המרכז הבינלאומי לכנסים
ניהול משרד ומזכירות בכירות
השתלמות מקצועית חדשה שתצעיד את מזכירות הארגון קדימה !
מרכז הכנסים מלון רנסנס ת"א    11-12/03/2015
 
המרכז הבינלאומי לכנסים ופורום מנהלות הלשכה בישראל (פמל"י) מתכבדים להזמין את מזכירות הארגון שלכם להשתתף וליטול חלק בהשתלמות מקצועית מאתגרת, שתתרום לייעול ולקידום עבודת המשרד .
 
הכנס יערך בתאריכים: 11-12/03/2015, במלון רנסנס ת"א
 
ההשתלמות תכלול 2 ימי הדרכה. חלקה הראשון יעסוק בשיפור הביצועים בתוכנות המשרד, יאמן את מנהלות הלשכה והמזכירות לעבודה בריבוי משימות (מולטי טאסקינג), יקנה כלים לשיפור הארגונומיה בסביבת עבודה, יסייע בבניית התדמית ויחשוף את השפעת הצבע על ההצלחה האישית והמקצועית
 
מטרת ההשתלמות להביא לפיתוח מודעות מקצועית לצמיחה ולשינוי תוך אימון בניהול נכון של זמן, התמודדות עם שחיקה ומזעור נזקיה, פיתוח אסרטיביות, הובלת שינויים והעלאת המודעות לשירות במשרד מול עובדי המשרד, הלקוחות והממונים.
 
ההשתלמות נערכת במסגרת אירועי יום האישה הבינלאומי ומונחת בידי טובי המרצים בארץ, בהם: בני אבן, שולמית רונן, מתי עובדיה, יובל בן בסט, מיכל שוורץ, גלית שרון, אילנית קדם ואריאל שושן.  

ההשתלמות מיועדת לעוזרי/ות מנכ"ל, מנהלות לשכה, מזכירות מנכ"ל, מזכירות מנהלי אגפים, מזכירות בכירות ומזכירות מקצועיות.
  השתלמות מקצועית לניהול משרד ומזכירות
ההשתלמות מונחת על ידי מיטב אנשי המקצוע והמומחים בתחומם ומולצת מאוד כהדרכה חוץ ארגונית.
למשתתפי ההשתלמות תוענק תעודה בפירוט החומר הנלמד.
 
דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם!
השתלמות חד יומי : 891 ₪ .    לנרשמים עד לתאריך 28/02/2015:   693     ₪ 
השתלמות דו יומית: 1,782 ₪ . לנרשמים עד לתאריך 28/02/2015:   1,386  ₪ 
דמי ההשתתפות כוללים: השתתפות בכנס, תיק ועידה, כיבוד עשיר, הפסקות אספרסו בר במהלך ימי ההשתלמות, ארוחת צהרים חוויתית, שי אישי, כניסה חופשית לאתר פורום מנהלות הלשכה בישראל, ואינו כולל מע"מ.

אל תוותרו על החוויה המקצועית - רישמו את מזכירות הארגון עכשיו

להורדת טופס רישום בפקס  - הקליקו כאן רישום און ליין

תוכנית וסדר יום לתאריך  -  11/03/2015
 
08:30   התכנסות, רישום וכיבוד קל
09:00   ניהול זמן – סדנת אימון  






בני אבן
 
תכנון זמן הינו מרכיב חשוב בניהול נכון של לשכות מנהלים ובהצלחה מקצועית של עבודת המזכירות.

הסדנא תאמן לניהול אופרטיבי של זמן. תקנה כלים להבחנה בין חשוב לדחוף ובין עיקר לתפל ותנחה ותחשוף שיטות תיעדוף של משימות ועמידה בלוחות זמנים

 
מרצה: בני אבן, מומחה לצמיחה, מנהל מכון "אבן דרך" לפיתוח והדרכה
 
         
10:30   כיבוד בוקר  ומפגש מנהלות לשכה    
         
11:00   השפעת הצבע על ההצלחה המקצועית







ד"ר שולמית רונן
 
סדנא מרתקת של ד"ר שולמית רונן שתאפשר לראות, לשמוע, לחוש ולחוות את העולם האינסופי של הצבעים המשפיעים עלינו, משקפים את רגשותינו, מקרבים או מרחיקים אותנו בעבודה, בקהילה ובמשפחה.

 
מרצה: ד"ר שולמית רונן - Ph.D TCM –T.asiact תרפיית אור צליל וצבע
  השפעת הצבע על ההצלחה האישית והמקצועית
12:00   הפסקת התרעננות
12:15   ניהול יעיל בעזרת תקשורת בינאישית  









מתי עובדיה – מאמנת עסקית
 
סדנת הדרכה ואימון לצמצום הפער בין מה את שווה מקצועית לבין מה שאת משדרת.
 
הסדנא תאמן במכלול הנושאים המרכיבים וקובעים את התדמית שלך: שפת גוף, לחיצת יד, סמול טוק, תקשורת חד ודו סטרית, מחסומים, סגנונות תקשורת, אמנות ההקשבה והעברת מסרים. 

מרצה: מתי עובדיה – מאמנת עסקית ואישית, מאמנת בשיטת NLP, מרצה ויועצת תדמית
 
         
13:30   ארוחת צהרים חוויתית במסעדת המלון
     
14:30   גרפולוגיה, דיאטה וזוגיות - מופע סטנד אפ








יובל בן בסט-גרפולוג
 
 
יובל בן בסט, גרפולוג, בסטנד אפ ייחודי ומצחיק על גרפולוגיה, דיאטות וזוגיות. הופעה מעצימה ומלאת תובנות בהפוך על הפוך.

בעוד רבים חושבים כי גרפולוג הוא אדם רציני שיושב שעות בבית וחוקר כתבי יד, מראה יובל בן בסט שגרפולוג יכול להיות סטנדפיסט מצחיק המביע ביקורת, מפתיע וכל זאת בלי לספר בדיחות. 
מרצה: : יובל בן בסט-גרפולוג, סטנדאפיסט מנחה קבוצות מנהלים
 
         
15:30   סיום החלק הראשון של ההשתלמות    
         
 להורדת טופס רישום  - הקליקו כאן   רישום און ליין
     
 תוכנית וסדר יום לתאריך  -  12/03/2015
 
08:30   התכנסות, רישום וכיבוד קל
09:00   עבודת צוות מוצלחת עם המנהל/ת








מיכאל שורץ
 
הרצאת חובה שתיתן תשובות לכל השאלות הנוגעות ליחסי העבודה עם המנהל/ת:
כיצד ליצור הצלחות בעבודת הצוות עם המנהל/ת?
כיצד לשלב בין מקסימום הצלחה (בראי המנהל) לבין מימוש עקרונות אישיים ומקצועיים ועוד.


מרצה: מיכאל שורץ, מנחה סדנאות בניהול. מחבר הספר להתחיל לנהל ברגל ימין ובעל הבלוג "ניהול בגובה העיניים".
 
10:30   כיבוד בוקר  ומפגש מנהלות לשכה    
         
11:00   להתלבש להצלחה







 
להופעה החיצונית יש חשיבות רבה בכל הקשור למסר אותו אנו מבקשים להעביר. אנו יכולים לשדר תדמית מקצועית שונה בעזרת הבגדים אותם אנו לובשים.

ההרצאה תסייע להתלבש להצלחה תציג כללים מעשיים ל"עשה" ו"אל תעשה"

 
מרצה: גלית שרון, סטייליסטית, מנחת סדנאות סטיילינג מקצועיות, יועצת תדמית אישית ועסקית
 
 
12:00   הפסקת התרעננות
12:15   שחיקה בעבודה: השלכות תפקודיות









אילנית קדם
 
 
התרחבות היקף העבודה והטיפול במשימות גורם למזכירות רבות תחושה של שחיקה ומתח לצד תשישות רגשית, ציניות וירידה בתפיסת היכולת המקצועית.

ההרצאה תציג דרכים לטיפול בשחיקה, ותצייד אתכן בארגז כלים יישומי.

 
מרצה: אילנית קדם, יועצת ארגונית, מומחית לפיתוח מיומנויות התנהגותיות, מנהלת מכון בראשית לדרכה ואימון
 
         
13:30   ארוחת צהרים חוויתית במסעדת המלון
     
14:30   שרות לקוחות בניהול בלשכה





אריאל שושן
 
סדנא אופרטיבית להתנהלות נכונה, ייצוגית ואפקטיבית המביאה את בשורת השירות ללשכה.  מימוש מודל "סולם הציפיות" – הלכה למעשה 
 
מנחה ומרצה: אריאל שושן, יועץ ארגוני מומחה לשיפור השירות מרצה באוניברסיטת בר אילן
 
14:30   סיום ההשתלמות וחלוקת תעודות    
         
 להורדת טופס רישום  - הקליקו כאן   רישום און ליין
 

לפרטים נוספים ולרישום טלפוני חייגו 1800-555200

 
 

  
הפקה, יזום וביצוע: המרכז הבינלאומי לכנסים
הנחושת 10, תל אביב, טל:03-6949555, פקס:03-6949500  www.icx.co.il