המרכז הבינלאומי לכנסים
השתלמות מקצועית חדשה שתצעיד את מזכירות הארגון שלכם קדימה !
 
ניהול לשכות מנהלים ומזכירות בכירות
 
מרכז הכנסים, קראון פלאזה תל אביב       04/04/2016
   

המרכז הבינלאומי לכנסים ופורום מנהלות הלשכה בישראל (פמל"י) מתכבדים להזמין את מזכירות הארגון להשתתף וליטול חלק בהשתלמות מקצועית חדשה ומאתגרת לייעול ולקידום עבודת המשרד.
 
ההשתלמות תיערך ביום ב' - 04/04/2016,
מרכז הכנסים החדש, קראון פלאזה תל אביב
 
ההשתלמות תעסוק בשיפור הביצועים והתקשורת הבין-אישית במשרד, תשדרג את השליטה בתוכנות המשרד בדגש על תוכנת Outlook, תכלול סדנא לניהול זמן ע"פ שיטת האבנים הגדולות, תחשוף כללים וקודים לשיפור התדמית העסקית דרך אופן הלבוש ותשכלל את היכולות הקוגנטיביות והשימוש בזיכרון. 

ההשתלמות מיועדת לעוזרי/ות מנכ"ל, מנהלות לשכה, מזכירות מנכ"ל, מזכירות מנהלי אגפים, מזכירות בכירות ומזכירות מקצועיות.
 
למשתתפי הכנס תוענק תעודה מהודרת בפירוט נושאי הלימוד והשעות.
ניהול לשכה ומזכירות בכירות
לרישום בפקס: הקלקי כאן רישום און ליין
   
למשתתפי ההשתלמות תוענק תעודה בפירוט החומר הנלמד.
ההשתלמות מונחית על ידי מיטב אנשי המקצוע והמומחים בתחומם ומומלצת מאוד כהדרכה חוץ ארגונית.

אל תוותרו על החוויה המקצועית - הירשמו עכשיו
דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם! 1800-555200
לנרשמים עד לתאריך 15/03/2016
דמי השתתפות מוזלים :  792   ₪
  דמי השתתפות   
דמי השתתפות :  891     ₪
המחיר כולל: השתתפות בכנס, תיק ועידה, כיבוד עשיר, הפסקות אספרסו בר במהלך ימי ההשתלמות, ארוחות צהרים חווייתיות, שי אישי, כניסה חופשית לפורום מנהלות הלשכה ואינו כולל מע"מ.
 
רישום און ליין להורדת טופס רישום בפקס  -  הקלקי כאן
     
תוכנית וסדר יום
 
08:30   התכנסות, רישום וכיבוד קל
     
09:00   פיתוח מנהלות לשכה לשיפור ביצועים
   
הרצאה מעשית ואפקטיבית לשיפור סביבת העבודה והמזכירות תוך קידום ביצועי הלשכה וניהול המשרד.

ההרצאה תכלול טכניקת גיבוש לחיזוק הסינרגיה בעבודת המזכירות, תעסוק בשיפור התקשורת הבינאישית במשרד, ותצייד את המשתתפים בארגז כלים למימוש מעשי של ההמלצות
.
מרצה: לימור פרידמן, מאמנת מנהלים ומנחת קבוצות מוסמכת.
 
10:00   כיבוד בוקר עשיר ומפגשי נטוורקינג    
         
10:30   כלים והמלצות לניהול זמן בשיטת האבנים הגדולות


 



 
 
סדנת אימון לניהול אופרטיבי של זמן ולהבחנה בין חשוב לדחוף ובין עיקר לתפל. הסדנא תנחה כיצד לתכנן זמן, לעמוד בייעדים ולטפל במשימות העבודה.
 
מרצה: לירון גור שטייגמן, מאמנת מוסמכת לניהול זמן, תכנון משימות והכוונת מנהלים.
 
11:30   לתדמית יש השפעה ישירה על ההצלחה שלך!








 
 
הרצאה מרתקת ודינמית על חשיבות התדמית וקוד הלבוש בעסקים.

אני פרידמן, יועצת מובילה לתדמית ואופנה, תסקור את הנושא תוך הקניית כלים מעשיים ואפקטיביים לשיפור התדמית וההופעה.

 
מרצה: אני פרידמן, מומחית לתדמית, אופנה וקוד לבוש בינלאומי
 
         
12:30   הפסקת התרעננות    
         
12:45   אל תמהרי ללחוץ "SEND" 
    לתוכנת אאוטלוק (Outlook) הפופולרית והמוכרת התווספו בשנים האחרונות שינויים משמעותיים המאפשרים לנהל את המשרד בצורה יותר יעילה ומדויקת.

ההרצאה תחשוף את התועלות החדשות והחשיבות שמציעה התוכנה ותתרכז בטיפים מעשיים לעבודה חכמה יותר בניהול הדואר האלקטרוני, היומנים, ניהול הפגישות, מעקבים, יצירת כללים ועוד.
מרצה: יואב יונה, מומחה לתוכנות ניהול המשרד, מנכ"ל ים ידע, להדרכת מחשבים
 
 
 
13:45   ארוחת צהרים חוויתית במסעדת שף במלון
     
14:30   אימון מקצועי ואפקטיבי לשיפור הזיכרון






 
 
סדנא ייחודית להעשרת הידע ולאימון קוגניטיבי לשיפור הזיכרון לסוגיו. הסדנא תאמן להתמודדות עם ריבוי משימות ותשלב פן חוויתי של שימוש בתוכנות ייעודיות לאימון המוח.
 
מרצה: ליטל משה, רפרנטית, חוקרת מדעי המוח
 
15:30   סיום ההשתלמות וחלוקת תעודות    
         
 להורדת טופס רישום בפקס  - הקלקי כאן   רישום און ליין
 
 
 
 
יזום, הפקה וביצוע:   ICX - המרכז הבינלאומי לכנסים
הנחושת 10, תל אביב, טל:03-6949555, פקס:03-6949500  www.icx.co.il