המרכז הבינלאומי לכנסים בשיתוף פורום מנהלי החשבונות בישראל
ניהול חשבונות בעידן החדש
השתלמות חדשה ואקטואלית להתעדכנות בכל ההנחיות והוראות לניהול חשבונות תקין
מרכז הכנסים החדש    •    מלון קראון פלאזה ת"א    •    19-20 במרץ 2018
 
     
המרכז הבינלאומי לכנסים בשיתוף פורום החשבונאים הבכירים בישראל, מתכבדים להזמין את מחלקת החשבונות בארגונך לקחת חלק בהשתלמות חדשה ואקטואלית להתעדכנות בכל ההנחיות והוראות לניהול חשבונות תקין.
 
ההשתלמות תתקיים בתאריכים 19-20/03/18
במרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה ת"א.
 
ההשתלמות תכלול הכוונה מעשית לצד הרחבת הידע בתחומי הליבה של ניהול החשבונות , בדגש על חידוד נהלים, הוראות ביצוע ועדכונים מקצועיים, ובכללם:
 
ניהול חשבונות בעידן החדש, פעולות החייבות בדיווח, דיווחים מקוונים איך עושים את זה נכון, עדכונים והנחיות יישומיות לדיווחי מע"מ, עדכוני מיסוי, שיפור תזרימי וחסכון במס, הנחיות חדשות לניהול הפרשות סוציאליות ודיווחים למוסד לביטוח לאומי, שימוש יעיל באקסל בעבודת ניהול חשבונות, התאמות ומעקב חשבונאי בכרטיסי אשראי ועוד. 

להשתלמות זו גוייסו מיטב המרצים והמומחים בתחום.
 
 
למשתתפי הכנס תוענק תעודה מהודרת בפירוט נושאי הלימוד ושעות הלימוד
אל תוותרו על החוויה המקצועית - הירשמו עכשיו ! !
דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם!
דמי השתתפות לנרשמים עד לתאריך 10/03/2018
השתלמות חד יומית מוזלת :  792     ₪
השתלמות דו יומית מוזלת:     1,584 ₪
  דמי השתתפות   
השתלמות חד יומית: 891     ₪
השתלמות דו יומית:   1,782  ₪
 
המחיר כולל: השתתפות בכנס, תיק ועידה, כיבוד עשיר, הפסקות אספרסו בר במהלך הכנס, ארוחות צהרים חווייתיות, שי אישי, חברות בפורום המקצועי למנהלי חשבוונת ואינו כולל מע"מ.
    להורדת טופס לרישום בפקס  - הקליקו כאן    
 
תוכנית וסדר יום - חלק א:  19/03/2018
שעה - יועץ  אקדמי: רו"ח דורון שטיין, זיו האפט- BDO מתמחה בייעוץ פיננסי, כלכלי וניהולי לפירמות

 
08:30

  התכנסות, רישום וכיבוד קל

09:00 - בוקר טוב, העתיד הגיע: ניהול חשבונות בעידן החדש

 
 
עתיד מקצוע הנהלת החשבונות נמצא על סף מהפכה- מתקרב היום בו לא יזדקקו עוד למנהל החשבונות הישן, עם הטפסים, הקלסרים והחתימות. כל הענף עובר טלטלה משמעותית בימים אלו ממש, ויש להיערך לכך מראש. רו"ח אבי גוהרי יבוא להסביר על האתגרים החדשים, השינויים הצפויים והדרכים לשרוד את המהפכה שבדרך.
 
מרצה: רו"ח אבי גוהרי

10:30

-

ארוחת בוקר קלה ומפגשי נטוורקינג עם עמיתים למקצוע

 
11:00 - עדכונים והנחיות יישומיות לדיווחי מע"מ


 
 
הרצאת מומחה על חובות הדיווח החדשות לעניין מעמ ומכס, חידושים ועדכוני פסיקה והחלטות מיסוי בתחום המע"מ. בנוסף, ההרצאה תדון בניכוי תשומות מעורבות, החזקת רכב, שכירות רכב בליסינג, הטבות לעובדים, נכסים שניזוקו, גניבה מעסק – השלכות על ניכוי תשומות, החזר מע"מ בשל ביטול עסקה לצד חידוד נהלים של רשות המיסים בכל הקשור לניהול ספרי החשבונות
 
מרצה: שי שלהבת, עו"ד (כלכלה) , מנהל תחום מיסים עקיפים KPMG
     
12:00 - עדכוני מיסוי, שיפור תזרימי וחסכון במס


 
 
כללי ברזל לדיווחים וניהול חשבונות נכון, אפשרויות לשיפור תזרימי, דרכים פשוטות לחיסכון במס ועדכונים בנוגע להנחיות בתחום המע"מ.
 
מרצה: עו"ד איילת יצחקי, מומחית במיסוי עקיף שותפהב- ארנסט אנד יאנג, פירמת רואי החשבון מהגדולות בארץ ובעולם
     
13:00 - הצד החשבונאי של המיסים
 


 
 
שלוש הרצאות לניהול נכון ופרקטי של מערכת הנהלת החשבונות בארגון:
1. הוראות חדשות בניהול ספרים של עסקים.
2. השיטות לניהול חשבונאי של רכבי עובדים ורכבי חברה.
3. הנחיות בנושא מס ערך מוסף בעסקאות מיוחדות.
 
מרצה: רו"ח דורון שטיין, זיו האפט-BDO מתמחה בייעוץ פיננסי, כלכלי וניהולי לפירמות
     
14:00 - ארוחת צהריים חוויתית במסעדת שף במלון
     
14:45 - דיווחים מקוונים – כך עושים זאת נכון
   
סקירה של מכלול הדיווחים המקוונים לרשות המסים בדגש על ייעודיהם. הנחיות ודגשים חשובים בהתאם לתקנות החדשות לגבי הארכיב הדיגיטלי, טפסים, דיווחים מקוונים ועוד. הרצאת חובה
* יינתן זמן לשאלות.

מרצה: רו"ח אורי דליות, לשעבר מנהל תחום (ביקורת ממוחשבת) ברשות המסים.
     
16:00 - סיום החלק הראשון של ההשתלמות

להורדת טופס לרישום בפקס  - הקליקו כאן
     
תוכנית וסדר יום - חלק ב:  20/03/2018
     
     
09:00 - הנחיות מקצועיות לכל מנהלי הכספים, המייצגים ומנהלי החשבונות
   
הנחיות מקצועיות לכל מנהלי הכספים, המייצגים ומנהלי החשבונות בנושאי לקוחות וספקים, הכוללות:
לקוחות:
הבחנה בין הוצאת חשבונית, חשבון (וכו..) לחשבונית מס המונפקת ללקוחות והתייחסותן מול הוראות החוק הן לעניין מע"מ והן לעניין מס הכנסה.
 
ספקים:
הבחנה מעשית של חשבוניות שלא הוצאו כדין, לרבות חשבוניות פיקטיביות.
דרך התשלום לספקים והבחנה וההשלכה של תשלומים מסויימים היכולים להוות עבירה הן לחוק לאיסור הלבנת הון, מע"מ וכו'
ניכוי מס במקור ודיווחם לרשויות המס והתאמתם בספרים.
 
מרצה: שירן הלוי, חשבונאית ויועצת מס, מחברת הספר "ידיעת המס" ומנהלת הפיתוח של תכנת "הדוח הפשוט"
     
10:30 - ארוחת בוקר קלה ומפגשי נטוורקינג עם עמיתים למקצוע
     
11:00 - ניהול הפרשות סוציאליות - 2018 ודיווחים למוסד ביטוח לאומי
   
הנחיות מעשיות להגשת תביעות והסבר על מנגנונים בתחום השכר, ניהול סוציאליות, הוצאות הנלוות זכאות לדמי אבטלה, דיווח עובדי קבלני המשנה, תזכורת קצרה לפריסת שכר ותיאום דמי ביטוח ועוד.
ההרצאה תכלול סקירת פסקי דין חדשים וחשובים, לצד עדכונים של המוסד לביטוח לאומי לשנת 2018.

מרצה: ד"ר איתמר כוכבי רו"ח, עו"ד וכלכלן - מומחה לחשבונאות פיננסית, חשבונאות ניהולית, ביטוח לאומי ודיני עבודה
     
12:15 - תכנון מס – הגבול הפלילי ואחריותו של המייצג בפני רשויות המס
   
אל תגידו "לא ידעתי" – בהרצאה נסקור את גבולות הגזרה של תכנון המס, היכן עובר הקו בין תחכום חשבונאי ומעשה פלילי, היכן מערכת אכיפת החוק שמה דגש ומה תפקידו של מנהל החשבונות בתוך כל זה. הרצאת חובה.
 
מרצה: עו"ד שרון פישמן, מנהלת מחלקת מיסוי פלילי בפירמת עורכי הדין דורון טיקוצקי קנטור גוטמן צדרבוים ושות'
     
13:00 - שימוש יעיל ומתקדם בתוכנת אקסל בניהול חשבונות
   
תוכנת EXCEL  מהווה כלי עזר חשוב לבניה, ניתוח ומעקב אחר נתונים שוטפים בניהול החשבונות. הסדנא תתמקד בשימוש נכון ויעיל בתוכנה. תציג את התועלות בהפעלת נוסחאות ופונקציות מתקדמות ותעניק ארגז כלים מעשי להפקת דוחות, תרשימים, סיכומים ומעקבים אחר משימות הנהלת החשבונות השוטפות. 
 
מרצה: יהודית מהלל מומחית להטמעת אקסל בהנהלת חשבונות ומחלקות כספים
     
13:45 - ארוחת צהריים חוויתית במסעדת שף במלון
     
14:30 - רישום, התאמות ומעקב חשבונאי בכרטיסי אשראי
   
ניהול ומעקב אחר עסקאות בכרטיסי אשראי, טיפול ורישום הכחשות עסקה הם כאב ראש לא קטן למנהלי חשבונות. ההרצאה תציג כלים מתקדמים לניהול, מעקב ובקרה לצד שיטות נכונות לרישום ולהתאמה.
 
מרצה: אלון רוטנר, יועץ בכיר להתאמות וניהול חשבונאי של כרטיסי אשראי, EZ Match
     
15:15 - סיום ההשתלמות, חלוקת תעודות ופיזור
     
לפרטים נוספים ולרישום טלפוני חייגו 1800-555200
    להורדת טופס לרישום בפקס  - הקליקו כאן    
 
יזום, הפקה וביצוע:   ICX - המרכז הבינלאומי לכנסים
הנחושת 3/B, תל אביב, טל:03-6949555, פקס:03-6949500  www.icx.co.il
-

Go Back  Print  Send Page