הטכנולוגיה בשירות משאבי האנוש
כנס מיוחד להכנת המנהלים למהפכה הטכנולוגית הארגונית
מרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה ת"א    22/11/2016
 
המרכז הבינלאומי לכנסים, בשיתוף פורום HR1 למנהלי משאבי אנוש וניהול ארגוני, מקיים השתלמות מקצועית, ייחודית ומקיפה שתעסוק בהיבט הטכנולוגי של ענף משאבי האנוש והמהפכה שמתרחשת בתחום.
 
ההשתלמות תייערך ביום ג' 22/112016
במרכז הכנסים החדש, מלון קראון פלאזה ת"א
 
ההשתלמות תסקור ותקיף את מכלול ההיבטים הטכנולוגיים הרלוונטיים עבור מנהלי משאבי האנוש על מנת להכינם באופן מיטבי למהפכים הצפויים במקצוע משאבי האנוש בפרט וההתנהלות הארגונית בכלל.

בין היתר נסקור את השפעת השינויים הטכנולוגיים על המקצוע וכיצד הם מגדירים אותו מחדש, נחשוף את המדדים האפקטיביים והמוכחים ביותר בתחום HR Analytics, נתוודע לטכנולוגיות הענן והאפשרויות המפתיעות שהן פותחות בפנינו.

ההשתלמות תסייע להבין כיצד לרתום את הרשתות החברתיות לטובת פעילות משאבי האנוש וההתנהלות הפנים-ארגונית, ותחשוף את המשתתפים לטכנולוגיה חדשנית ואפקטיבית שהוטמעה לאחרונה במכבי שירותי בריאות, כיצד היא מיושמת בפועל ועוד.
 
בכנס זה אין התערבות של נותני חסויות בקביעת התכנים, אין מרצים מטעם וההרצאות כולן מקצועיות לחלוטין!  
להורדת טופס לרישום בפקס
 הקליקו כאן
רישום און ליין
הכנס מיועד למנהלי משאבי אנוש, מנהלים ארגוניים, מנהלי גיוס, מנהלי הדרכה וכיו"ב, מהמגזר הפרטי והציבורי כאחד.    דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם. הירשמו עכשיו!
1800-555200
אל תוותרו על החוויה המקצועית - הירשמו עכשיו !
   
לנרשמים עד לתאריך 09/11/2016
דמי השתתפות מוזלים :  792   ₪
דמי השתתפות   
דמי השתתפות :  891     ₪
 
המחיר כולל: השתתפות בכנס, תיק ועידה, כיבוד עשיר, הפסקות אספרסו בר במהלך הכנס, ארוחות צהרים חווייתיות, שי אישי, חברות בפורום המקצועי למשאבי אנוש וניהול ארגוני HR1 ואינו כולל מע"מ.
 
לרישום בפקס  - הקליקו כאן רישום און ליין

תוכנית הכנס  וסדר יום  -  22/11/2016
 
08:30   התכנסות, רישום וכיבוד קל
09:00   מחליפים דיסקט: החידושים הטכנולוגיים שמשנים את פני המקצוע
   
המגמה המשמעותית ביותר בתחום משאבי האנוש היא כניסת הטכנולוגיה והדאטה לענף, בדגש על HR Analytics. בתחום חדשני ודינמי זה, מומלץ להתעדכן בכל רגע ורגע על מנת להשאר בעניינים.

בהרצאה זו נסקור את העדכונים החמים בתחום, איך ישפיעו על מקצוע משאבי האנוש ומה האפשרויות המקצועיות שנפתחות בפנינו.

 
מרצה: יואב ונטורה, מנכ"ל AKT 
         
10:00   כיבוד בוקר  ומפגשי נטוורקינג
     
10:30   סיסמוגרף לתחושת עובדים: ערוץ דו כיווני לתקשורת פנים ארגונית - מקרה בוחן
   
לאחרונה הוטמעה ב"מכבי שירותי בריאות" טכנולוגיה חדשה שמטרתה להוות פלטפורמה דו כיוונית לתקשורת הפנים ארגונית.

שרון חטב מאגף משאבי האנוש במכבי, תסקור את הצרכים עליהן ענתה הטכנולוגיה, כיצד הטמיעו אותה בארגון, יתרונות, חסרונות ועוד.

 
מרצה: שרון חטב, ממונה על תחום התקשרות באגף משאבי אנוש, מכבי שירותי בריאות. 
     
11:30   לא רק גיוס עובדים: רשתות חברתיות בשירות משאבי האנוש






 
 
המעבר המתמיד של התקשורת האנושית לרשתות החברתיות פותחת בפנינו אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות עבור משאבי האנוש- ולא רק בגיוס עובדים.

בהרצאה מפתיעה ומקורית ניחשף לכלי המחקר שמציעות לנו הרשתות החברתיות השונות ואיך ניתן להשתמש בהן במשאבי האנוש והניהול הארגוני. נבחין בין הרשתות השונות והכלים המתאימים להן, איזו רשת מתאימה לאיזה צורך, איזה כלי עשוי להתאים לצרכינו, היתרונות והחסרונות של כלי המחקר ועוד.

 
מרצה: מרב בורנשטיין, סמנכ"ל אסטרטגיה ומוצרים בחברת Buzzilla.
         
12:30   הפסקת כיבוד ומפגשי נטוורקינג    
         
12:45   הכל מספרים: מדדים אפקטיביים ב-HR Analytics
   
אחד הכללים החדשים במשאבי אנוש הוא "אנחנו מודדים כל מה שזז".
 
אך גישה זו יוצרת עומס נתונים שעשויים להביא אותנו למדידה אינסופית וחסרת תועלת.
 
בהרצאה זו נחשוף את המדדים החשובים ביותר בתחום, הצרכים עליהם הם עונים, נבחין בין סוגי מדדים והתאמתן למגזרים ותחומים שונים ועוד, על מנת להימנע מהשתעבדות מיותרת למדידה ונתונים. 
 
מרצה: דרור זעירא, סמנכ"ל SAP, אדוונטק
     
13:45   ארוחת צהרים חוויתית במסעדת המלון
     
14:30   קשת לענן: טכנולוגיות ענן בשירות משאבי אנוש






 
 
גל חדש של פתרונות ענן מציף את ענף משאבי האנוש ומביא עמו מוצרים המתוכננים למובייל ולענן.
מערכות משאבי האנוש השונות- גיוס, משוב, ניהול ארגוני, הדרכה, מעקב עובדים, סידור עבודה ועוד- כולן הולכות להיות מושפעות מטכנולוגיות הענן החדשות.

בהרצאה נסקור את היתרונות העצומים שהמערכות השונות עשויות לספק לנו, כיצד להטמיען בארגון, נלמד ממקרי עבר בארץ ובעולם ועוד.
מרצה: אלי מנצור, Rackspace
     
15:30   סיום הכנס וחלוקת תעודות    
         
 להורדת טופס לרישום בפקס  -  הקליקו כאן   רישום און ליין
 
 
   
הפקה, יזום וביצוע:    המרכז הבינלאומי לכנסים 
הנחושת 3/B, תל אביב, טל:03-6949555, פקס:03-6949500  www.icx.co.il


Go Back  Print  Send Page