המרכז הבינלאומי לכנסים בשיתוף פורום משאבי אנוש
תפעול  Outlook  בסביבה ניהולית
סדנא מתקדמת לייעול ולתפעול מירבי של Outlook בסביבה ניהולית
 
מרכז הכנסים, קראון פלאזה תל אביב   21/01/2016
 
למד את זה! המרכז הבינלאומי לכנסים מזמין מנהלי הארגון  להשתתף וליטול חלק בסדנא מקצועית ואינטנסיבית לתפעול ולשימוש בתוכנת Outlook בסביבה ניהולית, הנערכת באמצעות מדריכים מוסמכים ובשיתוף פורום משאבי אנוש.
 
הסדנא תתקיים  ביום ד' 21.9.16 במלון "קראון פלאזה" ת"א
הסדנא מיועדת למנהלים בכל דרגות הניהול ולעובדים הנדרשים לתפעול מקצועי של תוכנה זו.
 
תוכנת אאוטלוק (Outlook) הינה תוכנה מרכזית בניהול המשרד. התוכנה כוללת פתרון משולב לניהול וארגון יעיל של לוחות הזמנים, יומן פגישות, תזכורות, ניהול משימות, אנשי הקשר, ספר טלפונים, ניהול הדואר אלקטרוני ועוד. 
 
בשנים האחרונות נוספו שינויים משמעותיים לתוכנה המאפשרים לצפות במספר יומנים במקביל ולנהל את הדואר בצורה מהירה וקלה יותר. שימוש נכון בתוכנה בארגון חוסך זמן רב עבור תיאומים טלפוניים ומשפר ומייעל את התקשורת הארגונית.
 
ההדרכה מיועדת להקנות למשתתפים כלים אופרטיביים וטיפים חדשניים ולא מוכרים לניהול המשרד הממוחשב, ותכלול גם תרגול מעשי לצורך הטמעת הידע באופן אופטימלי.
 
ההדרכה כוללת תרגילים לכל אחד מהנושאים וחוברת הדרכה.
 
המשתתפים יקבלו התום הסדנא ספרות מקצועית ותעודה בפירוט החומר הנלמד.
 
את ההדרכה מנחה יואב יונה, מומחה בהדרכות אופיס, פיתוח מערכי הדרכה, יועץ ומומחה לייעול תהליכים ממוחשבים.
 
אל תוותרו על ההשתלמות המוצעת - הירשמו עכשיו !
דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם!
לנרשמים עד לתאריך 31/08/2016
דמי השתתפות מוזלים :  792    ₪
  דמי השתתפות   
דמי השתתפות :  891  ₪
המחיר כולל: השתתפות בסדנא, תיק ועידה, ספר הדרכה, כיבוד בוקר עשיר, הפסקות אספרסו בר במהלך ימי ההשתלמות, ארוחות צהרים חווייתית במסעדת שף במלון, שי אישי, כניסה חופשית לפורום המנהלים של המרכז הבינלאמי לכנסים ואינו כולל מע"מ.
 
המשתתפים יקבלו כשי ספר הדרכה מקצועי לתרגל בקלות ובמהירות את כל הנושאים שנלמדו.
 
    להורדת טופס רישום בפקס  - הקליקו כאן     
         
שעה
 
 
 
  תוכנית הסדנא וסדר יום
 
 
מנחה:
יואב יונה, מומחה בהדרכות אופיס, פיתוח מערכי הדרכה, יועץ ומומחה לייעול תהליכים ממוחשבים.

 
08:30   התכנסות, רישום וכיבוד קל

 
09:00


 
 
הגדרות וסרגלי כלים
הכרות ממשק לוח השנה, הוספה והסרה של סרגלים, יצירת פגישה, יצירת פגישה מחזורית, תצוגות (יומית שבועית וחודשית), חיפוש מתקדם של מידע, הגדרות תצוגה מתקדמות, ניהול אנשי קשר, יצירת רשימת תפוצה ותיקיית אנשי קשר חדשה, הוספת חגים ליומן. כולל תרגול מעשי.

 
10:00   כיבוד בוקר עשיר ומפגשי נטוורקינג

 
10:30


 
 
ניהול משימות ותכנון פגישות
ארגון ישיבה – תכנון ישיבה, שליחת הזמנות וטיפול באישורים, בדיקת מצב הישיבה, הכרת כל האפשרויות בקביעת פגישה ובקביעת מופע חוזר, החלפת משימות – הקצאת משימות, מעקב אחרי משימות, שיתוף יומנים , פתיחה וצפייה מספר יומנים במקביל אחד על גבי השני. כולל תרגול מעשי.

 
12:15



 
 
הודעות ומכתבים 
יצירת הודעה חדשה, אפשרויות הודעה (שליחה מושהית, אישור מסירה), חתימה אלקטרונית,  השארת עותק על השרת, צרוף קובץ, איתור הודעות, עבודה עם קטגוריות, אחזור הודעה שנשלחה, הודעה אוטומטית "מחוץ למשרד". תצוגת שיחה. כולל תרגול מעשי.

 
13:45   ארוחת צהרים במסעדת השף במלון

 
14:30

 
 
ניהול תיקיות ופעולות מתקדמות
ניהול התיקיות (יצירה, מחיקה, תיוק), הכרת הגדרות מתקדמות, שימוש בדגלוני מעקב, סינון שולחים, ניהול תיקיות חיפוש , זיהוי קבצים לא בטוחים החשודים כווירוסים, יצירת כלל מהודעה, סדר, יבוא ויצוא, תבנית דואר, עבודה עם היומן ופתקים. כולל תרגול מעשי.

 
     
15:30   סיום הסדנא וחלוקת תעודות


להורדת טופס רישום בפקס  - הקליקו כאן                                      
 
למידע על תוכניות הדרכה בשאר תוכנות האופיס - הקליקו כאן
  
 
 
 
יזום, הפקה וביצוע:   ICX - המרכז הבינלאומי לכנסים
הנחושת 10, תל אביב, טל:03-6949555, פקס:03-6949500  www.icx.co.il

Go Back  Print  Send Page