סגל המרצים
הקליקו לקבלת רשימת המרצים
 
לוח התכניות והאירועים
הקליקו לקבלת לוח התוכניות
 

 
המרכז הבינלאומי לכנסים
 
 
הצטרפו לפורום משאבי אנוש 
 
 
 
 
ועידת ישראל ליחסי עבודה
גני התערוכה ת"א 19/07/2017
השנה החלטנו להרחיב את תכני הועידה ליומיים שלמים וליצור 2 רצועות תוכן הנוגעות לתחומי הליבה של משאבי אנוש: 
המסלול הראשון יתמקד בתחום ניהול משאבי האנוש, ניהול רווחה והניהול הארגוני.
החלק השני של הוועדיה הוועידה יעסוק בסוגיות שונות ביחסי עבודה. השנה תדון וועידת יחסי עבודה  בבירור השאלה "ההסתדרות לאן"? זאת לצד השפעת תוצאות הבחירות על ארגוני וועדי העובדים בישראל.
 
 
עשרות מתנות ממתינות לכם בתערוכת הספקים: בואו לבקר
פנקס המתנות
 
 
הצעות שי לחג  לקראת פסח 2018 
תערוכת הספקים
 
יריד שי לחג
הקליקו לרישום
 
 
המרכז הבינלאומי לכנסים
המרכז הבינלאומי לכנסים פועל כאכסניה ארגונית לפעילות רחבה ומרתקת הכוללת ייזום, הפקה וביצוע של כנסים, ועידות, ימי עיון, קורסים מקצועיים, סמינרים, תערוכות מקצועיות וייצוג מרצים.
 
 
 
המרכז הבינלאומי לכנסים בשיתוף פורום מנהלי שירות הלקוחות:
ניהול פניות ציבור ושירות לקוחות
הכנס המקצועי לממונים על פניות ציבור, ביקורת ושירות לקוחות בישראל

יום ה' -02/06/2011  •  מרכז הכנסים הבית הירוק תל אביב

המרכז הבינלאומי לכנסים בשיתוף פורום הממונים על פניות הציבור ושירות הלקוחות, מתכבדים להזמינך להשתתף ולקחת חלק בכנס ניהול פניות הציבור, ביקורת ושירות לקוחות.

הכנס יערך ביום חמישי 02/06/2011, במרכז הכנסים של "הבית הירוק" בתל אביב

הכנס ידון באסטרטגיות מומלצות לניהול פניות ציבור ושירות, באפשרות לתת שירות אישי ולעמוד במענה מהיר,  במשמעויות של ניהול מערך פניות הציבור בשעת משבר, ניהול נכון של קונפליקטים מול פונים ולקוחות, ויצייד את המשתתפים בארגז כלים אופרטיבי לקידום השירות בארגון.

הכנס יעמוד גם על תפקיד המנהל בחניכתו והכשרתו של נותן השירות לצד טכניקות, כלים וטיפים חשובים לניהול מוצלח.

למשתתפים תוענק תעודה מהודרת, עם פירוט החומר הנלמד.

דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם!

לרישום  הקליקו כאן או חייגו 1800-555200

 




תוכנית הכנס:   יועץ  אקדמי ומנחה: יעקב אלוש
מנכ"ל
MCMS Technology
     
08:30   קליטה, רישום וכיבוד קל  

 
 
09:00   לתת שירות אישי ולעמוד במענה מהיר   הרצאת מליאה
 





 

הרצאת מומחה ודיון  על פיתוח טכניקות  ומיומנויות למתן שירות אישי ובמקביל לעמוד בנפחי פניות תוך מענה מהיר, תוך הפיכת ההתייחסות למתלונן כאל מתקן עולם ממנו ניתן ללמוד רבות וכן כאל קצה קרחון.

מרצה:
חולי רז - יועצת ארגונית בתחום השירות, לשעבר סמנכ"לית שירות בחברות "פלאפון תקשורת" ו"CAL כרטיסי אשראי"

 

 
 
10:30   ארוחת בוקר קלה ומפגש מנהלים   הפסקת בוקר

 
 
11:00   ניהול פניות הציבור בשעת משבר    הרצאת מומחה
 






 
כיצד אמורה לפעול מחלקת השירות בעת תקלה או כשל בתפקוד הארגון? כיצד יש להתמודד עם ה"ריקושטים" המשוגרים לעבר הארגון במצבים רגישים אלו, מצד פונים ולקוחות? ההרצאה שתדריך אתכם כיצד יש לעמוד בחזית מול הפונה והלקוח ברגעים הקשים.

מרצה:
אמיר זמורה, מומחה לניהול משברים, החתום על כמה מההצלחות היותר גדולות בניהול משברים במשק הישראלי
 

 
 
12:00   כיצד לנהל היטב קונפליקטים מול פונים, מתלוננים ולקוחות?    הרצאה מעשית
   

כל ארגון מוצא עצמו ניצב בדרך קבע מול לקוחות אגרסיביים, תובעניים, אשר ההתקשרות עמם סבוכה ומורכבת ודורשת מגע מיוחד. ההרצאה תוביל אתכם למתן שירות עילאי בסיטואציות טעונות.

מרצה: בני אבן - מומחה לשירות, מנכ"ל מרכז "אבן דרך", לפתרונות גישור

 

 
 
13:15   ארוחת צהרים במסעדת מלון     הפסקת צהרים 

 
 
14:15   איך להפוך פונה מאוכזב ללקוח מרוצה   הרצאת אורח
 






 

במקרה בו פנייה של לקוח מגיעה ממקום של חוסר שביעות רצון או אכזבה, אין דיי במענה לפנייה וחשוב שמסגרת מתן המענה לשנות את תפיסת הלקוח אודות הארגון או המוצר.
כיצד ניתן לעשות זאת? מה הראציונאל שעומד מאחורי פניית הלקוח, ומהו המרחק שצריך לעבור כדי לשנות אותה?
מרצה:  אריאל שושן - יועץ בכיר, מרצה בבר אילן ות"א ומומחה להדרכה

 

 
 
14:45   תפקיד המנהל בהכשרת נותן השירות    כלים ניהוליים





  מודלים וכלים מעשיים לישום ולפיקוח מנהלים על תוכניות הדרכה והכשרה של עובדי מחלקות שירות - בהתאמה לעומסי העבודה הרגשיים המופעלים על נותני השירות 

מנחה: עדי גבע אופיר – דירקטור בחברת נירם גיתן לניהול ולמידה
   

 
 
15:30   סיום משוער וחלוקת תעודות  

 
 
 
ללוח הכנסים של המרכז הבינלאומי לכנסים לחודשים מאי/יוני- הקליקו כאן

  
הפקה יזום וביצוע: המרכז הבינלאומי לכנסים
ויצמן 2, תל אביב, טל:03-6949555, פקס:03-6949500  www.icx.co.il


 

 המרכז הבינלאומי לכנסים

ארגון והפקה:   המרכז הבינלאומי לכנסים ולתערוכות      http://www.facebook.com/icxteam
טל:  03-6949555,  פקס: 03-6949500,  www.hr1.co.il     www.icx.co.il     Office@icx.co.il