ניהול משאבי אנוש:
אסטרטגיה וכלים להצלחה
 
מרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה ת"א    03/09/2018
 
המרכז הבינלאומי לכנסים, בשיתוף פורום משאבי אנוש ממשיכים את סדרת הכנסים המוצלחת למנהלי משאבי אנוש ומזמינים אותך ואת שדרת המנהלים בארגונך להשתתף וליטול חלק בכנס ובמפגש המקצועי שמקיים המרכז בנושא.
 
הכנס יערך ביום ב' - 03/09/2018
במרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה תל אביב.
 
בעידן החדש בו מנהיגי משאבי אנוש חייבים לפתח גישות הוליסטיות למיטוב שיתוף הפעולה בין האנושי לדיגיטלי בעבודה ומחוצה לה, נוצר צורך אמיתי לחשוף את מנהלי משאבי האנוש לשיטות חדשות ויעילות של ניהול עובדים להשגת פרודוקטיביות ומענה רחב למטלות התפקיד.
 
בתחום המשפטי יציג הכנס פתרונות וייעוץ לתפקוד נכון בעולם של רגולציה משתנה, ודרכים להימנעות מסנקציות וקנסות.
 
בתחום מיתוג מעסיק, יחשוף הכנס איך ניתן להשתמש בעקרונות מעולם השיווק כדי להשיג את העובדים הטובים.
 
הכנס יציג את יתרונות היצירתיות בניהול באמצעות ארבעה עקרונות ועוד אחד לצד תרומתם להצלחה בתפקיד.
 
במסגרת הכנס תוצג מערכת הגיוס החדשה של שירות התעסוקה – שמציעה למעסיקים מהפיכה דיגיטלית, ייחודית ויעילה.
 
הכנס יכלול הרצאת מומחה להדרכה ומניעה של התעמרות במקום העבודה, ומה תפקידם של מנהלי מש"א לצמצום התופעה.
 
     
הכנס מיועד לסמנכ"לי משאבי אנוש, מנהלי HR, מנהלים ארגוניים, מנהלי גיוס, מנהלי הדרכה, מנהלים ארגוניים וכיו"ב   דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם 
בכנס זה אין התערבות של נותני חסויות בקביעת התכנים ואין מרצים מטעם.     לרישום בפקס
 הקליקו כאן
רישום און ליין
         
אל תוותרו על החוויה המקצועית - הירשמו עכשיו ! 1800-555200
לנרשמים עד לתאריך 03/09/2018
דמי השתתפות מוזלים :  792   ₪
דמי השתתפות   
דמי השתתפות :  891     ₪
 
המחיר כולל: השתתפות בכנס, תיק ועידה, כיבוד עשיר, הפסקות אספרסו בר במהלך הכנס, ארוחות צהרים חווייתיות, שי אישי, חברות בפורום המקצועי למשאבי אנוש וניהול ארגוני ואינו כולל מע"מ.
 
להורדת טופס לרישום בפקס  - הקליקו כאן רישום און ליין

 
תוכנית הכנס  וסדר יום  לתאריך:  03/09/2018
 
08:30   התכנסות, רישום וכיבוד קל
         
09:00   חייו של מנהל מש"א בעולם של רגולציה משתנה



 
 
בשנים האחרונות ישנה מגמה הולכת וגוברת של מעורבות רגולטורית בתחומי פעילות שונים, ובין היתר, בתחום משאבי האנוש. כתוצאה, חשיפתן של חברות בכלל ומנהלי משאבי אנוש בפרט לסנקציות רגולטוריות גדל משמעותית.

בהרצאה ייחודית וראשונה מסוגה יסביר עו"ד מיכאל גילינסקי, את הרגולציה "בגובה העיניים", יסקור את השינויים שחלו בתחום זה ובעיקר יציג למנהלי משאבי אנוש פתרונות אפשריים בכדי להתמודד עם הסיכונים הללו. ההרצאה תכלול דוגמאות שעלו "מהשטח" כך שמנהלי משאבי האנוש יקבלו כלים פרקטיים יותר להתמודדות המתאימה.
 
מרצה: עו"ד מיכאל גילינסקי, מומחה משפטי, שותף, ראש מחלקת רגולציה ושוק ההון אודיט בקרה וביקורת בע"מ
 
         
10:00   כיבוד בוקר  ומפגשי נטוורקינג    
         
10:30   איך להשתמש בעקרונות השיווק כדי לחזק את החיבור (Engagement) של העובדים לחברה ולגייס את העובדים הטובים ביותר













 
 
הקלישאה הידועה: "הטובים ביותר כבר תפוסים". נכונה גם בשוק העבודה. סביר שמועמד החלומות שלכם כבר מחזיק במשרה בחברה אחרת, וסביר מאד שהוא לא מחפש עבודה באופן אקטיבי.

שרון ישראל, מומחית לבנייה ויישום אסטרטגיות מיתוג מעסיק, תציג תהליכי שיווק מרכזיים הרלוונטיים למחלקות משאבי האנוש בארגונים השונים לצד דוגמאות מפרויקטים נבחרים בארץ ובעולם.

במסגרת ההרצאה יוצגו המגמות הבולטות שצפויות להשפיע על עולם התעסוקה ועל תהליכי הגיוס בעתיד הקרוב.

מרצה: שרון ישראל, מומחית לבנייה ויישום אסטרטגיות מיתוג מעסיק. מנכ"ל משותף Xtra Mile – B2B Marketing Agency
 
         
11:15   מערכת חדשה וחינמית לניהול תהליכי גיוס
   
ניהול תהליך גיוס ומעקב אחר מועמדים רלוונטיים הוא תהליך ארוך ומורכב. אילאיל דוידוב, מנהלת בכירה לפתרונות למעסיקים בשירות התעסוקה, תחשוף לראשונה בפני באי הכנס את מערכת ניהול המועמדים חדשה ומתקדמת, המציעה פתרון חינמי וכולל לניהול תהליכי גיוס מתחילתם ועד סופם, ובכלל זה גישה למאגר המועמדים המגוון והגדול של שירות התעסוקה.
 
מרצה: אילאיל דוידוב- מנהלת תחום בכיר, פתרונות למעסיקים בשירות התעסוקה
 
         
12:00   הפסקת כיבוד ומפגשי נטוורקינג    
         
12:15   ארבע עקרונות ועוד אחד לקידום יצירתיות בעבודה ובכלל
   
חובה ואפילו די פשוט לקדם יצירתיות בארגונים. מתן תשומת לב לניסוח נכון של משימות ולוחות זמנים, מתן אוטונומיה בבחירת פרויקטים, ועיצוב סביבת העבודה מעלים את רמת היצירתיות אצל העובדים, מבלי לדרוש שינויים ארגוניים בחברה.

בהרצאה אינטראקטיבית זו נכיר את העקרונות לעידוד יצירתית וחדשנות מתוך תרגילים שנקיים יחד, ממחקרים, ומדוגמאות מהתעשייה.
 
מרצה: ד"ר אלעד שגב, מומחה לפיתוח יצירתיות, מרצה למתמטיקה שימושית במכון הטכנולוגי חולון, מנהל תוכנית מצטיינים ברמ"ה רמת השרון
 
         
13:00   תפקידם של מנהלי משאבי האנוש בזיהוי, הדרכה ומניעה של התעמרות 
   
התעמרות בעבודה הקרויה גם התנכלות תעסוקתית או העסקה פוגענית, מתרחשת כאשר קיימת נטייה להתנהג באופן חוזר ונשנה באגרסיביות כלפי עובד, עמית או כפוף.

התנהגות אגרסיבית מסוג זה יכולה לקבל ביטוי מילולי כמו-גם לא מילולי על ידי השפלה, התנכלות או מתן יחס מזלזל המלווה לרוב, בהתפרצויות ובמחוות גוף אלימות ופוגעניות שלעיתים מגיעות עד לכדי התעללות פיזית של ממש.

איתן מאירי, פסיכולוג תעסוקתי ומומחה בתחום, יציג את תפקידם של מנהלי משאבי האנוש בזיהוי, הדרכה ומניעת התעמרות.

מרצה: איתן מאירי- מומחה לפסיכולוגיה תעסוקתית וארגונית, ולטיפול במצבי מצבי לחץ (סטרס). איתן מביא איתו ניסיון בטיפול בנפגעי התעמרות בעבודה ויועץ לארגונים.
 
14:00   ארוחת צהריים חוויתית במסעדת המלון    
         
15:00   סיום הכנס וחלוקת תעודות    
         
 להורדת טופס לרישום בפקס  -  הקליקו כאן   רישום און ליין
     
 
יזום, הפקה וביצוע:   ICX - המרכז הבינלאומי לכנסים
הנחושת 3, תל אביב, טל:03-6949555, פקס:03-6949500  www.icx.co.il