ניהול משרד ומזכירות בכירות
 
השתלמות מקצועית חדשה שתצעיד את מזכירות הארגון קדימה !
מרכז הכנסים מלון רנסנס ת"א        20-21/05/2015
 
המרכז הבינלאומי לכנסים ופורום מנהלות הלשכה בישראל (פמל"י) מתכבדים להזמין את מזכירות הארגון להשתתף וליטול חלק בהשתלמות מקצועית חדשה ומאתגרת לייעול ולקידום עבודת המשרד.
 
ההשתלמות תיערך בתאריכים: 20-21/05/2015,
במרכז הכנסים מלון רנסנס תל אביב


ההשתלמות תכלול 2 ימי הדרכה. חלקה הראשון יעסוק בשיפור הביצועים בתוכנות המשרד, יאמן את מנהלות הלשכה והמזכירות לעבודה בריבוי משימות (מולטי טאסקינג), יקנה כלים להעצמה באמצעות הקול, יסייע בבניית סביבת העבודה והתדמית האישית ויחשוף את השפעת הצבע על ההצלחה האישית והמקצועית.

 
חלקה השנייה של ההשתלמות יכלול אימון קוגניטיבי לשיפור הזיכרון, סדנא ואימון לקידום שירות הלקוחות בעבודת הלשכה, יעניק כלים וטכניקות לעבודה נכונה בדואר אלקטרוני וניהול יומנים, וינעל בסדנה מעשית לבניית תדמית עסקית לצד סטיילינג אישי וסגנון.

ההשתלמות מיועדת לעוזרי/ות מנכ"ל, מנהלות לשכה, מזכירות מנכ"ל, מזכירות מנהלי אגפים, מזכירות בכירות ומזכירות מקצועיות.
  השתלמות מקצועית לניהול משרד ומזכירות
ההשתלמות מונחת על ידי מיטב אנשי המקצוע והמומחים בתחומם ומולצת מאוד כהדרכה חוץ ארגונית.
למשתתפי ההשתלמות תוענק תעודה בפירוט החומר הנלמד.
 

אל תוותרו על הקידום המקצועי של מזכירות הארגון  - רישמו אותן עכשיו !

להורדת טופס רישום בפקס  - הקליקו כאן רישום און ליין

תוכנית וסדר יום לתאריך  -  20/05/2015
 
08:30   התכנסות, רישום וכיבוד קל
     
09:00   אימון קוגניטיבי לשיפור הזיכרון






 
 
סדנא ייחודית להעשרת הידע ולאימון קוגניטיבי לשיפור הזיכרון לסוגיו. הסדנא תאמן להתמודדות עם ריבוי משימות ותשלב פן חוויתי של שימוש בתוכנות ייעודיות לאימון המוח. 
 
 
מרצה: אלי גל-מנכ"ל מכון בריין טריין לשיפור הכושר הקוגניטיבי והזיכרון , מומחה לשיפור כושר קוגניטיבי 
 
         
10:30   כיבוד בוקר  ומפגש מנהלות לשכה    
         
11:00   התאמת הארגונומיה לסביבת עבודה










 
 
ככול שהארגונומיה בסביבת עבודה של העובד תהיה מותאמת ליכולותיו ולמגבלותיו של העובד, כך תשתפר יעילותו ותפוקתו ומאידך תעלה את שביעות רצונו ממקום העבודה. 
 
הסדנא תתמקד בדרכים למניעת כאבי גב ומפרקים בעבודה מול מחשב ובמסגרתה יבוצעו תרגילים מעשיים לישיבה ולעמידה. הסדנא תסייע בתכנון סביבת העבודה ויצירת ממשק הרמוני בין המזכירה לסביבת עבודתה.
 
מרצה: לילך ארז, BPT, פיזיותרפיסטית מוסמכת בתחום השיקום האורטופדי והנוירולוגי, בוגרת אוניברסיטת בן גוריון בנגב וזוכת פרס מצטיין רקנאטי
  התאמת הארגונומיה לסביבת עבודה
     
11:45   שיפור השירות ושביעות הרצון בעבודת הלשכה






 
 
קבלת קהל  או שירות טלפוני הם חלק בלתי נפרד מעבודת המזכירות. ההרצאה תעניק בזמן קצר כלי שירות ושימור לקוחות חדים ומשויפים לצד תובנות יישומיות וכלים להשגת שביעות רצון גבוהה.

הרצאת חובה! 

 
מרצה: השל רייחלביץ, נווט עסקי, מומחה לשיפור שירות ותדמית לחברות וארגונים
 
12:30   הכול בידי הקול








 
 
הקול שלנו אחראי ל38% מהרושם שאנו יוצרים. בקולנו גלומה היכולת להשפיע ולהניע את עצמנו ואת הסביבה, הרבה מעבר לתכנים שנבחר להשמיע.

ההרצאה תחשוף דרך מעשית ופשוטה להפיכת הקול לכלי עוצמתי היוצר נוכחות כריזמטית ומלאת השפעה לצד תקשורת חיובית.


 
מרצה: שורי שטרול, קלינאית תקשורת- מנחה ומאמנת בשימוש בקול, מרצה ומנחה להעצמה באמצעות קול, מפתחת שיטת "קול יכול"
 
 
         
13:30   ארוחת צהרים חוויתית במסעדת המלון
     
14:30   להתלבש להצלחה





 
 
להופעה החיצונית יש חשיבות רבה בכל הקשור למסר אותו אנו מבקשים להעביר. אנו יכולים לשדר תדמית מקצועית טובה יותר בעזרת הלבוש. ההרצאה תסייע להתלבש להצלחה ותציג כללים ל"עשה" ו"אל תעשה"
 
מרצה: גלית שרון, סטייליסטית, מנחת סדנאות סטיילינג מקצועיות, יועצת תדמית אישית ועסקית
 
         
15:30
  סיום החלק הראשון של ההשתלמות
 
 
 להורדת טופס רישום  - הקליקו כאן   רישום און ליין
 
 תוכנית וסדר יום לתאריך  -  21/05/2015
 
08:30   התכנסות, רישום וכיבוד קל
     
09:00   פיתוח מנהלות לשכה לשיפור ביצועים





 
 
הרצאה מעשית ואפקטיבית לשיפור סביבת העבודה וביצועי הלשכה וניהול המשרד. ההרצאה תכלול טכניקת גיבוש לחיזוק הסינרגיה בעבודת המזכירות. 
 
הגרפולוג ומנחה הקבוצות בהומור יובל בן בסט משתמש במגוון תכנים שהופכים את ההרצאה לחוויה מעצימה, מחברת ומצחיקה ובעיקר מעשירה.
 
מרצה: יובל בן בסט-גרפולוג ,מנחה קבוצות
 
         
10:00   כיבוד בוקר  ומפגש מנהלות לשכה    
         
10:30  
אל תמהרי ללחוץ "שלח"











 
 
כתיבת מיילים ותכתובת פנים וחוץ ארגונית הם חלק חשוב בעבודה המזכירות והלשכה. הסדנא תדריך איך מנסחים דואר אלקטרוני באופן שימנע "פינג-פונג" ותקשורת מתסכלת?  
 
איך כותבים מיילים יעילים? כיצד מעבירים מסר בצורה ישירה, יעילה ונעימה? אילו כותרות מתאימות למטרות שונות? איזה תוכן מותר או אסור להכניס לדואר אלקטרוני? ואיזה למכתב? ועוד.

מנחה: יהודית מהלל-דיארי, מנחה ומאמנת בשימוש יעיל ונכון בתוכנות המשרד, מומחית להטמעת אקסל בניהול המשרד.
 
         
11:30   הפסקת התרעננות
     
11:45   ניהול רגשות ושליטה עצמית בעבודה









 
 
סדנה עצמית להפרדת רגש מפעולה. הסדנא תקנה כלים לניהול רגשות ושליטה בכעסים ותאמן איך לכעוס מבלי להרוס או להפוך את סובבינו לקורבן הסופג את מטח הרגשות השליליים שלנו.
 
מטרת הסדנא היא לפתח ולחזק את הכוחות הפנימיים ותחושת הביטחון שבעזרתם נוכל לנהל את הכעס שעולה בתוכנו ולא שהכעס ינהל אותנו.
 
מרצה: תחיה אלתר, מנהלת בכירה בחברת היי-טק, מאמנת מנהלים 
 
  מולטי טאסקינג וניהול זמן
         
12:30   ניהול זמן – סדנת אימון  






 
 
סדנת אימון לניהול אופרטיבי של זמן ולהבחנה בין חשוב לדחוף ובין עיקר לתפל.

הסדנא תנחה כיצד להתמודד עם סיטואציות טעונות, קבלת ביקורת, ושיפור משמעותי של יכולות "מולטי טאסקינג", לרמה גבוהה.

 
מרצה: בני אבן, מומחה לצמיחה, מנהל מכון "אבן דרך" לפיתוח והדרכה
 
 
13:30   ארוחת צהרים חוויתית במסעדת המלון
     
14:30   אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני







 
 
הכול על אותן שניות גורליות של המפגש הראשוני.

סדנא מעשית עם מדריכת סטיילינג בכירה לבחירת קוד הלבוש לתפקיד ולאירוע ובכלל זה בחירת הצבעים ועיצוב ההופעה החיצונית והפנימית.

 
מרצה: שרון גוטליב מרצה ומנחה בתחומי היופי, מאמנת אישית מומחית בצבע ותדמית
 
 
 
15:30
  סיום ההשתלמות וחלוקת תעודות
   
 להורדת טופס רישום  - הקליקו כאן   רישום און ליין
לפרטים נוספים ולרישום טלפוני חייגו 1800-555200
 

ניהול חשבונות בעידן החדש   ניהול משרד ומזכירות   ניהול קציני ביטחון ואבטחה   ועידת ישראל לשרות לקוחות
מלון רנסנס 20-21/05/2015    מלון רנסנס 20-21/05/2015    מלון רנסנס 19/05/2015   מלון רנסנס 18-19/05/2015
     
לתוכנית הכנס ולרישום - הקליקו כאן   לתוכנית הכנס ולרישום - הקליקו כאן   לתוכנית הכנס ולרישום - הקליקו כאן   לתוכנית הכנס ולרישום - הקליקו כאן
מניעת הטרדה מינית   ניהול ציי רכב ובטיחות   ניהול דוברות ויחסי ציבור   ניהול מרכזי מבקרים
מלון רנסנס 18/05/2015    מלון רנסנס 20/05/2015   מלון רנסנס 18/06/2015   מלון 07/06/2015
     
לתוכנית הכנס ולרישום - הקליקו כאן   לתוכנית הכנס ולרישום - הקליקו כאן   לתוכנית הכנס ולרישום - הקליקו כאן   לתוכנית הכנס ולרישום - הקליקו כאן
 
הפקה, יזום וביצוע: המרכז הבינלאומי לכנסים
הנחושת 10, תל אביב, טל:03-6949555, פקס:03-6949500  www.icx.co.il