המרכז הבינלאומי לכנסים בשיתוף פורום מנהלי השיווק בישראל
סדנת מנהלים לשיווק ומרקום
מבחנים, כלים ועקרונות אסטרטגיים לבניית תקשורת שיווקית מנצחת  
מרכז הכנסים         •         מלון רנסנס תל אביב       •        11/03/2013   

המרכז הבינלאומי לכנסים בשיתוף פורום מנהלי השיווק מתכבד להזמינך לסדנא אינטראקטיבית לשיווק ומרקום, הכוללת: מבחנים, כלים ועקרונות אסטרטגיים לפיתוח השיווק ולבניית תקשורת שיווקית מנצחת.

 
הסדנא תיערך במרכז הכנסים של מלון רנסנס תל אביב בתאריך יום ב'  11/03/2013.
 
הסדנא תעסוק במהפכת השיווק בסלולר, חשיבות תוכן שיווקי מבוסס מחקר, התנהגות צרכנים באינטרנט וברשתות החברתיות. 
 
בד בבד, תכלול הסדנא  הרצאה מרתקת על מודל מכירה-רב-שכבתי ושיווק ויראלי.
 
להדרכה חשובה זו גייס המרכז הבינלאומי לכנסים את מיטב המומחים ואנשי המקצוע בתחום 
 
הסדנא מיועדת למנהלי שיווק, מנהלי מרקום, מנהלי תקשורת שיווקית ומנהלי קד"מ.
 
אל תוותרו על החוויה המקצועית - הירשמו עכשיו !

דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם!
לנרשמים עד לתאריך 20/02/2013
דמי השתתפות מוזלים :  792    ₪

 
  דמי השתתפות   
דמי השתתפות :  891     ₪

 
המחיר כולל: השתתפות בכנס, תיק ועידה, כיבוד עשיר, הפסקות אספרסו בר במהלך ימי ההשתלמות, ארוחות צהרים חווייתיות, שי אישי, כניסה חופשית לאתר פורום מנהלי השיווק בישראל, ואינו כולל מע"מ.
    להורדת טופס לרישום בפקס  - הקליקו כאן    
שעה   תוכנית הכנס    יועץ  אקדמי: יעקב אלוש

 
08:30

  התכנסות, רישום וכיבוד קל

09:00  
מהפכת השיווק בסלולר 
מהפכת השיווק הסלולרי משנה את התפיסה השיווקית שלנו מקצה לקצה. גם השימוש בכל יתר המדיומים כגון: אתרי אינטרנט, קידום אתרים במנועי חיפוש, שימוש ברשתות חברתיות לצרכים שיווקיים משתנים כמו תמיד, מי שהשתלב ראשון יקטוף את פירות ההצלחה. ההרצאה תציג פתרונות וכלים אופרטיביים להצלחה ותמליץ איך להימנע מטעויות. 
מרצה: יוני אלמוג, משנה למנכ"ל InforUMobile מומחה לשיווק באמצעות הסלולר. 

10:30
 
ארוחת בוקר קלה ומפגש מנהלים

 
11:00  
לקוח מביא לקוח  
סדנה מעשית לפיתוח לקוחות אסטרטגיים ובניית ארגז כלים להרחבת חוג הלקוחות באמצעות מודל מכירה-רב-שכבתי ושיווק ויראלי 
מרצה: מרצה: יונתן גריפית, מומחה שיווקי מבעלי מאסטר קלאב.
     
12:15
 
תנהגות צרכנים בסביבת האינטרנט
סביבת האינטרנט עמוסה במידע, רועשת מפרסומות, ומאופיינת בשיתוף מידע על בסיס חברתי באמצעות הרשתות החברתיות. לכל אלה השפעה ישירה על התנהגות הצרכנים באינטרנט ועל תהליך קבלת הקנייה שלהם. ההרצאה תסקור את ההשפעות האינטרנטיות על התנהגות הצרכנים בעידן הנוכחי ואת ההשלכות לכך על מלאכת השיווק באינטרנט
מרצה: קרן כהן – מומחית לשיווק באינטרנט ולפיתוח אסטרטגיות שיווק באינטרנט. : מנכ"לית קייסי קולג' ישראל

 
12:45

 
  העולם השתגע - אז איך לומדים עכשיו?
קצב התחדשות התכנים, טכנולוגיות חדשות ותובנות חדשות מחקר המוח מביאים למהפך באופן שבו ארגונים לומדים. האתגרים החדשים מחייבים התייחסות מחודשת לפעולות שיש לבצע על מנת להגביר את אפקטיביות הלמידה. בהרצאה נחשף לששת המגמות המרכזיות בעולם הלמידה הארגונית של המאה ה- 21 וההשלכות של מגמות אלו על ההצלחה העסקית של הארגון.
מרצה: עידו צדוק, Methodica effective learning

 
13:00   ארוחת צהריים חוויתית במסעדת המלון

 

14:00
 
חוקי התוכן (השיווקי) החדשים
כיצד להתמודד עם תוכן במרחב הדיגיטלי בו תעשיית הקידום ממציאה את עצמה מחדש אך השפעותיה חורגות גם לאפיקי הפרסום הקלאסיים. מה האסטרטגיה המומלצת לשיווק תוכן ומדיה חברתית. ההרצאה מבוססת על מחקר מעמיק בנושא.
מרצה: איתן גלאי סמנכ"ל פיתוח עסקי Outbrain
     
 15:00   סיום וחלוקת תעודת

 
לרישום בפקס הקליקו כאן

 

לפרטים נוספים ולרישום טלפוני חייגו 1800-555200

 

  ניהול בטיחות בתעבורה    קציני ביטחון ואבטחה אזרחית   ניהול חשבונות בעידן החדש   ניהול תקשורת ויחסי ציבור   סדנת מנהלים לשיווק ומרקום   ניהול עובדים ומשאבי אנוש  
             
                         
  ניהול לשכה ומזכירות בכירות   ועידת ישראל לשירות לקוחות   סדנת ניהול
מועדוני לקוחות
  מרכזי מבקרים ומתחמי חוויה   סדנת ממונים למניעת הטרדה   אבטחת מידע ולוחמת סייבר  
             
 
 

 

הפקה, יזום וביצוע:    המרכז הבינלאומי לכנסים 
הנחושת 10, תל אביב, טל:03-6949555, פקס:03-6949500  www.icx.co.il