המרכז הבינלאומי לכנסים - לוח תוכניות ואירועים מרץ - 2017

ניהול משרד ומזכירות בכירות

תכנית חדשנית ומפתיעה  שתצעיד את מזכירות הארגון קדימה !
מרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה ת"א  •  21-22/03/2016
 
     
המרכז הבינלאומי לכנסים, בשיתוף פורום מנהלות הלשכה בישראל (פמל"י) עורכים כנס מקצועי ומקיף לייעול וקידום עבודת המשרד.
 
הכנס יתקיים בתאריכים 21-22/03/17
במרכז הכנסים החדש, מלון "קראון פלאזה" ת"א.
 
הכנס יכלול סדנאות והרצאות מפי מיטב המומחים, אשר יעסקו בנושאים הבוערים, העדכניים והמהותיים לקידום וייעול עבודת המשרד, ובכללם: קידום עצמי ונטוורקינג עסקי, סוגיות משפטיות בוערות בתחום יחסי עובד-מעביד, טיפים מעשיים וחדשניים לתוכנות המשרד השונות, בדגש על אקסל, כתיבה עסקית ומנהלית תקנית ומקצועית, ארגונומיה וקידום הבריאות הגופנית בסביבה המשרדית.

הכנס יחשוף חשיבה יצירתית כפלטפורמה לשינוי בראי עולם התכשיטים, העברת מסרים באופן אפקטיבי, קוד לבוש עסקי ויצירת תדמית מקצועית, אסטרטגיות ומיומנויות השפעה אישיות וארגוניות, הבנת ציורי הילדים ומשמעויותיהם ועוד.
 
ההשתלמות מיועדת לעוזרות מנכ"ל, מנהלות לשכה, מזכירות מנכ"ל, מכירות הנהלה, מזכירות מנהלי אגפים ומזכירות בכירות.
 
למשתתפים תוענק תעודה בפירוט החומר הנלמד. דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם!
   
   
דמי השתתפות לנרשמים עד לתאריך 28/02/2017
השתלמות חד יומית מוזלת :  792     ₪
השתלמות דו יומית מוזלת:     1,584  ₪
דמי השתתפות   
השתלמות חד יומית: 891      ₪
השתלמות דו יומית:   1,782  ₪
המחיר כולל: השתתפות בכנס, תיק ועידה, כיבוד עשיר, הפסקות אספרסו בר במהלך ימי ההשתלמות, ארוחות צהרים חווייתיות, שי אישי, כניסה חופשית לאתר פורום מנהלות הלשכה (פמל"י) בישראל, ואינו כולל מע"מ.
 
תכנית חדשנית ומפתיעה!    אל תוותרו על החוויה המקצועית -   הירשמו עכשיו .
 
                  רישום און ליין
להורדת טופס לרישום בפקס: הקלקו כאן
 

תוכנית וסדר יום לתאריך  -  21/03/2017
 
08:30   התכנסות, רישום וכיבוד קל
     
09:00   כלים חיוניים לשיפור יחסי עובד-מעסיק
   
מערכות יחסים בין עובד למעביד, משפיעות במידה ניכרת על התפקוד בעבודה.
 
ההרצאה תסקור את הנושא ותתמקד בדרכים לשיפור יחסי העבודה בין העובד לממונים, הגדרת הגבולות, יחסי מרות וסמכות, התמודדות עם מצבי לחץ ואסרטיביות ניהולית.
 
מרצה: עו"ד אייל שטרנברג, משפטן מומחה ליחסי עובד 
 
         
10:00   כיבוד בוקר  ומפגשי נטוורקינג של מנהלות לשכה
         
10:30   זה לא מה שאת אומרת- זה איך את אומרת: על אקסל, אינפוגרפיקה ושיח עסקי
   
כלים לפיתוח והטמעת ממשקי עבודה בניהול המשרד באמצעות יישומים מבוססי אקסל, שימוש באינפוגרפיקה (העברת מידע דרך תרשימים וציורים) באופן נכון ויעיל, ואיך כל זה יכול לשפר את השיח העסקי בסביבת המשרד.
 
מרצה: ג'וד ברק, מומחית לבינה עסקית ושירותי מומחה בתוכנת אקסל
 
         
11:30  
כלים והמלצות לניהול זמן בשיטת האבנים הגדולות
   
סדנת אימון לניהול אופרטיבי של זמן ולהבחנה בין חשוב לדחוף ובין עיקר לתפל.
 
הסדנא תנחה כיצד לתכנן זמן, לעמוד בייעדים ולטפל במשימות בשיטת האבנים הגדולות.
 
מרצה: לירון גור שטייגמן, מאמנת מוסמכת לניהול זמן, תכנון משימות והכוונת מנהלים
 
         
12:30   הפסקה ומפגשי נטוורקינג של מנהלות לשכה
         
12:45   אין שני לרושם ראשוני: על קוד לבוש עסקי ותדמית מקצועית
   
לאדם ממוצע לוקח 7 שניות כדי לקבוע את דעתו עלייך. לכן חשוב ללבוש במקום העבודה בגדים שישוו תדמית מקצועית ובהתאם לקוד הלבוש העסקי.
 
בהרצאה מרעננת וכיפית נלמד איזה קוד לבוש מתאים לתחומים השונים, משמעות הצבע בבגד, המסר שהוא מעביר והשימוש בו ככלי השפעה ושכנוע, אביזרים נלווים המקובלים בעולם העסקי ועוד. 
 
מנחה: ליבי מקרוב, סטייליסטית ויועצת תדמית 
 

13:30

 
ארוחת צהרים חוויתית במסעדת שף במלון
14:30   סדנת אימון לשיפור הזיכרון
   
הרצאת אימון לשיפור הזיכרון שתעסוק במבנה המוח והמבנה הקוגניטיבי של הזיכרון. ההרצאה תאמן כיצד ליישם גמישות מוחית ותכלול הדגמות והתנסויות קצרות לשיפור הביצועים בעבודה.
 
מרצה: רוני ארז, מומחה לפיתוח קוגניטיבי ושיפור הזיכרון, מנכ"ל מכון בריינספא.
 

15:30

 
סיום החלק הראשון של ההשתלמות
         
 להורדת טופס רישום  - הקליקו כאן   רישום און ליין
 
 תוכנית וסדר יום לתאריך  -  22/03/2017
08:30
  התכנסות, רישום וכיבוד קל
09:00   כלים וכללים לכתיבה עסקית ומנהלית נכונה
   
תקשורת כתובה אשר מבוצעת היטב, מהווה מרכיב מהותי בהתנהלותו של משרד מוצלח ואפקטיבי – כלפי חוץ, היא משדרת מקצועיות, אמינות והקפדה על פרטים. כלפי פנים, היא מקלה על התנהלות המשרד במציאת מידע שוטף, צבירת ידע וחיסכון בזמן.

בהרצאה חשובה ומעשית, נלמד איך כותבים פרוטוקול, סיכום פגישה, מכתב רשמי ועוד תכתובות מנהליות נחוצות, באופן מקצועי, אחיד ויעיל.

 
מרצה: איילת צורי, מומחית בכתיבה עסקית, ממציאת "שיטת צורי"  לכתיבה עסקית.
 

10:00

 

כיבוד בוקר  ומפגשי נטוורקינג של מנהלות לשכה
10:30   ככה מעבירים מסר נכון: סדנא בשיתוף הקהל
   
מה כולנו יכולים ללמוד מיונית לוי? מה הקשר בין שיחה עם קולגה במשרד לבין סרט של טרנטינו או פרסומת?

מה לעשות עם הידיים, העיניים והרגליים כדי להעביר מסרים ברורים ובלתי נשכחים? ואיך כל זה מסתכם בכדור אדום אחד?

בהרצאה סוחפת ורוויית סימולציות בשיתוף הקהל, נחשוף את הסודות והדרכים להעברת מסרים אפקטיבים וממוקדים.

 
מרצה: אורה ברוך מומחית לפיתוח מיומנויות תקשורת
 
11:30  
פיתוח מנהלות לשכה ומזכירות לשיפור ביצועים בעבודת המשרד
   
הרצאה מעשית ואפקטיבית לשיפור סביבת העבודה והמזכירות תוך קידום ביצועי הלשכה וניהול המשרד.
 
ההרצאה תכלול טכניקת גיבוש לחיזוק הסינרגיה בעבודת המזכירות ותצייד את המשתתפים בארגז כלים למימוש מעשי של ההמלצות.
 
מרצה: לימור פרידמן, מאמנת מנהלים ומנחת קבוצות מוסמכת.
 
12:30   הפסקת קפה ומפגשי נטוורקינג של מנהלות לשכה    
12:45   אסטרטגית השפעה על סביבת העבודה והמשרד
   
באוניברסיטאות המובילות בעולם, מוקנה מקום של כבוד לפיתוח כישורי השפעה בארגון.
 
עמידה ביעדי הארגון נסמכת לרוב גם על מיומנויות וכישורי ההשפעה של הצוות המסייע להנהלה, ובכללן מנהלות הלשכה.
 
בהרצאה ייחודית ועשירה בדוגמאות, נלמד את אסטרטגיות ההשפעה הקיימות, זיהוי סגנונות ההשפעה הייחודיים לנו, וכיצד לבחור ולממש את האסטרטגיה המנצחת.
 
התובנות והכלים שיסופקו ישפרו וימנפו את הביצועים וההישגים במישור האישי והארגוני.
 
מרצה: יואב יוכפז, מנהל "Exsale", יועץ ומאמן בעל ניסיון רב שנים בפיתוח יכולות ארגוניות ואישיות.
 

13:30
 
ארוחת צהרים חוויתית במסעדת שף המלון
14:30   להפוך קש לזהב: על שינוי ומגדר בראי עולם התכשיטים
   
הרצאה מרתקת וייחודית המשלבת חשיבה יצירתית כפלטפורמה לשינויים, דוגמאות חיות מעולם הצורפות ואיך כל זה קשור לתפיסת המגדר שלנו.
 
מרצה: יפעת לשם ארגמן, מנכ"ל "שבילים", מנחת קבוצות מוסמכת ומעצבת תכשיטים  
 

15:15
 
סיום ההשתלמות וחלוקת תעודות
   
 להורדת טופס רישום  - הקליקו כאן
  רישום און ליין
 


השתלמות למנהלי חשבונות עם היד על הדופק   השתלמות לניהול משרד ומזכירות בכירות   ניהול מרכזי מבקרים
ומתחמי חוויה
  וועידת ישראל לשירות לקוחות - 2017
21-22/03/2017   21-22/03/2017   19/03/2017   21-22/03/2017
    ניהול מרכזי מבקרים ומתחמי חוויה  
מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
             
סדנת לינקדאין
למנהלים
  סדנת אקסל למנהלים מבסיסי למתקדם   ניהול מערכות מידע
בעידן הענן
  ניהול משאבי אנוש
בעידן החדש
22/03/2017   21/03/2017   21/03/2017   19/03/2017
     
מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
פרטים בקרוב
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
             
מניעת הטרדה מינית בעבודה וברשתות    סדנת קב"טים לניהול ביטחון ואבטחה אזרחית   ניהול ציי רכב ובטיחות בתעבורה   שיווק מוצרים ורעיונות על פלטפורמת אמזון
19/03/2017   19/03/2017   21/03/2017   19/03/2017
מניעת הטרדה מינית בעבודה      
מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
פרטים בקרוב
             
 
   
הפקה, יזום וביצוע:    המרכז הבינלאומי לכנסים 
הנחושת 3/B, תל אביב, טל:03-6949555, פקס:03-6949500  www.icx.co.il

Go Back  Print  Send Page