ניהול מרכזי מבקרים בישראל
הכנס והמפגש המקצועי של מנהלי מרכזי מבקרים
21/11/2016    מרכז הכנסים קראון פלאזה ת"א
 
המרכז הבינלאומי לכנסים ופורום M לניהול מרכזי מבקרים, עורכים את המפגש המקצועי השנתי לענף מרכזי המבקרים בישראל.
ההרצאות והתכנים נקבעו מתוך הצרכים שעלו ממפגשים קודמים ומשיחות שערכנו עם חברי הפורום. במפגש הקרוב נסקור כלים חדשים ליצירת חווית מבקר במחיר מינימלי, נלמד כיצד לשלב את טירוף ה"פוקימון גו" והמציאות הרבודה במרכז המבקרים, נחשוף את חשיבותו של מיתוג מרכז המבקרים וכיצד להשתמש באסטרטגיות מיתוג לקידום המרכז, נציג דרכים לשיווק משולב בפלטפורמות הדיגיטל השונות ונבין כיצד לגרום למבקרים לחזור לביקור נוסף ולהפוך אותם ללקוחות "רב-פעמיים".
 
בכנס תתארח אהובה זקן, סמנכ"ל בכיר לתפעול ואיכות השירות, שתציג את דרכי שיתוף הפעולה עם משרד התיירות. 


דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם
 
תוכנית הכנס וסדר יום

החוויה האופטימלית במחיר המינימלי
לא חייבים מסכי LED בגובה 10 מטרים כדי לעשות רושם חיובי על המבקרים. אפשר ליצור חווית מבקר אולטימטיבית בתקציבים נמוכים יחסית, אם רק משתמשים בהם באופן מושכל. 
בהרצאה נסקור את כל החידושים והרעיונות לבניית אטרקציות ותערוכות ויצירת מפגשים חוויתיים ומוצלחים עם המבקרים, כל זאת בעלויות נמוכות המתאימות לכל ארגון.
מרצה: אייל שינבאום, מנכ"ל "טוקאן" סטודיו לעיצוב

ארוחת בוקר קלה ומפגש מנהלי מרכזי מבקרים

פוקימון גו בא לבקר: שימוש במציאות רבודה במרכז המבקרים
הטירוף העולמי סביב ה"פוקימון גו" הציג באופן מובהק את הערך המוסף שטכנולוגיית המציאות הרבודה מסוגלת לייצר בתחום המשחקים והחוויה. בהרצאה חוויתית ומפתיעה המשלבת דוגמאות חיות, נלמד איך רותמים את הטכנולוגיה הזו למרכז המבקרים וכיצד היא יכולה לשדרג באופן חסר תקדים את הקונספט עליו מושתת המרכז שלכם.
מרצה: אלון בוכניק, מנהל פיתוח, "Dogma עיצוב וטכנולוגיה" 
 
שיווק תיירות פנים ודרכי שיתוף הפעולה עם משרד התיירות
נלמד על הלקחים שהפיק המשרד מניסיונו ארוך השנים בשיווק תיירות פנים, נספק תובנות חדשניות בתחום מרכזי המבקרים ונחשוף את כל הדרכים והאפשרויות לשיתוף פעולה עם משרד התיירות. הרצאת חובה.
מרצה: אהובה זקן, סמנכ"ל בכיר תפעול, תקינה ואיכות השירות, משרד התיירות.  
 
הפסקת קפה והתרעננות

מה הערך שלכם? מיתוג אסטרטגי לשדרוג מרכז המבקרים
מיתוג נכון למוצר מביא לקוחות. זהו כלל ידוע. במקרה שלנו, המוצר הוא מרכז המבקרים. אז איך נדע להדביק לו את המיתוג הנכון? אלה פרסבורגר, מומחית למיתוג ושיווק אתרי תיירות, תציג את אסטרטגיות המיתוג המתאימות למרכזי מבקרים תוך שימוש בדוגמאות מהארץ ומהעולם, ותראה כיצד הן מפיחות חיים חדשים באתר ונותנות למרכז המבקרים אופי ייחודי ומושך קהל.
מרצה: אלה פרסבורגר, מנהלת UP שיווק ופרסום תיירותי
 
לא על הלייק לבדו: שיווק משולב בפלטפורמות הדיגיטל השונות  
עולם הפרסום כבר מזמן עבר לדיגיטל, אך גם שיווק דיגיטלי צריך לעשות נכון וחכם. בהרצאה זו נלמד איך לשלב באופן אופטימלי בין פלטפורמות הדיגיטל השונות כך ששיווק מרכז המבקרים יהיה קוהרנטי, יתחבר עם המותג ויגיע לכמה שיותר גולשים.
מרצה: ענבר בזק, מנכ"ל "דה מרקט"

ארוחת צהריים חוויתית במסעדת המלון

עוברים ושבים: איך לגרום למבקרים לחזור פעם נוספת
גם אם נצליח להביא את מקסימום המבקרים האפשרי- צריך לגרום להם לחזור אלינו שוב כדי להמשיך לפעול. בהרצאה מחכימה ושוברת מוסכמות, נבין מה בדיוק מחפשים אצלנו המבקרים, מה מפריע ללקוחות השונים, איך מעצבים הרגלי לקוח חוזר, אילו השקות ופעילויות ימשכו אותם שוב, איך יוצרים עמם קשר מתמיד ולא חד-פעמי, ננתח מקרים מהארץ והעולם ועוד.
מרצה: ארי מנור, מנכ"ל חברת היעוץ וההדרכות  לעסקים ZOOZ
 
סיום הכנס, חלוקת תעודת ופיזור

 
   
דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם - הרשמו עכשיו
רישום
לכנס
 
למידע ולרישם טלפוני
1800-555200
 
         
        למידע ולרישם במייל: Office@icx.co.il    
         
 
הפקה וביצוע:המרכז הבינלאומי לכנסים 
הנחושת 3/B,  ת"א, טל:03-6949555 - www.icx.co.il