידה, חומר מקצועי ומצגות, ארוחות שף (בוקר וצהרים) במסעדת המלון, אספרסו בר, הפסקות נטוורקינג עם עמיתים מארגונים מובילים, שי אישי, תעודה מהודרת ועוד.

הצטרפו אלינו ובואו לקחת חלק בשיח המעצב את הגנת המידע והפרטיות בישראל.
 
דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם!
 


מומחים ודמויות מרכזיות בתחום, כמו עו"ד גלעד סממה , ראש הרשות להגנת הפרטיות, משרד המשפטים ועו"ד דן חי, מומחה מוביל בתחום הטכנולוגיה, הפרטיות והסייבר, ישתפו מניסיונם ויציגו את המגמות העדכניות בהגנה על הפרטיות ובאתיקה של השימוש בנתונים בתקופה שבה הטכנולוגיה מתקדמת בקצב מהיר.

הכנס יכלול פאנלים והרצאות על נושאים כמו: "אבטחת המידע: הזווית המשפטית לאור השינויים המקומיים והגלובליים", "הגנה על הפרטיות מול התקדמות הטכנולוגיה" ו"ניווט באיזון העדין בניטור עובדים ופרטיות נתונים".

המשתתפים יזכו להצצה לתהליכים המשפטיים והטכנולוגיים המובילים של היום, ויקבלו כלים להתמודדות עם האתגרים העתידיים. הכנס יאפשר גם נטוורקינג עם עמיתים מהתחום, שיתופי פעולה מקצועיים והתעדכנות בפרקטיקות חדשות.

אנו מזמינים אתכם להצטרף אל קהל המומחים, היועצים, המנהלים והמעורבים בהגנת המידע והפרטיות לכנס שיגדיר מחדש את הדרך בה אנו חושבים על הטכנולוגיה והפרטיות בעידן הדיגיטלי והבינה המלאכותית.

הכנס ריכז את מיטב המומחים וברי הסמכא בתחום:

  • עו"ד גלעד סממה- ראש הרשות להגנת הפרטיות, משרד המשפטים
  • עו"ד שיר שושני -כץ-  מומחית למשפט וטכנולוגיהמנהלת מחלקת משפט וטכנולוגיה, פירמת עוה"ד AYR – עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות'
  • עו"ד דן חי- מומחה לדיני טכנולוגיה, פרטיות וסייבר, עומד בראש משרד דן חי ושות', יו"ר הוועדה להגנת הפרטיות של לשכת עורכי הדין
  • עו"ד דנה זיגמן-בירנד- יועצת משפטית בחברת Critiacl Impcat וחברה בוועדת הפרטיות של לשכת עורכי הדין
  • עו"ד רונית קריספין- מומחית להגנת מידע ופרטיות, בעברה מנהלת הסיכונים של כל חדרי המחשב של אינטל בעולם, יועצת לסיכוני IT בכירה בפירמת הייעוץ E&Y וברשות להגנת הפרטיות. כיום, בעלים של Prive IT


  • אירועי אבטחת המידע: הזווית המשפטית לאור השינויים המקומיים והגלובליים בתקופה של אי-ודאות
  • הגנה על הפרטיות אל מול התקדמות הטכנולוגיה והחקירה בנושא הפרטיות וה-AI בארץ ובעולם
  • ניווט באיזון העדין בניטור עובדים ופרטיות נתונים בניהול מקום העבודה 
  • הגנת פרטיות: מגמות עדכניות בתקופה מורכבת בצל מלחמת "חרבות ברזל"
  • איך אפשר לעמוד בדרישות חוקי הגנת הפרטיות החדשים באירופה ועדין להצליח לעשות ביזנס

קהל יעד
הכנס מיועד למנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי CTO, CIO, CISO, IT, מנהלי אבטחת מידע, יועצים משפטיים, ממונים על הגנת פרטיות, אדריכלי נתונים, מודיעין עסקי, מנהלי יחידות מחשוב ומערכות מידע, מנהלי ביטחון, מנהלי כספים וכל מי שהגנה על המידע והפרטיות בארגון הם חלק מתחום אחריותו.


חוק הגנת המידע והפרטיות.pdf

בכנס זה אין התערבות של נותני חסויות, אין הרצאות מסחריות סמויות במסווה של הרצאות מקצועיות. הכנס מציע מקצועיות נטו!