המרכז הבינלאומי לכנסים בשיתוף פורום מנהלות לשכה בישראל
ניהול לשכה ומזכירות בכירות  2013
השתלמות דו יומית לניהול מתקדם של לשכות מנהלים ומזכירות בכירות
מרכז הכנסים       •        מלון הרודס תל אביב       •       13-14/03/2013   

המרכז הבינלאומי לכנסים ופורום מנהלות הלשכה בישראל (פמל"י) מתכבדים להזמינך להשתתף וליטול חלק בהשתלמות מקצועית דו יומית מאתגרת למנהלות לשכה ומזכירות בכירות שתיערך בימים רביעי וחמישי 13-14/03/2013, במרכז הכנסים של מלון הרודס בתל אביב.

ההשתלמות מיועדת לעוזרי/ות מנכ"ל, למנהלות לשכה, למזכירות בכירות ולמזכירות מקצועיות.
 
מטרת ההשתלמות להביא לפיתוח מודעות מקצועית לניהול, לצמיחה, לאתיקה ולקידום השירות בסביבת העבודה תוך התמודדות עם שחיקה ומזעור נזקיה.
 
ההשתלמות תכלול סדנאות לפיתוח מודעות לשיפור ביצועים ואיכות העבודה, ניהול אנרגיות, תקשורת בין אישית עם הממונים והחברים לעבודה, ניהול משימות ותכתובות בדואר האלקטרוני, ניהול זמן ותיעדוף משימות ועוד. ההשתלמות תכלול גם סדנא לבניית תדמית עסקית לצד סטיילינג אישי וסגנון.
 
למשתתפי ההשתלמות תוענק תעודה מהודרת בפירוט החומר הנלמד.
 

אל תוותרו על החוויה המקצועית - הירשמו עכשיו !

דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם!
תעריף מוזל לנרשמים עד לתאריך 20/02/2013
השתלמות חד יומי :  792    ₪
השתלמות דו יומית:  1,584 ₪

 
  דמי השתתפות   
השתלמות חד יומי :  891     ₪
השתלמות דו יומית:  1,782  ₪

 
המחיר כולל: השתתפות בכנס, תיק ועידה, כיבוד עשיר, הפסקות אספרסו בר במהלך ימי ההשתלמות, ארוחות צהרים חווייתיות, שי אישי, כניסה חופשית לאתר פורום מנהלי שירות הלקוחות בישראל, ואינו כולל מע"מ.
    להורדת טופס לרישום בפקס  - הקליקו כאן    
שעה   תוכנית הכנס - יום ד' 13/03/2013
יועץ  אקדמי: 
אביטל קורדובה – פסיכולוגית ארגונית
 

 
08:30

  התכנסות, רישום וכיבוד קל

09:00  
ניהול אנרגיה כאסטרטגיה לצמיחה 
להרגשה שלנו ישנה השפעה עמוקה על האופן שבו אנו מתפקדים. 
בהרצאה נדון בגורמים האחראיים לכמות ואיכות האנרגיה שיש ברשותנו, נלמד לשלוט בארבעת מקורות האנרגיה ולבצע שינויים במרחב העסקי כדי להביא לצמיחה מתמשכת.  
מרצה: סיגל בתר- מאמנת אישית ועסקית,מרצה,מעבירה סדנאות פיתוח מנהלים ומתמחה באימון מנהלים בכירים ואנשי עסקים

10:30
 
ארוחת בוקר קלה ומפגש מנהלות לשכה ומזכירות

 
11:00  
החוקים הבלתי כתובים לתגובות ולעבודה נכונה באימייל
כללי זהב להתנהלות נכונה, ייצוגית ואפקטיבית במשלוח וכתיבת דואר אלקטרוני, SMS  והודעות במדיה אלקטרונית.
מרצה: דניאל פטרי, מהנדס שטח בכיר במייקרוסופט, מרצה ויועץ בPetri.co.il ומומחה תשתיות רשתות אלקטרוני

 
12:15

 
 
חשיבות הלשכה לשיפור ביצועים
הרצאה מעשית לשיפור סביבת העבודה וביצועי המשרד.
מרצה: יובל בן בסט-גרפולוג ,מנחה קבוצות

 
13:00   ארוחת צהריים חוויתית במסעדת המלון

 

14:00
 
הופעה ותדמית
פגישה עם מדריכת סטיילינג בכירה לבחירת קוד הלבוש המתאים לכל תפקיד ואירוע ובכלל זה בחירת הצבעים ועיצוב ההופעה החיצונית והפנימית.
מרצה: לילך כהן- מדריכת סטיילינג בכיר
     
 15:30   סיום החלק הראשון של הוועידה

 
להורדת טופס לרישום בפקס  - הקליקו כאן  


 
שעה   תוכנית הכנס - יום ה' 14/03/2013   יועץ  אקדמי: 
אביטל קורדובה – פסיכולוגית ארגונית
08:30

  התכנסות, רישום וכיבוד קל

09:00  
איך להפוך את המנהל למרוצה יותר
כיצד להתנהג על מנת להשיג מקסימום הצלחה (בראי המנהל) לצד מימוש עקרונות אישיים ומקצועיים? באילו כלים להשתמש על מנת לגשר על פערים ולמנוע אי-הבנות? כל התשובות לכל השאלות
מרצה: מיכאל שוורץ- מאמן מוביל לתהליכים ארגוניים, מחבר הספר "להתחיל לנהל ברגל ימין" מנהל הבלוג ניהול בגובה העיניים 

10:30
 
ארוחת בוקר קלה ומפגש מנהלי שירות לקוחות

 
11:00  
ניהול עצמי במסגרות זמן
טיפים וכלים אפקטיביים לשימוש יום יומי.
מרצה: ד"ר יורם דובובסקי, מנכ"ל חברת נופר ויו"ר הוועדה לקידום הייעוץ הארגוני בישראל.

 
12:00

 
 
בנייה מוצלחת של תקשורת בינאישית  
סדנא מעשית לשיפור האפקטיביות בתקשורת בינאישית, מיומנויות הקשבה וניהול שיחה. בסדנא יוצג ארגז כלים יעיל לניהול מוצלח של מערכות יחסים, קבלה חברתית ובינאישית לניהול תקשורת מוצלחת עם הסובבים אותנו. 
מרצה: אביטל קורדובה – פסיכולוגית ארגונית

 
13:30   ארוחת צהריים חוויתית במסעדת המלון

 

14:30
 
שיפור המזל וההצלחה
מזל נתפס בעינינו כמשהו חמקמק ואקראי- האם אפשר לשפרו?
נקבל טיפים על פי מחקרים מדעיים ועל פי חוכמת היהדות כיצד אנשים ברי מזל פועלים בעבודה ובחייהם האישיים
מרצה: רפאל כהן- מחבר הספר "הפרשה בה נולדת" מומחה בחשיבה יצירתית ובחוכמת היהדות.
     
 15:30   סיום הוועידה וחלוקת תעודות

 
לרישום בפקס הקליקו כאן

 

לפרטים נוספים ולרישום טלפוני חייגו 1800-555200


 

  ניהול בטיחות בתעבורה    קציני ביטחון ואבטחה אזרחית   ניהול חשבונות בעידן החדש   ניהול תקשורת ויחסי ציבור   סדנת מנהלים לשיווק ומרקום   ניהול עובדים ומשאבי אנוש  
             
                         
  ניהול לשכה ומזכירות בכירות   ועידת ישראל לשירות לקוחות   סדנת ניהול
מועדוני לקוחות
  מרכזי מבקרים ומתחמי חוויה   סדנת ממונים למניעת הטרדה   אבטחת מידע ולוחמת סייבר  
             
 
 

 

הפקה, יזום וביצוע:    המרכז הבינלאומי לכנסים 
הנחושת 10, תל אביב, טל:03-6949555, פקס:03-6949500  www.icx.co.il