המרכז הבינלאומי לכנסים בשיתוף פורום M לניהול מרכזי מבקרים
ניהול מרכזי מבקרים בישראל
הכנס והמפגש המקצועי השנתי של מנהלי מרכזי מבקרים בישראל
 
יום א' - 19 במרץ 2017             מרכז הכנסים מלון קראון פלאזה תל אביב
 
המרכז הבינלאומי לכנסים ופורום M לניהול מרכזי מבקרים בישראל, עורכים את המפגש המקצועי השנתי לענף מרכזי המבקרים, מתחמי חוויה ומוזיאונים בישראל.
 
הכנס והמפגש ייערך ביום א' 19/03/17
במרכז הכנסים החדש, מלון קראון פלאזה ת"א.
 
ההרצאות והתכנים נקבעו מתוך הצרכים והנושאים שעלו ממפגשים קודמים ומשיחות עם חברי הפורום. 
 
הכנס יעלה על במת הדיונים בעיות ודילמות בניהול מרכזי מבקרים. הכנס יציע פתרונות ישומיים בעזרת מומחים מובילים ובשילוב דיוני שולחן עגול להצעות ודפוסי פעולה מעמיתים למקצוע.
 
הכנס יציג סקירה מעשית על צמתי המפגש עם הלקוח, אתגרים בניהול המענה הטלפוני ומוקדי ההזמנות, המלצות לפיתוח הדרכה, מדידה והערכה של מערך העובדים, מפגשים ישירים עם הצרכנים הראשיים של מרכזי המבקרים כגון צהל ותגלית.
 
הכנס יציג טכנולוגיות, כלים ורעיונות למשיכת קהל, חידושים בניהול והפעלה של מרכזי מבקרים קיימים ופיתוח/חידוש מרכזים חדשים.
 
הכנס מיועד למנהלי מרכזי מבקרים, מתחמי חוויה, מוזיאונים, אטרקציות בטבע, גלריות אתרים היסטוריים ועוד.


דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם!
לנרשמים עד לתאריך 28/02/2017
דמי השתתפות מוזלים :  792    ₪

 
  דמי השתתפות   
דמי השתתפות :  891     ₪

 
המחיר כולל: השתתפות בכנס, תיק ועידה, כיבוד עשיר, הפסקות אספרסו בר במהלך ימי ההשתלמות, ארוחת צהרים חווייתית, שי אישי, כניסה חופשית לאתר פורום מנהלי M למנהלי מרכזי מבקרים בישראל, ואינו כולל מע"מ.

אל תוותרו על החוויה המקצועית - הירשמו עכשיו

    להורדת טופס רישום  - הקליקו כאן    
 
שעה   תוכנית הכנס  יועץ  אקדמי ומנחה:  יחיאל פומרנץ, ייועץ לפרויקטים בתחום התיירות והחינוך ומנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים בקרן למורשת הכותל המערבי
09:00   צמתי המפגש עם הלקוח
   
המפגש עם הלקוח אינו מתרחש בכניסה למרכז המבקרים בלבד. הוא מתחיל הרבה קודם ומסתיים לעיתים רבות אחרי שהלקוח שב לביתו. ההרצאה תסקור את צמתי המפגש שעלינו, כמנהלים, להכיר היטב ולוודא כי לא יהוו נקודות כשל, אלא דווקא פוטנציאל לחיזוק הקשר. 
 
בתום הסקירה יתקיים דיון בשיתוף הקהל להעלאת הצעות ודפוסי פעולה מומלצים יותר ומומלצים פחות מעמיתים למקצוע.
 
מרצה: יחיאל פומרנץ, יועץ לפרויקטים בתחום התיירות והחינוך ומנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים בקרן למורשת הכותל המערבי
     
09:30   פיתוח מתחמי חוויה, איך להכניס חיים חדשים למרכזים קיימים
    מרכזי מבקרים מהווים היום חלק בלתי נפרד ממערך שיווק של ארגונים ומשמשים חלון ראווה יוצא דופן המספק מענה משלים לצרכים שיווקים ותדמיתיים.

דרור לייבה ,יועץ מומחה לניהול תהליכי תכנון, פיתוח והפקה של מרכזי חוויה יחשוף כלים ורעיונות איך להכניס חיים חדשים במרכזים קיימים לצד עדכונים וחידושים מהארץ והעולם.

מרצה: דרור לייבה-ניהול ופיתוח מתחמי חוויה
     

 
10:00   ארוחת בוקר קלה ומפגש נטוורקינג של מנהלי מרכזי מבקרים

 
10:30   אתגרים בניהול המענה הטלפוני במוקד ההזמנות/שירות הלקוחות
   
השיחה עם הנציג הטלפוני במרכז המבקרים עשויה להיות גורם מכריע הן בהנעת הלקות להזמנת ביקור והן בעיצוב חווית הביקור. 

בהרצאה זו נעסוק באתגרים המיוחדים שמאפיינים מוקדי שירות במרכזי מבקרים ובמוזיאונים ובדרכים להעלות את המכירות לצד שמירה על ממלכתיות וערכים מנחים.
 
מרצה: אורית אביטל, מתמחה בהדרכה, שיפור ביצועים ופיתוח ארגוני בעולמות המוקדים טלפוניים. מנכ"לית אוטוריטה
     
11:30  
צה"ל הצרכן הגדול של מרכזי המבקרים והמוזיאונים בישראל
   
אחד הלקוחות המוסדיים והממלכתיים הגדולים ביותר במדינת ישראל הוא צה"ל. תרבות יום א', סיורי מורשת קרב, עיסוק בתכנים של זהות וחינוך ועוד.  

ד"ר טל משגב, מנהל מוזיאון משמר הגבול יעדכן על הקו המנחה לבחירת הפעילויות הללו בעיניי מקבלי ההחלטות בצבא, ומה מצופה ממרכזי המבקרים והאתרים המארחים את חיילי צה"ל.

 
מרצה: גלית בוחניק-ברבר קצינת חינוך לשעבר 
 
12:00 הפסקת קפה והתרעננות
     
12:15    פיתוח ההדרכה, מדידה והערכה כמפתח לביקור מוצלח
 

 
 
מרבית מרכזי המבקרים והמוזיאונים מטפחים צוות מדריכים ומכשירים אותם להעביר את הידע למבקרים בדרך מעניינת וחווייתית שיגרום למבקרים לחזור או להמליץ על המקום.

מה הם התהליכים שיבטיחו שביעות רצון במפגש מבקר מדריך? הרצאה זו תעסוק - בתהליכי המדידה, ההכשרה והשיפור בתחום ההדרכה, במהלכה יינתנו דוגמאות מתהליכים מוצלחים שהתבצעו בארגונים שונים.

מרצה: מרב סדובסקי - מומחית בפיתוח הדרכה ומייסדת, חברת מפתחות פתרונות הדרכה
     
13:15   התמודדויות פתרונות וחידושים בתחום של מנהלי מרכזי מבקרים

 
  אתי פוסלניץ - מנהלת מרכז החושים של קוקה קולה, מביאה דרך מרכז המבקרים של החברה את הדרכים והכלים להקמת פלטפורמות חווייתיות להעברת מסרים.

כיצד מנהלי מרכזי מבקרים צריכים להתמודד עם תוכן, טכנולוגיה, תצוגות מולטימדיה ואינטגרציה ביניהם, ואיך הם בקוקה קולה הצליחו לספר את הסיפור באמצעות חווית החושים.

מרצה: אתי פוסלניץ - מנהלת מרכז החושים של קוקה קולה

 
13:45   ארוחת צהריים חוויתית במסעדת המלון

 
14:30   תיירות חינוכית מחו"ל מדוע לא מגיעים לאתר שלי?
   
ארגונים רבים פועלים להבאת סטודנטים ותלמידים צעירים יותר במסגרות חינוכיות מרחבי העולם למפגש בלתי אמצעי עם מדינת ישראל.

חלק מן התכניות הינן ממלכתיות וחלקן מאורגן ע"י ארגונים פרטיים. כיצד נקבע לוח הזמנים לביקור ומה מנחה את הארגונים בבחירת התכנית? בנושא זה תעסוק הרצאה זו.

 
מרצה: ג'יה ארנשטיין, מנהלת חינוך ב"תגלית"
     
15:30   סיום הכנס, חלוקת תעודת ופיזור

 
לרישום בפקס הקליקו כאן
   

השתלמות מנהלי חשבונת עם היד על הדופק   השתלמות לניהול משרד ומזכירות בכירות   ניהול מרכזי מבקרים
ומתחמי חוויה
  וועידת ישראל לשירות לקוחות - 2017
21-22/03/2017   21-22/03/2017   19/03/2017   21-22/03/2017
    ניהול מרכזי מבקרים ומתחמי חוויה  
מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
             
סדנת לינקדאין
למנהלים
  סדנת אקסל למנהלים מבסיסי למתקדם   ניהול מערכות מידע
בעידן הענן
  משאבי אנוש למקצוענים
כנס ומפגש מנהלי HR
22/03/2017   21/03/2017   21/03/2017   19/03/2017
     
מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
פרטים בקרוב
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
             
מניעת הטרדה מינית בעבודה וברשתות    סדנת קב"טים לניהול ביטחון ואבטחה אזרחית   ניהול ציי רכב ובטיחות בתעבורה   שיווק מוצרים ורעיונות על פלטפורמת אמזון
19/03/2017   19/03/2017   21/03/2017   19/03/2017
מניעת הטרדה מינית בעבודה      
מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
פרטים בקרוב
             
 
   
הפקה, יזום וביצוע:    המרכז הבינלאומי לכנסים 
הנחושת 3/B, תל אביב, טל:03-6949555, פקס:03-6949500  www.icx.co.il


Go Back  Print  Send Page