המרכז הבינלאומי לכנסים - לוח תוכניות ואירועים נובמבר - 2016

ניהול משרד ומזכירות בכירות

תכנית חדשנית ומפתיעה  שתצעיד את מזכירות הארגון קדימה !
מרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה ת"א  •  21-22/11/2016
 
     
המרכז הבינלאומי לכנסים, בשיתוף פורום מנהלות הלשכה בישראל (פמל"י) עורכים כנס מקצועי ומקיף לייעול וקידום עבודת המשרד.
 
הכנס יתקיים בתאריכים 21-22/11/16
במרכז הכנסים החדש, מלון "קראון פלאזה" ת"א.
 
הכנס יכלול סדנאות והרצאות מפי מיטב המומחים, אשר יעסקו בנושאים הבוערים, העדכניים והמהותיים לקידום וייעול עבודת המשרד, ובכללם: קידום עצמי ונטוורקינג עסקי, סוגיות משפטיות בוערות בתחום יחסי עובד-מעביד, טיפים מעשיים וחדשניים לתוכנות ה-Office השונות, בדגש על Windows 10, Word ו-Outlook, כתיבה עסקית ומנהלית תקנית ומקצועית, ארגונומיה וקידום הבריאות הגופנית בסביבה המשרדית.

הכנס יחשוף חשיבה יצירתית כפלטפורמה לשינוי בראי עולם התכשיטים, העברת מסרים באופן אפקטיבי, קוד לבוש עסקי ויצירת תדמית מקצועית, אסטרטגיות ומיומנויות השפעה אישיות וארגוניות, הבנת ציורי הילדים ומשמעויותיהם ועוד.
 
ההשתלמות מיועדת לעוזרות מנכ"ל, מנהלות לשכה, מזכירות מנכ"ל, מזכירות מנהלי אגפים ומזכירות בכירות 
 
למשתתפים תוענק תעודה בפירוט החומר הנלמד. דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם!
   
   
דמי השתתפות לנרשמים עד לתאריך 09/11/2016
השתלמות חד יומית מוזלת :  792     ₪
השתלמות דו יומית מוזלת:     1,584  ₪
דמי השתתפות   
השתלמות חד יומית: 891      ₪
השתלמות דו יומית:   1,782  ₪
המחיר כולל: השתתפות בכנס, תיק ועידה, כיבוד עשיר, הפסקות אספרסו בר במהלך ימי ההשתלמות, ארוחות צהרים חווייתיות, שי אישי, כניסה חופשית לאתר פורום מנהלות הלשכה (פמל"י) בישראל, ואינו כולל מע"מ.
 
תכנית חדשנית ומפתיעה!    אל תוותרו על החוויה המקצועית -   הירשמו עכשיו .
 
                  רישום און ליין
להורדת טופס לרישום בפקס: הקלקו כאן
 

תוכנית וסדר יום לתאריך  -  21/11/2016
 
08:30
  התכנסות, רישום וכיבוד קל
09:00   תתקדמי! על קידום עצמי ונטוורקינג עסקי






 
 
קריירה מוצלחת תלויה רבות בהבלטת ההצלחות והיתרונות שלך, קצת פוליטיקה משרדית ורשימת אנשי הקשר שיש לך בטלפון וברשתות החברתיות.

איך גורמים למנהלים ולעובדים במשרד להעריך את העבודה שלך? איך מרחיבים את מעגלי המכרים המקצועיים? איך עושים נטוורקינג יעיל, ממצה ומקדם?

בהרצאה הפותחת את הכנס נקבל כלים מעשיים ואפקטיביים לקידום עצמי ונטוורקינג עסקי. 

 
מרצה: גליה שכטר, מנהלת שיווק ואסטרטגיה. בעלת משרד GS marketing קידום ושיווק עסקים

10:00
 
כיבוד בוקר  ומפגשי נטוורקינג של מנהלות לשכה
         
10:30   שלא יעבדו עליכן: יחסי עבודה תקינים וזכויות עובדים






 
 
מהי התעמרות בעבודה ואיפה עובר הגבול בינה לבין הטלת סמכות?

לכמה ימי חופשה את זכאית ומה קורה אם את לא מקבלת אותם? האם מותר למנהל לגעת לך בשכר על דעת עצמו?

על כל השאלות הללו, ועוד סוגיות משפטיות בוערות ביחסי עובד-מעביד, בהרצאה משפטית הכרחית עבור כל עובד.

 
מרצה: אהוד שילוני, משרד עו"ד אהוד שילוני ושות''
     
11:30   טיפים חשובים לשיפור העבודה בתוכנות 10Windows , Word ו-Outlook








 
 
התוכנות והגרסאות מתקדמות ומה אתכן?

בואו לקבל כלים מעשיים וטיפים חשובים וחדשניים לשימוש ויעול העבודה בתכנות ה-Office השונות לצורך שיפור העבודה המשרדית, בדגש על החידושים והעדכונים בגרסאות המתקדמות של התוכנות.

 
מרצה: יואב יונה, מנכ"ל "ים ידע", מומחה להדרכות אופיס ופיתוח מערכי הדרכה
         
12:45   בטן-גב: ארגונומיה וקידום הבריאות בסביבה המשרדית








 
 
גופנו אינו בנוי לישיבה ולצפייה ממושכת בצגי המחשב. תופעות כגון כאבי גב תחתון וצוואר, עייפות וטשטוש של העיניים, דלקות בכף היד, כאבי ראש ועוד, מאפיינות את אוכלוסיית עובדי המחשב.

הסדנא תמיג ותמחיש איך ליישם הרגלי עבודה בריאים.

בהרצאה נלמד להתמקם נכון מול שולחן, סידור נכון של סביבת העבודה ותחזוקת הגוף.
 
מרצה: צביקה כץ, מנכ"ל ארגוטיים, יועץ ארגונומי ופיזיותרפיסט
         

13:45
 
ארוחת צהרים חוויתית במסעדת שף במלון
     
14:30   הסודות שמתחת לדף: סדנא להבנת ציורי הילדים



 
 
מה המשמעות שאין ידיים בציור של ילדינו? מה המשמעות של עיניים חלולות? ומה אומר ה"שבלול" שמצויר בתוך גזע העץ?

בהרצאה עשירה ומרתקת, נצא למסע לתוך מוחם של הילדים דרך הציורים שהם מציירים, כיצד כל ציור מבטא תכונה, כישרון, שאיפות ואופן ההתמודדות עם אתגרים, ונבין מדוע הבנת ציורי הילדים חשובה כל כך להרמוניה בתא המשפחתי.
המשתתפות מוזמנות להביא ציורים של הנכדים או הילדים, לצורך התייחסות
 
מרצה: שרון טסלר, גרפולוגית מומחית, מנהלת "קסם האותיות" ויועצת משפחתית
         

15:30
 
סיום החלק הראשון של ההשתלמות
         
 להורדת טופס רישום  - הקליקו כאן   רישום און ליין
 
 תוכנית וסדר יום לתאריך  -  22/11/2016
 
08:30
  התכנסות, רישום וכיבוד קל
09:00   זה לא שכונה: איך לכתוב כתיבה עסקית ומנהלית נכונה






 
 
תקשורת כתובה אשר מבוצעת היטב, מהווה מרכיב מהותי בהתנהלותו של משרד מוצלח ואפקטיבי – כלפי חוץ, היא משדרת מקצועיות, אמינות והקפדה על פרטים.

כלפי פנים, היא מקלה על התנהלות המשרד במציאת מידע שוטף, צבירת ידע וחיסכון בזמן.

בהרצאה חשובה ומעשית, נלמד איך כותבים פרוטוקול, סיכום פגישה, מכתב רשמי ועוד תכתובות מנהליות נחוצות, באופן מקצועי, אחיד ויעיל.

 
מרצה: איילת צורי, מומחית בכתיבה עסקית, ממציאת "שיטת צורי"  לכתיבה עסקית.
         

10:00
 

כיבוד בוקר  ומפגשי נטוורקינג של מנהלות לשכה
         
10:30   לתפוס את האוזן: סדנא להעברת מסרים בשיתוף הקהל





 
 
מה כולנו יכולים ללמוד מיונית לוי? מה הקשר בין שיחה עם קולגה במשרד לבין סרט של טרנטינו או פרסומת בערוץ 2?

מה לעשות עם הידיים, העיניים והרגליים כדי להעביר מסרים ברורים ובלתי נשכחים? ואיך כל זה מסתכם בכדור אדום אחד?

בהרצאה סוחפת ורוויית קטעי וידאו וסימולציות בשיתוף הקהל, יחשוף ד"ר נועם פיינהולץ את הסודות והדרכים להעברת מסרים אפקטיבית וממוקדת.

 
מרצה: ד"ר נועם פיינהולץ, חוקר ומרצה לתקשורת במכללת ספיר והמכללה למנהל, לשעבר מגיש בגל"צ.
     
11:30   אין שני לרושם ראשוני: על קוד לבוש עסקי ותדמית מקצועית










 
 
לאדם ממוצע לוקח 7 שניות כדי לקבוע את דעתו עלייך. לכן חשוב ללבוש במקום העבודה בגדים שישוו תדמית מקצועית ובהתאם לקוד הלבוש העסקי.

בהרצאה מרעננת וכיפית נלמד איזה קוד לבוש מתאים לתחומים השונים, משמעות הצבע בבגד, המסר שהוא מעביר והשימוש בו ככלי השפעה ושכנוע, אביזרים נלווים המקובלים בעולם העסקי ועוד. 

 
מנחה: ליבי מקרוב, סטייליסטית ויועצת תדמית. 
     
12:30   זה בידיים שלך: העצמת מיומנויות השפעה אישיות וארגוניות
   
באוניברסיטאות המובילות בעולם, מוקנה מקום של כבוד לפיתוח כישורי השפעה בארגון.

עמידה ביעדי הארגון נסמכת לרוב גם על מיומנויות וכישורי ההשפעה של הצוות המסייע להנהלה, ובכללן מנהלות הלשכה.

בהרצאה ייחודית ועשירה בדוגמאות, נלמד את אסטרטגיות ההשפעה הקיימות, זיהוי סגנונות ההשפעה הייחודיים לנו, וכיצד לבחור ולממש את האסטרטגיה המנצחת.

התובנות והכלים שיסופקו ישפרו וימנפו את הביצועים וההישגים במישור האישי והארגוני.

 
מרצה: יואב יוכפז, מנהל "Exsale", יועץ ומאמן בעל ניסיון רב שנים בפיתוח יכולות ארגוניות ואישיות.
     

13:30
 
ארוחת צהרים חוויתית במסעדת שף המלון
     
14:15   להפוך קש לזהב: על שינוי ומגדר בראי עולם התכשיטים
   
הרצאה מרתקת וייחודית המשלבת חשיבה יצירתית כפלטפורמה לשינויים, דוגמאות חיות מעולם הצורפות ואיך כל זה קשור לתפיסת המגדר שלנו.
 
מרצה: יפעת לשם ארגמן, מנכ"ל "שבילים", מנחת קבוצות מוסמכת ומעצבת תכשיטים  

15:00
 
סיום ההשתלמות וחלוקת תעודות
   
         
 להורדת טופס רישום  - הקליקו כאן
  רישום און ליין
         

 
 
יזום, הפקה וביצוע:   ICX - המרכז הבינלאומי לכנסים
הנחושת 3/B, תל אביב, טל:03-6949555, פקס:03-6949500  www.icx.co.il
 

Go Back  Print  Send Page