המרכז הבינלאומי לכנסים בשיתוף פורום M לניהול מרכזי מבקרים
ניהול מרכזי מבקרים בישראל
הכנס והמפגש המקצועי השנתי של מנהלי מרכזי מבקרים בישראל
יום א' - 29 במאי 2016             מרכז הכנסים מלון קראון פלאזה תל אביב
 
המרכז הבינלאומי לכנסים ופורום M לניהול מרכזי מבקרים, מתכבדים להזמינך להשתתף וליטול חלק במפגש המקצועי השנתי לענף מרכזי מבקרים בישראל.
 
הכנס והמפגש יערכו ביום א' 29/5/2016
במרכז הכנסים החדש, מלון קראון פלאזה ת"א
 
מרכזי מבקרים מהווים חלון ראווה ייחודי לכל פירמה או ארגון ומספקים מענה משלים לצרכים שיווקיים ופיתוח התדמית בקרב הציבור. ניהול נכון של המרכז ויצירת חוויית מבקרים בו מאפשרת לשפר את תדמית הארגון ולקדם את האהדה למוצרים ולשירות שמספק הארגון יותר מכל אפיק פרסומי אחר.
 
ענף מרכזי המבקרים עבר בשנים האחרונות מהפכה והתחדשות. יותר ויותר חברות וארגונים גילו את התרומה והצורך שבהקמה ובהפעלה של מרכז מבקרים, ומקצים משאבים רבים להפעלתם ולתחזוקתם.  
 
ההרצאות והתכנים נקבעו מתוך הצרכים שעלו ממפגשים קודמים ומשיחות שערכנו עם חברי הפורום. במפגש הקרוב נסקור את הכלים החדשים שהתפתחו לבניית אטרקציות ותערוכות, נפרט אסטרטגיות תמחור שונות למרכזי מבקרים ומוצרי חוויה.

בנוסף, הכנס יכלול פאנל מומחים בשיתוף הקהל שיעסוק בהשפעות העונתיות על הענף יגבש תכניות פעולה להתמודדות עם התופעה, יציע דרכים להטמעת מערכי הדרכה חדשניים ומקצועיים, וידון כיצד לכשיר מדריכים מוצלחים.
 
הכנס יערוך למשתתפים היכרות עם טכנולוגיית המציאות הרבודה והאפשרויות הרבות שהיא פותחת בפנינו ועוד.
 
 
לחברי הפורום תינתן הנחה נוספת של 10% בדמי הרישום.
 
מצ"ב לעיונכם תוכנית הכנס וכן טופס לביצוע הרשמתכם


דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם!
לנרשמים עד לתאריך 30/04/2016
דמי השתתפות מוזלים :  792    ₪

 
  דמי השתתפות   
דמי השתתפות :  891     ₪

 
המחיר כולל: השתתפות בכנס, תיק ועידה, כיבוד עשיר, הפסקות אספרסו בר במהלך ימי ההשתלמות, ארוחות צהרים חווייתיות, שי אישי, כניסה חופשית לאתר פורום מנהלי M למנהלי מרכזי מבקרים בישראל, ואינו כולל מע"מ.

אל תוותרו על החוויה המקצועית - הירשמו עכשיו

    להורדת טופס רישום  - הקליקו כאן    
 
שעה   תוכנית הכנס    יועץ  אקדמי: יעקב אלוש,
מנכ"ל MCMS Technology

 
08:30   קליטה, רישום וכיבוד בוקר 

09:00
 
כלים חדשים לשיפור ויצירת מפגשי חוויה
   
כל החידושים והרעיונות לבניית אטרקציות, תערוכות, תכנים וטכנולוגיות עכשוויות, הטמעת מסרים ויצירת מפגשים מוצלחים וחווייתיים עם מבקרים במרכז המבקרים. 
 
מרצה: גיא בן יעקב, מנכ"ל iConception

 
09:45   ארוחת בוקר קלה ומפגשי נטוורקינג עם מנהלי מרכזי מבקרים

 
10:15   אסטרטגיית תמחור במרכזי מבקרים
   
בהרצאה נסקור מהם הפרמטרים המשפיעים על תמחור מוצרים בכלל, תוך התמקדות במרכזי מבקרים בפרט. האם יש הבדלים בתמחור בין מרכזי המבקרים השונים, איך תמחור נכון מסייע בהשגת המטרות של מרכזי המבקרים, איך ניתן לתמחר מוצרים מופשטים כמו "חוויה" או "מידע" ועוד.
 
מרצה: רונן זמיר, MBA, מנכ"ל ושותף מנהל בחברת "מנוף לעסקים בע"מ", המתמחה בשירותי ניהול כספים חיצוניים.
     
11:15










 
  קיץ חורף סתיו אביב: כיצד להתמודד עם השפעות עונתיות - רב שיח בשיתוף הקהל
מרכזים רבים חווים חוסר אחידות בכמות המבקרים המגיעים אליהם בעונות השונות. בחודשי הקיץ התפוסה מלאה ואף יותר מכך, ובחורף הכמות צונחת בעשרות אחוזים.
מה ניתן לעשות כדי להתמודד עם התופעה? כיצד ניתן להגיע לקהלים חדשים? אילו פתרונות שיווקיים, ניהוליים, לוגיסטיים ופיננסיים עשויים לצמצם את השפעת העונתיות? רב שיח בשיתוף הקהל, ובו ננסה להתמודד עם הסוגיה ולגבש תכניות פעולה.

 
מנחה: אריאל שושן, יועץ ארגוני - מומחה להקמת מערכי שירות לקוחות
משתתפים: אתי פוסלניץ, מנהלת מרכז המבקרים קוקה קולה
ד"ר ערן כתר, המחלקה לניהול תיירות ומלונאות, המכללה האקדמית כנרת
יחיאל פומרנץ, מנהל פרויקטים הכותל המערבי
 
     
12:00   הפסקת קפה והתרעננות

 
12:30








 
  תפקיד המדריך במרכזי מבקרים – מיומנויות הדרכה והכשרת מדריכים
חלק משמעותי ביותר בחוויית המבקר תלוי במדריך ומערך ההדרכה שליוו אותו לאורך הביקור. רקפת הימן זהבי, מומחית להטמעת מערכי הדרכה והכשרה, תפרט על דרכים לייצור הדרכה חוויתית, תעניק ארגז כלים מעשיים להכשרת מדריך מוצלח, מקצועי, מעניין ואדיב ותפרט היבטים הדרכתיים שחסרים בשירותים החוויתיים בישראל. כל אלו ילוו בהדגמות מעשיות ושיתוף הקהל.
 
מרצה: רקפת הימן – זהבי, מומחית להטמעת תוכן, הדכה והכשרה.
 

 
13:45   ארוחת צהריים חוויתית במסעדת המלון

 
14:30






 
 
מציאות רבודה – כיצד משתמשים בה נכון
אחד התחומים החמים ביותר בתחום הטכנולוגיה הוא המציאות הרבודה – שימוש בכלים טכנולוגיים ליצירת מספר שכבות של מידע, אשר מתווספות לחוויה הגשמית. אפרת מזרחי מעטוף, מדריכת פדגוגיה דיגיטלית, תסביר כיצד ניתן להשתמש בטכנולוגיה הזו במרכזי המבקרים, מדוע זה כמעט לא עולה כסף, ואיך זה ישדרג את חווית המבקרים.
 
מרצה: אפרת מזרחי מעטוף, מדריכת פדגוגיה דיגיטלית  
     
15:30   סיום  חלוקת תעודת ופיזור

 
לרישום בפקס הקליקו כאן

 


ניהול חשבונות בעידן החדש   ניהול לשכה ומזכירות   קציני בטחון ואבטחה   ניהול שירות לקוחות - 2016
23-24/05/2016   23-24/05/2016   23/05/2016   23/05/2016
    סדנה לקציני ביטחון ואבטחה אזרחית  
מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
             
מניעת הטרדה מינית בעבודה   שווק ודיוור בעידן חוק הספאם   קונגרס תקשורת - 2016   ניהול מרכזי מבקרים
24/05/2016   24/05/2016   29/05/2016   29/05/2016
מניעת הטרדה מינית בעבודה       ניהול מרכזי מבקרים ומתחמי חוויה
מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
לרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
למידע ולרישום הקליקו כאן
             
ביקורת מערכות מידע    וועידה לתמרור וסימון כבישים   ניהול לשכות ראשי ערים   אבטחת מידע ולוחמת סייבר
28/06/2016   28/06/2016   28/06/2016   י28/06/2016
     
מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
לרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
לרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
לרישום הקליקו כאן
  מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
לרישום הקליקו כאן
             
 
   
הפקה, יזום וביצוע:    המרכז הבינלאומי לכנסים 
הנחושת 10, תל אביב, טל:03-6949555, פקס:03-6949500  www.icx.co.il

 




Go Back  Print  Send Page