המרכז הבינלאומי לכנסים - לוח תוכניות ואירועים נובמבר - 2018

ניהול משרד ומזכירות בכירות

תכנית מקצועית וייחודית  שתצעיד את מזכירות הארגון קדימה !
מרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה ת"א  •  19-20/03/2018
 
     
המרכז הבינלאומי לכנסים, בשיתוף פורום מנהלות הלשכה בישראל (פמל"י) עורכים כנס מקצועי ומקיף לייעול וקידום עבודת המשרד והמזכירות.
 
הכנס יתקיים בתאריכים 19-20/03/18
במרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה תל אביב.
 
הכנס יכלול סדנאות והרצאות מפי מיטב המומחים, שידונו וידריכו בנושאים הבוערים, העדכניים והמהותיים לקידום וייעול עבודת המשרד, ובכללם:
ניהול נכון של יחסי עבודה , שיפור ביצועים והרחבת הידע בתוכנות המשרד, ניהול זמן ויומנים, תקשורת בן אישית, שיפור הזיכרון, העצמה אישית, קידום עצמי ונטוורקינג עסקי ותינעל בסדנת תזונה נכונה בסביבת העבודה.
 
ההשתלמות מיועדת לעוזרות מנכ"ל, מנהלות לשכה, מזכירות מנכ"ל, מזכירות מנהלי אגפים ומזכירות בכירות 
 
למשתתפים תוענק תעודה בפירוט החומר הנלמד. דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם!
   
   
דמי השתתפות לנרשמים עד לתאריך 10/03/2017
השתלמות חד יומית מוזלת :  792     ₪
השתלמות דו יומית מוזלת:     1,584  ₪
דמי השתתפות   
השתלמות חד יומית: 891     ₪
השתלמות דו יומית:   1,782  ₪
המחיר כולל: השתתפות בכנס, תיק ועידה, כיבוד עשיר, הפסקות אספרסו בר במהלך ימי ההשתלמות, ארוחות צהרים חווייתיות, שי אישי, כניסה חופשית לאתר פורום מנהלות הלשכה (פמל"י) בישראל, ואינו כולל מע"מ.
 
תכנית חדשנית ומפתיעה!    אל תוותרו על החוויה המקצועית -   הירשמו עכשיו .
 
                  רישום און ליין
להורדת טופס לרישום בפקס: הקלקו כאן
 

חלק א': תוכנית וסדר יום לתאריך  -  19/03/2017
 
09:00

  התכנסות, רישום וכיבוד קל
09:00   סדנא שיפור ביצועים בתוכנות המשרד






 
 
כולנו עובדים עם בסביבת Windows עם חבילת התוכנות של Office בגרסאות שונות. מה ההבדלים בין הגרסאות הללו? האם אנחנו צריכים להמשיך לשדרג (השנה יושק Office 2019) או אולי כדאי לעבור לענן של מייקוסופט עם- Office 365 ?
 
הסדנא תכלול הדרכה מעשית בשלושת התוכנות המובילות של המשרד:
Word - שיפור וטריקים לעבודה עם מסמכים, יצירת טקסטים אוטומטיים, סגנונות, סעיפים ממוספרים. 
Outlook - עבודה עם טקסט אוטומאטי, תזכורות למיילים, דגלים ושיטות חיפוש מתקדמות
Excel - טבלאות דינמיות, מיונים מתקדמים, סינון נתונים, Pivot Table ועוד.
 
מנחה: יהודית מהלל, מומחית ומאמנת מנהלים בכירה  לסביבת Office, מייסדת חברת ספקטרא. 

10:00

 
כיבוד בוקר  ומפגשי נטוורקינג של מנהלות לשכה
         
10:30  
טובעים במשימות? 






 
 
ההתפתחות הטכנולוגית וההתייעלות להם נדרשות מנהלות לשכה ומזכירות מחייבים יכולות "מולטי טאסקינג", ברמה גבוהה. 

ניהול זמן הוא עבודה בפני עצמה, אך כשפועלים נכון העבודה האמיתית מתייעלת פי כמה וכמה. לירון גור שטייגמן, מאמנת מוסמכת לניהול זמן, תכנון משימות והכוונת מנהלים, תחשוף בסדנא אופרטיבית טיפים יעילים לניהול אופרטיבי של זמן.
 
הסדנא תסייע לאבחן בין חשוב לדחוף ובין עיקר לתפל ותנחה כיצד לתכנן זמן, לעמוד בייעדים ולטפל במשימות עפ"י שיטת האבנים הגדולות
 
מרצה: לירון גור שטייגמן, מאמנת מוסמכת לניהול זמן, תכנון משימות והכוונת מנהלים
     
11:30   מתלבשות להצלחה





 
 
להופעה החיצונית יש חשיבות רבה בכל הקשור למסר אותו אנו מבקשים להעביר. אנו יכולים לשדר תדמית מקצועית טובה יותר בעזרת הלבוש. ההרצאה תסייע למשתתפות להתלבש להצלחה, ותציג כללים ל"עשה" ו"אל תעשה" בסטיילינג וקוד לבוש.
 
מרצה: גלית שרון, סטייליסטית, מנחת סדנאות סטיילינג מקצועיות, יועצת תדמית אישית ועסקית
         
12:30   אימון קוגניטיבי לשיפור הזיכרון


 
 
סדנא ייחודית להעשרת הידע ולאימון קוגניטיבי לשיפור הזיכרון לסוגיו. הסדנא תאמן להתמודדות עם ריבוי משימות ותשלב פן חוויתי של שימוש בתוכנות ייעודיות לאימון המוח.
 
מרצה: אלי גל מנהל מכון בריין טריין לשיפור הכושר הקוגניטיבי והזיכרון 
         

13:15

 
ארוחת צהרים חוויתית במסעדת שף במלון
     
14:15   סודות העבודה במולטי טאסקינג



 
 
ההתפתחות הטכנולוגית וההתייעלות להם נדרשות מנהלות לשכה ומזכירות מחייבים יכולות "מולטי טאסקינג", ברמה גבוהה. ובכלל זה ניהול זמן, ניהול יומנים, קביעת דיונים, פגישות, הדפסות, דואר אלקטרוני, אירוח ועוד.
 
עודד זהר, מומחה לפיתוח מנהלים ועבודה בריבוי משימות, יאמן בסדנא מעשית לפיתוח יכולות "מולטי טאסקינג" יחודיות והתמודדות עם דחיינות.
 
מרצה: עודד זהר, מומחה לניהול זמן ועבודה בריבוי משימות
         

15:15
 
סיום החלק הראשון של ההשתלמות
         
 להורדת טופס רישום  - הקליקו כאן   רישום און ליין
 
 חלק ב': תוכנית וסדר יום לתאריך  -  20/03/2018
 
09:00

  התכנסות, רישום וכיבוד קל
09:00   כלים חיוניים לשיפור יחסי העבודה במשרד






 
 
מערכות יחסים בין עובד למעביד, משפיעות במידה ניכרת על התפקוד בעבודה.
 
ההרצאה תסקור את הנושא ותתמקד בדרכים לשיפור יחסי העבודה בין העובדים לממונים, הגדרת הגבולות, יחסי מרות וסמכות, התמודדות עם מצבי לחץ ואסרטיביות ניהולית.
 
מרצה: עו"ד אייל שטרנברג, משפטן מומחה ליחסי עובדה, שותף מנהל מחלקת דיני עבודה בשקרון, בן עמי אשר ושות' ונאמן קינן ושות' - משרד עורכי דין 
         

10:00

 

כיבוד בוקר  ומפגשי נטוורקינג של מנהלות לשכה
         
10:30   ניהול יעיל בעזרת תקשורת בינאישית





 
 
סדנא מעשית לשיפור האפקטיביות בתקשורת בינאישית, מיומנויות הקשבה וניהול שיחה.

בסדנא יוצג ארגז כלים יעיל לניהול מוצלח של מערכות יחסים, קבלה חברתית ובינאישית לניהול תקשורת מוצלחת עם הסובבים אותנו. 
 
מרצה: אביטל קורדובה-תשובה, פסיכולוגית ארגונית, פסיכותרפיסטית גופנית
     
11:30   תזונה נכונה בעבודה – המותר והאסור








 
 
ההתנהלות התזונתית שלנו משפיעה באופן ישיר על המוטיבציה ועל יכולות הקליטה, הריכוז והביצועים בבית ובעבודה. בהרצאה קולחת עשירה בדוגמאות וכללים, תציג לילי רוזן, דיאטנית קלינית, שיטה מהפכנית להתנהלות תזונתית נכונה שיישומה יאפשר גם לרדת במשקל וגם לנהל אורח חיים בריא.
 
מרצה: לילי רוזן, דיאטנית קלינית, מומחית לטיפול בהשמנה והפרעות אכילה, יועצת ומרצה בכירה לתזונה במקום העבודה
     
12:30   לחץ, חרדה ושחיקה – סימפטומים ודרכי התמודדות
   
שיעור העובדים הסובלים מסימפטומים שונים של לחץ, חרדה ושחיקה נמצא בעליה מתמדת, ומחקרים מעידים כי הדבר פוגע בשורת הרווח, וביכולת למצות את הפוטנציאל הארגוני.
 
סימפטומים אלה כוללים בין היתר היעדרויות רבות, ירידה במוטיבציה, מיצוי נמוך של יכולות, תחושת מעורבות נמוכה ונטישה.
 
רועי צור, יועץ ארגוני ומנחה קבוצות, יערוך היכרות עם נושא הלחץ ברמה האישית והארגונית, יסייע לעובדות לזהות את השפעת הלחץ על עבודתן וייתן כלים פרקטיים להתמודדות עמו.
 
מרצה: רועי צור, יועץ ארגוני בכיר, מנחה קבוצות ומטפל
     

13:15

 
ארוחת צהרים חוויתית במסעדת שף המלון
     
14:15   הכל בקול
   
הקול שלנו אחראי ל38% מהרושם שאנו יוצרים. בקולנו גלומה היכולת להשפיע ולהניע את עצמנו ואת הסביבה, הרבה מעבר לתכנים שנבחר להשמיע.
 
הקול הוא כרטיס הביקור שלנו. בסדנא נבין איך הקול משפיע עלינו ועל הסובבים אותנו, נקבל כלים כיצד להשתמש בו באופן יעיל ועוצמתי היוצר תחושת אמינות, מקצועיות, הקשבה והנעה לפעולה.
 
מרצה: שורי שטרול, קלינאית תקשורת- מנחה ומאמנת בשימוש בקול, מרצה ומנחה להעצמה באמצעות קול, מפתחת שיטת "קול יכול"
     
15:15
  סיום ההשתלמות וחלוקת תעודות
  רישום און ליין להורדת טופס רישום  - הקליקו כאן

 
 
יזום, הפקה וביצוע:   ICX - המרכז הבינלאומי לכנסים
הנחושת 3/B, תל אביב, טל:03-6949555, פקס:03-6949500  www.icx.co.il
 

Go Back  Print  Send Page