המרכז הבינלאומי לכנסים - לוח תוכניות ואירועים מאי - 2016
ניהול משרד ומזכירות בכירות

השתלמות מקצועית חדשה שתצעיד את מזכירות הארגון שלכם קדימה
 
מרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה ת"א  •  23-24/05/2016
 
 
המרכז הבינלאומי לכנסים ופורום מנהלות הלשכה בישראל (פמל"י) מתכבדים להזמין את מזכירות הארגון להשתתף וליטול חלק בהשתלמות מקצועית חדשה לייעול ולקידום עבודת המשרד.
 
ההשתלמות תיערך בתאריכים: 23-24/05/2016,
במרכז הכנסים מלון קראון פלאזה תל אביב
 
ההשתלמות תשכלל את השליטה בתכנות ההמשרד ובתוכנת Outlook, תספק כלים אפקטיביים לשיפור הזיכרון והתמודדות עם ריבוי משימות ותסייע בבניית מערכות יחסי עבודה תקינות.

ההשתלמות תכלול סדנא לניהול זמן ע"פ שיטת האבנים הגדולות, תחשוף כללים וטיפים לשמירה על תזונה נכונה ובריאה ותציג את הקשר בינה ובין מוטיבציה. ההשתלמות תשכלל את יכולותינו בהתמודדות עם משברים, 
התמודדות לחץ ושחיקה, תחשוף את הקשר בין אור, צבע ומצב רוח, תיתן כלים לשיפור התקשורת הבין אישית במשרד ועוד.
 
ההשתלמות מיועדת לעוזרי/ות מנכ"ל, מנהלות לשכה, מזכירות מנכ"ל, מזכירות מנהלי אגפים, מזכירות בכירות ומזכירות מקצועיות.
 
למשתתפים תוענק תעודה בפירוט החומר הנלמד. דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם!
   
   
דמי השתתפות לנרשמים עד לתאריך 30/04/2016
השתלמות חד יומית מוזלת :  792     ₪
השתלמות דו יומית מוזלת:     1,584  ₪
דמי השתתפות   
השתלמות חד יומית: 972     ₪
השתלמות דו יומית:   1,944  ₪
המחיר כולל: השתתפות בכנס, תיק ועידה, כיבוד עשיר, הפסקות אספרסו בר במהלך ימי ההשתלמות, ארוחות צהרים חווייתיות, שי אישי, כניסה חופשית לאתר פורום מנהלות הלשכה (פמל"י) בישראל, ואינו כולל מע"מ.
 
אל תוותרו על החוויה המקצועית - הירשמו עכשיו
 
                  רישום און ליין
להורדת טופס לרישום בפקס: הקלקו כאן
 

תוכנית וסדר יום לתאריך  -  23/05/2016
 
08:30   התכנסות, רישום וכיבוד קל
09:00   תזונה נכונה בעבודה – המותר והאסור






 
 
ההתנהלות התזונתית שלנו משפיעה באופן ישיר על המוטיבציה ועל יכולות הקליטה, הריכוז והביצועים בבית ובעבודה. בהרצאה קולחת עשירה בדוגמאות וכללים, תציג לילי רוזן, דיאטנית קלינית, שיטה מהפכנית להתנהלות תזונתית נכונה שיישומה יאפשר גם לרדת במשקל וגם לנהל אורח חיים בריא.
 
מרצה: לילי רוזן, דיאטנית קלינית, מומחית לטיפול בהשמנה והפרעות אכילה, יועצת ומרצה בכירה לתזונה במקום העבודה
 
         
10:00   כיבוד בוקר  ומפגשי נטוורקינג של מנהלות לשכה
         
10:30   כלים לניהול זמן בשיטת האבנים הגדולות






 
 
סדנת אימון לניהול אופרטיבי של זמן ולהבחנה בין חשוב לדחוף ובין עיקר לתפל.
 
הסדנא תנחה כיצד לתכנן זמן, לעמוד בייעדים ולטפל במשימות בשיטת האבנים הגדולות.
 
מרצה: לירון גור שטייגמן, מאמנת מוסמכת לניהול זמן, תכנון משימות והכוונת מנהלים.
 
     
11:30   כלים חיוניים לשיפור יחסי עובד-מעסיק








 
 
מערכות יחסים בין עובד למעסיק, משפיעות במידה ניכרת על התפקוד בעבודה.
 
ההרצאה תסקור את הנושא ותתמקד בדרכים לשיפור יחסי העבודה בין העובד לממונים, הגדרת הגבולות, יחסי מרות וסמכות, התמודדות עם מצבי לחץ ואסרטיביות ניהולית.
 
מרצה: עו"ד אייל שטרנברג, מומחה ליחסי עובד-מעביד, משרד אייל שטרנברג ושות'
 
         
12:45   תוכנות וכלים לחיים קלים: טיפים וטריקים ב- Windows ו- Office








 
 
כולנו עובדים עם בסביבת Windows ועם חבילת התוכנות של Office בגרסאות שונות. מה ההבדלים בין הגרסאות הללו? האם אנחנו באמת צריכים את השדרוג ל-Office 2016?

האם Windows 10  היא האפוקליפסה בהתגלמותה, כפי שכולם טוענים? בהרצאה נענה על שאלות אלה ואחרות, ונסקור כלים שונים שיעזרו לנו במשימות היום-יומיות שלנו במשרד – כולל כאלה שכבר מותקנים לנו במחשב.

 
מרצה: אסף צוראל, יועץ טכנולוגי, חברת "פשוט. טכנולוגיה"
 
         
13:45   ארוחת צהרים חוויתית במסעדת שף במלון
     
14:30   השפעת הצבע על ההצלחה המקצועית



 
 
סדנא ייחודית המשלבת בין לימוד לחוויה אישית בקשת רחבה של צבעים. ד"ר שולמית רונן תחשוף כיצד לראות, לשמוע, לחוש ולחוות את העולם האינסופי של הצבעים המשפיעים עלינו בבית ובעבודה, באמצעות אור, צליל וצבע.

 
מרצה: ד"ר שולמית רונן, מומחית לתרפיית אור, צליל וצבע
 
         
15:30   סיום החלק הראשון של ההשתלמות    
         
 להורדת טופס רישום  - הקליקו כאן   רישום און ליין
 
 תוכנית וסדר יום לתאריך  -  24/05/2016
 
08:30   התכנסות, רישום וכיבוד קל
09:00   I Like You - אינטליגנציה חברתית ותקשורת בין אישית






 
 
האינטליגנציה החברתית עוסקת ביכולת של בני האדם לנהל תקשורת טובה ואפקטיבית עם הסובבים אותם במקום העבודה ובמצבים משתנים ומורכבים.  

לימור פרידמן, מאמנת אישית ומנחת קבוצות, תסקור את יסודות האינטליגנציה החברתית, תחשוף את השפעות העידן הדיגיטלי על יצירת קשרים חברתיים ותספק כלים אפקטיביים לשיפור התקשורת הבין אישית.

 
מרצה: לימור פרידמן, מאמנת אישית ומנחת קבוצות
  בניית תדמית של מצליחנית
         
10:00  
כיבוד בוקר  ומפגשי נטוורקינג של מנהלות לשכה
         
10:30   לחץ, חרדה ושחיקה – סימפטומים ודרכי התמודדות





 
 
שיעור העובדים הסובלים מסימפטומים שונים של לחץ, חרדה ושחיקה נמצא בעליה מתמדת, ומחקרים מעידים כי הדבר פוגע בשורת הרווח, וביכולת למצות את הפוטנציאל הארגוני.

סימפטומים אלה כוללים בין היתר היעדרויות רבות, ירידה במוטיבציה, מיצוי נמוך של יכולות, תחושת מעורבות נמוכה ונטישה.

רועי צור, יועץ ארגוני ומנחה קבוצות, יערוך היכרות עם נושא הלחץ ברמה האישית והארגונית, יסייע לעובדות לזהות את השפעת הלחץ על עבודתן וייתן כלים פרקטיים להתמודדות עמו.

 
מרצה: רועי צור, יועץ ארגוני, מנחה קבוצות ומטפל.
 
     
12:15   המוח הגמיש: זיכרון ושיכחה 










 
 
ליטל משה, חוקרת נוירופסיכולוגיה, בהרצאה על שלבי הזיכרון, האופן שבו אנחנו זוכרים מידע שונה ועד כמה הזיכרון שלנו מייצג אירועים שבאמת התרחשו.


בנוסף, תפרט למה אנחנו שוכחים, האם וכיצד ניתן להיזכר במידע שנשכח ותספק טיפים מעשיים לשיפור הזיכרון.


 
מרצה: ליטל משה, מסטרנטית, חוקרת בתחום הנוירופסיכולגיה
 
     
13:30   ארוחת צהרים חוויתית במסעדת שף המלון
     
14:15   תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר








 
 
 
אין אדם שלא חווה משברים - חוויה קשה של אי שביעות רצון, פחד וקושי שלעיתים גם מלווה בתגובות גופניות כמו קושי לנשום, כאבים בחזה, כאבי בטן או ראש וכד'.

אלא שבכל מצב של משבר טמונה הזדמנות גדולה להתפתחות וגדילה. הרצאה מרתקת על הדרכים להתמודדות עם משברים.




 
מרצה: אמיר זמורה, מומחה לניהול משברים
 
15:00   סיום ההשתלמות וחלוקת תעודות    
         
 להורדת טופס רישום  - הקליקו כאן
  רישום און ליין
         
         

 
   
הפקה, יזום וביצוע:    המרכז הבינלאומי לכנסים 
הנחושת 10, תל אביב, טל:03-6949555, פקס:03-6949500  www.icx.co.il