המרכז הבינלאומי לכנסים בשיתוף פורום M לניהול מרכזי מבקרים
ניהול מרכזי מבקרים - 2013
      הכנס והמפגש המקצועי למנהלי מרכזי מבקרים בישראל
יום ב' - 20 במאי 2013               מרכז הכנסים רנסנס תל אביב
 

המרכז הבינלאומי לכנסים ופורום M לניהול מרכזי מבקרים בישראל, מתכבדים להזמינך להשתתף וליטול חלק במפגש המקצועי לענף מרכזי מבקרים בישראל.

הכנס יערך ביום ב' 20/05/2013, במרכז הכנסים - מלון רנסנס תל אביב.

 

ענף מרכזי המבקרים עבר בשנים האחרונות מהפכה של ממש. יותר ויותר חברות וארגונים גילו את התרומה והצורך שבהקמה ובהפעלה של מרכז מבקרים, ולמרות המשאבים הרבים הנדרשים להפעלתם ולתחזוקתם, הענף פורח ומשגשג.

פורום M הוקם על ידי מנהלי מרכזי מבקרים של החברות המובילות במשק. הפורום הוקם במטרה לקדם את הענף, לקבוע סטנדרטים לאופי ורמת הפעילות, ולהתעדכן בנעשה בתחום זה בארץ ובעולם בעולם.

הכנס מיועד לסמנכ"לים, מנהלי שיווק, מנהלי מרכזי המבקרים, למנהלי מרקום, מנהלי הקמה ותחזוקה של מרכזי מבקרים, עוזרי מנכ"ל ולעוסקים בענף.

למשתתפי הכנס תוענק תעודה בפירוט החומר הנלמד.
 


דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם!
לנרשמים עד לתאריך 10/05/2013
דמי השתתפות מוזלים :  792    ₪

 
  דמי השתתפות   
דמי השתתפות :  891     ₪

 
המחיר כולל: השתתפות בכנס, תיק ועידה, כיבוד עשיר, הפסקות אספרסו בר במהלך ימי ההשתלמות, ארוחות צהרים חווייתיות, שי אישי, כניסה חופשית לאתר פורום מנהלי M למנהלי מרכזי מבקרים בישראל, ואינו כולל מע"מ.

אל תוותרו על החוויה המקצועית - הירשמו עכשיו

    להורדת טופס רישום  - הקליקו כאן    
 
שעה   תוכנית הכנס    יועץ  אקדמי: יעקב אלוש,
מנכ"ל MCMS Technology

 
08:30   דברי פתיחה
    אירית אהרונסון, מנהלת מרכזי מבקרים "תנובה", ויו"ר פורום M

09:15
 
שיווק ומיתוג חווייתי בעידן של שיתוף הלקוחות
    נושא זה מחבר את הנושאים של חווית לקוח, מרכזי מבקרים כדוגמא לזה, מיתוג ושיווק של הארגון כולו, והקשר/ שותפות של הלקוחות כחלק מעידן המיתוג המודרני, שבא לידי ביטוי למשל בנוכחות ופעילות ברשתות חברתיות.
מרצה: רובי גורדון, מתמחה במיתוג וחווית לקוח - גורדון הנדסת חוויות ומיתוג

 
10:00   ארוחת בוקר קלה ומפגש מנהלי מרכזי מבקרים

 
10:30   דור האפליקציות: מגמות על התנהגות הצרכנים- ילדים
    הרצאה תתמקד בהרחבת הידע בתחום השיווק לילדים במטרה להביא תובנות חדשות על ילדים כקהל שיווקי חשוב. נדון בסוגיה- ילדים מה אנחנו יודעים עליהם? איפה הם מבלים? מה הם אוהבים? ממה הם מונעים? האם וכיצד הם משפיעים על ההורים בהחלטות צרכניות?
מרצה: מיכל לאופר מומחית בשיווק וחדשנות לילדים 
     
11:15


 
  קריאייטיב והתמודדות עם מגבלות שטח בעזרת פתרונות קריאייטיביים איך לבנות סיפור טוב שיעטוף את מרכז המבקרים ולהתמודד עם מגבלות השטח שלרשותנו לטובת הקונספט.
מרצה: ספי סמדר – יועץ לפתרונות קריאייטיביים

 
12:15

 
  בין מיתוג וסוציולוגיה- כך תניעו צרכנים לבנות את המותג הגדול הבא
צרכנים הם אלה שבונים את המותגים, ועלינו להבין אותם ואת מטרתם כדי לאפשר להם לעשות זאת נכון. ההרצאה תתמקד בספרו החדש של יהל אשר מתאר כיצד סוציולוגיה מאפשרת לבעלי עסקים וארגונים לפתח מותגים חזקים, באמצעות הנעה נכונה של קהל הצרכנים הקיים והפוטנציאלי.
מרצה: יהל דמטר, מנכ"ל "דמטרנד מיתוג וייעוץ בשיווק" ומחבר הספר "כשאגדל תהיה לי חברת תעופה"

 
13:15   ארוחת צהריים חוויתית במסעדת המלון

 

14:15
 
Gamification - הופכים את מרכז המבקרים למשחק.
כיצד השימוש במנגנוני משחקים הופך נפוץ בעולם השיווק ומניע צרכנים לפעולה
מרצה: אלדד ויינברג, מנכ"ל מקאן דיגיטל
     
 15:00   סיום הסדנא וחלוקת תעודת

 
לרישום בפקס הקליקו כאן

 
 

 

הפקה, יזום וביצוע:    המרכז הבינלאומי לכנסים 
הנחושת 10, תל אביב, טל:03-6949555, פקס:03-6949500  www.icx.co.il