ניהול משרד ומזכירות בכירות

תכנית חדשנית ומפתיעה  שתצעיד את מזכירות הארגון קדימה
 
מרכז הכנסים, קראון פלאזה ת"א •  21-22/11/2016
 
המרכז הבינלאומי לכנסים, בשיתוף פורום מנהלות הלשכה בישראל (פמל"י) עורכים כנס מקצועי ומקיף לייעול וקידום עבודת המשרד.
הכנס יתקיים בתאריכים 21-22/11/16
במרכז הכנסים החדש, מלון "קראון פלאזה" ת"א.
 
הכנס יכלול סדנאות והרצאות מפי מיטב המומחים, אשר יעסקו בנושאים הבוערים, העדכניים והמהותיים לקידום וייעול עבודת המשרד, ובכללם: קידום עצמי ונטוורקינג עסקי, סוגיות משפטיות בוערות בתחום יחסי עובד-מעביד, טיפים מעשיים וחדשניים לתוכנות ה-Office השונות, בדגש על Windows 10, Word ו-Outlook, כתיבה עסקית ומנהלית תקנית ומקצועית, ארגונומיה וקידום הבריאות הגופנית בסביבה המשרדית.

הכנס יחשוף חשיבה יצירתית כפלטפורמה לשינוי בראי עולם התכשיטים, העברת מסרים באופן אפקטיבי, קוד לבוש עסקי ויצירת תדמית מקצועית, אסטרטגיות ומיומנויות השפעה אישיות וארגוניות, הבנת ציורי הילדים ומשמעויותיהם ועוד.
 
 
תכנית חדשנית ומפתיעה!  אל תוותרו על החוויה המקצועית - הירשמו עכשיו 
 
 

תוכנית וסדר יום לתאריך  -  21/11/2016
 
  התכנסות, רישום וכיבוד קל
  תתקדמי! על קידום עצמי ונטוורקינג עסקי
 
קריירה מוצלחת תלויה רבות בהבלטת ההצלחות והיתרונות שלך, קצת פוליטיקה משרדית ורשימת אנשי הקשר שיש לך בטלפון וברשתות החברתיות.

איך גורמים למנהלים ולעובדים במשרד להעריך את העבודה שלך? איך מרחיבים את מעגלי המכרים המקצועיים? איך עושים נטוורקינג יעיל, ממצה ומקדם?

 
מרצה: גליה שכטר, מנהלת שיווק ואסטרטגיה. בעלת משרד GS marketing קידום ושיווק עסקים
 
 
כיבוד בוקר  ומפגשי נטוורקינג של מנהלות לשכה
       
  שלא יעבדו עליכן: יחסי עבודה תקינים וזכויות עובדים
 
מהי התעמרות בעבודה ואיפה עובר הגבול בינה לבין הטלת סמכות?

על כל השאלות הללו, ועוד סוגיות משפטיות בוערות ביחסי עובד-מעביד, בהרצאה משפטית הכרחית עבור כל עובד.

 
מרצה: אהוד שילוני, משרד עו"ד אהוד שילוני ושות''
 
   
  טיפים לשיפור העבודה בתוכנות 10Windows , Word ו-Outlook
 
התוכנות והגרסאות מתקדמות ומה אתכן?

בואו לקבל כלים מעשיים וטיפים חשובים וחדשניים לשימוש ויעול העבודה בתכנות ה-Office השונות לצורך שיפור העבודה המשרדית, בדגש על החידושים והעדכונים בגרסאות המתקדמות של התוכנות.

 
מרצה: יואב יונה, מנכ"ל "ים ידע", מומחה להדרכות אופיס ופיתוח מערכי הדרכה
 
       
  בטן-גב: ארגונומיה וקידום הבריאות בסביבה המשרדית
 
גופנו אינו בנוי לישיבה ולצפייה ממושכת בצגי המחשב. תופעות כגון כאבי גב תחתון וצוואר, עייפות וטשטוש של העיניים, דלקות בכף היד, כאבי ראש ועוד, מאפיינות את אוכלוסיית עובדי המחשב.

בהרצאה נלמד להתמקם נכון מול שולחן, סידור נכון של סביבת העבודה ותחזוקת הגוף.
 
מרצה: צביקה כץ, מנכ"ל ארגוטיים, יועץ ארגונומי ופיזיותרפיסט
 
       
 
ארוחת צהרים חוויתית במסעדת שף במלון
   
 
הסודות שמתחת לדף: סדנא להבנת ציורי הילדים
 
בהרצאה עשירה ומרתקת, נצא למסע לתוך מוחם של הילדים דרך הציורים שהם מציירים, כיצד כל ציור מבטא תכונה, כישרון, שאיפות ואופן ההתמודדות עם אתגרים, ונבין מדוע הבנת ציורי הילדים חשובה כל כך להרמוניה בתא המשפחתי.
מרצה: שרון טסלר, גרפולוגית מומחית, מנהלת "קסם האותיות" ויועצת משפחתית
 
       
 
סיום החלק הראשון של ההשתלמות
   
 
דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם  
רישום
לכנס

 
למידע ולרישם טלפוני
1800-555200
 
   
 תוכנית וסדר יום לתאריך  -  22/11/2016
 
  התכנסות, רישום וכיבוד קל
  זה לא שכונה: איך לכתוב כתיבה עסקית ומנהלית נכונה
 
תקשורת כתובה אשר מבוצעת היטב, מהווה מרכיב מהותי בהתנהלותו של משרד מוצלח ואפקטיבי – כלפי חוץ, היא משדרת מקצועיות, אמינות והקפדה על פרטים.

בהרצאה חשובה ומעשית, נלמד איך כותבים פרוטוקול, סיכום פגישה, מכתב רשמי ועוד תכתובות מנהליות נחוצות, באופן מקצועי, אחיד ויעיל.
מרצה: איילת צורי, מומחית בכתיבה עסקית, ממציאת "שיטת צורי"  לכתיבה עסקית.
 
       
 

כיבוד בוקר  ומפגשי נטוורקינג של מנהלות לשכה

       
  מילה, תנועה וקול: סדנא מיוחדת להעברת מסרים אפקטיבית
 
בין שפת הגוף לתוכן המילולי יש סימטריה מובהקת, ואם נדע להשתמש נכון ביחסי הגומלין ביניהם נוכל לפתח דמות שמשדרת את המסרים שאנו מעוניינים להעביר. בסדנא מהנה ומרתקת הכוללת סימולציות בהשתתפות הקהל, נמחיש את הסימטריה או לחלופין את הפער בין הגוף, הקול והמילה. 
מרצה: אורה ברוך, מפתחת מודלים לתקשורת אפקטיבית, מומחית להדרכת פרזנטורים בארגונים.
 
   
  אין שני לרושם ראשוני: על קוד לבוש עסקי ותדמית מקצועית
 
לאדם ממוצע לוקח 7 שניות כדי לקבוע את דעתו עלייך. לכן חשוב ללבוש במקום העבודה בגדים שישוו תדמית מקצועית ובהתאם לקוד הלבוש העסקי.

בהרצאה מרעננת וכיפית נלמד איזה קוד לבוש מתאים לתחומים השונים, משמעות הצבע בבגד, המסר שהוא מעביר והשימוש בו ככלי השפעה ושכנוע, אביזרים נלווים המקובלים בעולם העסקי ועוד. 
מנחה: ליבי מקרוב, סטייליסטית ויועצת תדמית. 
 
   
  זה בידיים שלך: העצמת מיומנויות השפעה אישיות וארגוניות
 
באוניברסיטאות המובילות בעולם, מוקנה מקום של כבוד לפיתוח כישורי השפעה בארגון.

עמידה ביעדי הארגון נסמכת לרוב גם על מיומנויות וכישורי ההשפעה של הצוות המסייע להנהלה, ובכללן מנהלות הלשכה.

בהרצאה ייחודית ועשירה בדוגמאות, נלמד את אסטרטגיות ההשפעה הקיימות, זיהוי סגנונות ההשפעה הייחודיים לנו, וכיצד לבחור ולממש את האסטרטגיה המנצחת.


 
מרצה: יואב יוכפז, מנהל "Exsale", יועץ ומאמן בעל ניסיון רב שנים בפיתוח יכולות ארגוניות ואישיות.
 
   
 
ארוחת צהרים חוויתית במסעדת שף המלון
   
 
להפוך קש לזהב: על שינוי ומגדר בראי עולם התכשיטים
 
הרצאה מרתקת וייחודית המשלבת חשיבה יצירתית כפלטפורמה לשינויים, דוגמאות חיות מעולם הצורפות ואיך כל זה קשור לתפיסת המגדר שלנו.
 
מרצה: יפעת לשם ארגמן, מנכ"ל "שבילים", מנחת קבוצות מוסמכת ומעצבת תכשיטים  
 
 
סיום ההשתלמות וחלוקת תעודות
   
       
דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם - הרשמו עכשיו
רישום
לכנס

 
למידע ולרישם טלפוני
1800-555200
 
         
        למידע ולרישם במייל: Office@icx.co.il
         
 
הפקה וביצוע:המרכז הבינלאומי לכנסים 
הנחושת 3/B,  ת"א, טל:03-6949555 - www.icx.co.il