המרכז הבינלאומי לכנסים - לוח תוכניות ואירועים אוקטובר - 2017

ניהול משרד ומזכירות בכירות

תכנית חדשנית ומפתיעה  שתצעיד את מזכירות הארגון קדימה !
מרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה ת"א  •  23-24/10/2017
 
     
המרכז הבינלאומי לכנסים, בשיתוף פורום מנהלות הלשכה בישראל (פמל"י) שמחים להביא אליכם את סדרת הכנסים המקצועיים והמקיפים לייעול וקידום עבודת המשרד.
 
ההשתלמות הראשונה בסדרה תיערך בתאריכים 23-24/10/17
במרכז הכנסים החדש, מלון "קראון פלאזה" ת"א.
 
ההשתלמות תכלול סדנאות והרצאות מפי מיטב המומחים, שיעסקו רובם ככולם, בנושאים הבוערים, העדכניים והמהותיים בעבודת המשרד ובייעול שירותי המזכירות.
 
החלק הראשון יציג פתרונות אפקטיביים לניהול זמן, יחשוף את המשתתפות לכלים לניהול מסמכים, לתיוק ואחזור מסמכים, לצד התמודדות נכונה עם לחץ ושחיקה בעבודה.
 
החלק הראשון של ההדרכה יכלול גם סדנאות לסטיילינג וקוד לבוש, לבניית מלתחה לבגדים שעמם אפשר וכדאי להגיע לעבודה.
וכן סדנת מומחה לתזונה שיחשוף את המזונות שתורמים לערנות ולפרודוקטיבית בעבודה שכדאי לאכול במהלך יום העבודה.
 
החלק השני  של ההשתלמות יכלול סדנאות מעשיות לניהול זמן ויומנים, טיפים לתפעול נכון של אווטלוק, טיפוח יחסי העבודה טובים עם הבוס ועם החברים לעבודה, סדנה ייחודית לכתיבה עסקית ומנהלית נכונה ותקנית. חלק זה של הכנס יכלול גם סדנא מעשית לטיפוח תדמית אישית ומקצועית.
 
ההשתלמות תינעל במופע סטנד-אפ חווייתי ומרתק עם הקומיקאי משה פרסטר. מפגש סוחף ומבדר עם המון ערך מוסף שאסור לפספס.
 
הירשמו עכשיו והבטיחו לעצמכם מקום והנחה בדמי הרישום !
 
ההשתלמות מיועדת לעוזרות מנכ"ל, מנהלות לשכה, מזכירות מנכ"ל, מזכירות מנהלי אגפים, מזכירות בכירות ומזכירות וותיקות.
 
למשתתפים תוענק תעודה בפירוט החומר הנלמד. דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם!
   
דמי השתתפות מוזלים לנרשמים עד לתאריך 30/09/17
השתלמות חד יומית מוזלת :  792      ₪
השתלמות דו יומית מוזלת:     1,584  ₪
דמי ההשתתפות החל מתאריך 1/10/17
השתלמות חד יומית:  891     ₪
השתלמות דו יומית:   1,782  ₪
 
המחיר כולל: השתתפות בכנס, תיק ועידה, כיבוד עשיר, הפסקות אספרסו בר במהלך ימי ההשתלמות, ארוחות צהרים חווייתיות, שי אישי, כניסה חופשית לאתר פורום מנהלות הלשכה (פמל"י) בישראל, ואינו כולל מע"מ.
 
תכנית חדשנית ומפתיעה!    אל תוותרו על החוויה המקצועית -   הירשמו עכשיו .

                  רישום און ליין
להורדת טופס לרישום בפקס: הקלקו כאן
 
תוכנית וסדר יום לתאריך  -  23/10/2017
 
שעה   תוכנית הכנס   
       
08:30   התכנסות, רישום וכיבוד קל  
       
09:00   חמש עקרונות מנצחים לניהול זמן יעיל בעבודה












 
  אחד האתגרים עמם מתמודדות מנהלות לשכה ומזכירות בכירות הוא ניהול נכון של הזמן. ניהול הזמן, התנהלות בממד הזמן, יעילות ואפקטיביות, נועדו לתאר את היכולת שלנו לבצע את מטלות המשרד ביעילות מרבית.

ד"ר שי סולן יחשוף את המשתתפות לחמשת העקרונות החשובים והחיוניים ביותר לניהול זמן נכון ויעיל.

מרצה: ד"ר שי סולן, יזם ומנהל, מרצה בכיר, מומחה מוביל לניהול זמן 
     
10:00   ארוחת בוקר קלה ומפגש נטוורקינג של מנהלות לשכה 
     
10:30   ייעול עבודת המשרד באמצעות ניהול ידע ומסמכים
    למנהלות לשכה ומזכירות בכירות חלק חשוב בהצלחת הארגון. במסגרת התפקיד הן נדרשות לתפקד ביעילות ובמהירות, תחת לחץ ולהוות הגורם המתווך בין העובדים להנהלת הארגון ובין הארגון לספקים וגורמי חוץ אחרים.
 
במסגרת ההרצאה נלמד כיצד ניתן לייעל ולשפר תהליכי ניהול וידע, טיפול במסמכים בעבודה השוטפת לצורך השגת תוצאות טובות יותר ולאורך זמן.
 
מרצה: שי חליף-מנכ"ל חברת Adms ויהודה ונסובר- מנהל תחום ניהול הידע, חברת אי.די.אם.אס סולושנס
     
11:30   לחץ ושחיקה בעבודה - איך להפוך אוייבים לידידים?
   
הרבה פעמים אנחנו חושבים שאנחנו "עובדים הכי טוב תחת לחץ", ולא נורא אם שנשארו לנו המון משימות כי אנחנו "מתקתקים": אז זהו שלא!
 
לחץ מתמשך משפיע על הביצועים שלנו, על התפקוד שלנו וכמובן על הבריאות שלנו.
 
ההרצאה תסקור את מצבי הלחץ המסוכנים, תגלה את שורשי הבעיות ותראה כיצד להתמודד בדרכים פרודוקטיביות עם לחץ ותעניק בעזרת מאמנת בפסיכודרמה כלים מעשיים וטכניקות שיסיעו בהפחתת הלחץ והשחיקה לאורך זמן.
 
מרצה: טל שפיר, מרצה ומאמנת מנהלות בשיטת הפסיכודרמה
     
12:45   סטיילינינג: פרטי הלבוש שכל אחת צריכה שיהיה לה בארון
   
כולנו מכירות את המשפט הידוע  "אין לי מה ללבוש"  או "הארון שלי משעמם", מכאן שהפעולה המתבקשת "כביכול" היא לצאת לשופינג..
 
ההרצאה תנפץ את כל המיתוסים בנושא ותציג פתרונות מעשיים ליצירת מלתחה חכמה. זמינה. ונכונה. 
 
מרצה: מירב אבן זהר, סטייליסטית אישית, בעלת בלוג קבוע באתר "סלונה" 

 
13:45   ארוחת צהריים חוויתית במסעדת המלון

 
14:30   CLEAN EATING - שיטת התזונה שמעלה את הריכוז והפרודוקטיביות בעבודה
   
תזונה נכונה ידועה כמשפרת את הריכוז, את התפקיד ואת הבריאות שלנו.
 
מי שעובד שעות ארוכות חווה לפעמים רגעים של "משבר", עייפות ונפילת אנרגיה. הפתרון: שינוי בתפריט לסוגי מזון שישמרו אותנו ערניים, מרוכזים ופרודוקטיביים לאורך כל היום.
 
הגר שפר, ד"ר לנטורופתיה ומומחית לתזונה תחשוף בהרצאה מרתקת על תזונה נכונה במהלך יום העבודה עפ"י שיטת התזונה המצליחה בעולם CLEAN EATING , (תזונה נקיה), המבוססת על עקרונות התזונה הטבעית.
 
מרצה:  הגר שפר, ד"ר לנטורופתיה ומומחית לתזונה
     
15:30   סיום החלק הראשון של ההשתלמות
     
 להורדת טופס רישום  - הקליקו כאן   רישום און ליין
 תוכנית וסדר יום לתאריך  -  24/10/2017
08:30   התכנסות, רישום וכיבוד קל  
       
09:00   OUTLOOK - כל הדרכים החדשות לניהול יומנים וסדר יום
   
הזמן, הוא המשאב החשוב ביותר אשר נמצא תחת ניהולנו ומכאן החשיבות לבצע בקרה מתמדת בניהולו תוך איתור "גזלני זמן" המפריעים לנו בניהול השוטף ובעבודת המזכירות.
 
גם אם נדמה לנו שאנחנו יודעות הכל על ניהול יומן, זמן ואווטלוק, תמיד יהיה משהו חדש שאפשר וחשוב ללמוד. ההרצאה תציג טכניקה חדשה לניהול יומן תקין, מסודר והכי חשוב – אפקטיבי. לצד טיפים וכלים מעשיים ליצירת פגישה, תזכורת, אירוע ליום שלם ואירוע מחזורי. תיאום פגישות בין משתתפים, דחיות וכדו', חיפוש ומיון. יצירה ועריכה של משימות ופתקים.
 
מרצה: מאור פרץ, מדריך מומחה, מנהל פיתוח עסקי ושותף בחברת Everest
     
10:00   ארוחת בוקר קלה ומפגש נטוורקינג של מנהלות לשכה
     
10:30   כך תשמרו על יחסים טובים עם הבוס
    מילים רבות נכתבו על חשיבות האמון במערכת היחסים של העובד ומעסיקו. עו"ד מיכל פינברג-דורון תציג בהרצאה מרתקת מדריך לבניית יחסים טובים שהוא שולחן ערוך לכללי עשה ועל תעשה והכוונה ליצירת אווירה טובה.

מרצה:  עו"ד מיכל פינברג-דורון, מומחית לדיני עבודה, שותפה במשרד עורכי הדין נחום פינברג ושות'
     
11:30   סודות לכתיבה עסקית ומינהלית נכונה
   
תקשורת כתובה אשר מבוצעת היטב, מהווה מרכיב מהותי בהתנהלותו של משרד מוצלח ואפקטיבי – כלפי חוץ, היא משדרת מקצועיות, אמינות והקפדה על פרטים.

כלפי פנים, היא מקלה על התנהלות המשרד במציאת מידע שוטף, צבירת ידע וחיסכון בזמן.

בהרצאה חשובה ומעשית, נלמד איך כותבים פרוטוקול, סיכום פגישה, מכתב רשמי ועוד תכתובות מנהליות נחוצות, באופן מקצועי, אחיד ויעיל.

 
מרצה: איילת צורי, מומחית בכתיבה עסקית, ממציאת "שיטת צורי"  לכתיבה עסקית.
     
12:45   הצלחה מתחילה בך
   
מה שאנחנו משדרים לסביבה זה מה שהסביבה יודעת עלינו, וכל היא שופטת אותנו. התדמית שאנו בונים לעצמנו, עשויה לחרוץ גורלות בעתיד האישי והמקצועי שלנו.
 
פיתוח הסגנון האישי שלנו עשוי להוות מרכיב משפיע על מקבלי ההחלטות בעבודה.
 
דורית עוזיאל, מומחית למיומנויות בתקשורת תרצה על חשיבות הרושם הראשוני ועל הדרכים ליצירתו, תחשוף כלים ליצירת תדמית נכונה לכל מטרה, ותדון על הקודים בהתנהגות עסקית ורשמית ותגלה מה הופך אותנו לזכירים ולחיוביים.
 
מרצה: דורית עוזיאל, מרצה בכירה לתדמית אישית ומקצועית מומחית למיומנויות בתקשורת
 

 
13:45   ארוחת צהריים חוויתית במסעדת המלון

 
14:30   "סלפי" - מפגש עם השחקן משה פרסטר
   
מפגש מצחיק, מרתק ומרגש עם הקומיקאי משה פרסטר, בהרצאת סטנד אפ משולבת במשחקי תיאטרון יצירתיים, בשיתוף הקהל  ובשילוב קטעי וידאו מצחיקים.

המופע מפתח יצירתיות, דמיון וחוש הומור, ופותח צוהר לעולם התיאטרון והקומדיה.
מפגש כייפי ומצחיק עם ערך מוסף על קריאה, כתיבה, יצירתיות ויכולת להביט על העולם בצורה קומית ואוהבת.
 
מרצה ומשחק: משה פרסטר - שחקן וקומיקאי
     
15:15   סיום ההשתלמות וחלוקת תעודות
     
 להורדת טופס רישום  - הקליקו כאן
  רישום און ליין


השתלמות חשובה למנהלי חשבונות וחשבונאים בכירים   השתלמות חדשה ומאתגרת למזכירות בכירות   מניעת הטרדה מינית בעבודה וברשתות חברתיות   ניהול ציי רכב ובטיחות בתעבורה - 2017
ימים ב-ג: 23-24/10/2017   ימים ב-ג: 23-24/10/2017   יום ב' - 23/10/2017   יום ב' - 23/10/2017
    מניעת הטרדה מינית בעבודה  
מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
             
ניהול מרכזי מבקרים
ומתחמי חוויה בישראל
  כנס מנהלי HR ומפגש
מקצועי לניהול משאב אנושי
  סדנת אקסל למנהלים מבסיסי למתקדם   כנס ישראל למשאבי אנוש ופניות ציבור 2017
יום ג' - 24/10/2017   יום ג' - 24/10/2017   יום ג' - 28/11/2017   ימים ג-ד: 28-29/11/2017
ניהול מרכזי מבקרים ומתחמי חוויה      
מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
             
ניהול חשבונות - לקראת סוף שנת המס 2017   ניהול לשכות מנהלים ומזכירות בכירות   כנס ניהול גיוסים למנהלי משאבי אנוש   מניעת הטרדה מינית בעבודה וברשתות חברתיות
יום ג' - 28/11/2017   יום ג' - 29/11/2017   יום ג' - 29/11/2017   יום ב' - 25/12/2017
      מניעת הטרדה מינית בעבודה
מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
             
הכנס השנתי לממונים על יישום חוק חופש המידע    כנס מקצועי לניהול לשכות מנהלים ומזכירות בכירות   כנס מקצועי לקציני ביטחון ואבטחה אזרחית 2017   ניהול חשבונות בעידן המקוון כנס חובה למנח"ש וחשבים
יום ב' - 25/12/2017   ימים ב-ג: 25-26/12-2017   יום ב': 25/12-2017   יום ב' - 26/12/2017
     
מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
             
 
   
הפקה, יזום וביצוע:    המרכז הבינלאומי לכנסים 
הנחושת 3/B, תל אביב, טל:03-6949555, פקס:03-6949500  www.icx.co.il

Go Back  Print  Send Page