ניהול משרד ולשכות מנהלים
השתלמות מקצועית חדשה ומשופרת למנהלות לשכה ומזכירות בכירות
מרכז הכנסים שרתון ת"א  -  22-23/10/12
 

המרכז הבינלאומי לכנסים ופורום מנהלות הלשכה בישראל (פמל"י), מתכבדים להזמינך להשתתף וליטול חלק בהשתלמות מקצועית חדשה ומאתגרת למנהלות לשכה ומזכירות בכירות.

ההשתלמות תיערך בימים 22-23/10/2012, במרכז הכנסים החדש - מלון שרתון, תל אביב.

מטרת ההשתלמות היא להביא לשיפור איכות ויעילות בעבודת הלשכה והמזכירות, לאמן בניהול נכון של זמן תוך הבחנה בין חשוב לדחוף, עיקר לתפל, לשפר את הזיכרון הקוגניטיבי של הצוות, ולפתח אסרטיביות וביטחון עצמי בריא.

ההשתלמות תסייע בשיפור הארגונומיה של סביבת העבודה ותגביר את המודעות לבריאות ואיכות חיים בעבודה ובבית.

תוכנית ההשתלמות הינה חדשה ומשופרת המבוססת על סקר צרכים נרחב שערך המרכז הבינלאומי לכנסים בקרב מנהלות לשכה ומזכירות מובילות ותונחה על ידי  מיטב המרצים ואנשי המקצוע בארץ.

ההשתלמות הינה המשך ישיר להשתלמות המוצלחת שנערה בחודש מרץ השנה, והיא נערך בהתאם לבקשת מנהלי הדרכה רבים.

למשתתפי ההשתלמות תוענק תעודה מהודרת, בפירוט החומר הנלמד.
 

 
ההשתלמות מיועדת לעוזרי/ות מנכ"ל, מנהלות לשכות מנהלים ומזכירות בכירות
אל תוותרו על החוויה המקצועית - הירשמו עכשיו
דמי השתתפות   
השתלמות חד יומית:  891   ₪
השתלמות דו יומית: 1,782   ₪
 
המחיר כולל: השתתפות בכנס, תיק ועידה, כיבוד עשיר, הפסקות אספרסו בר במהלך ימי ההשתלמות, ארוחות צהרים חווייתיות, שי אישי, כניסה חופשית לאתר פורום מנהלות הלשכה בישראל, ואינו כולל מע"מ.
    להורדת טופס רישום  - הקליקו כאן  

תוכנית וסדר יום ב' -  22/10/12
שעה  
 
מנחה: בני אבן, מאמן מנהלים, מומחה לצמיחה, מכון "אבן דרך" לפיתוח והדרכה  
08:30   קליטה ורישום


08:45 כיבוד בוקר


09:00 לחץ: הפער בין מימוש לשחיקה
איך לאפיין, לאתר ולטפל בלחצים בעבודה לפי תפיסת "הכוס המלאה". הסדנא תענה על שאלות אלו ואחרות תוך הצגת  דרכים מגוונות ולא שגרתיות להתמודדות


10:30 הפסקת קפה, מפגש מנהלות לשכה וסיור בתערוכה לקידום רווחת עובדים
   
 11:00 אסרטיביות חיובית והתמודדות עם קבלת ביקורת
הסדנא תקנה למשתתפיה כלים ומיומנויות להתנהגות אסרטיבית, תוך ההכרה בחשיבות של קבלת משוב וביקורת בונה.


 12:00 מיומנות גישור – השפעה דרך הקשבה
סדנא מרתקת על ניצחונות, הפסדים, פשרות, ויתורים ומה שבניהם. הדרך הנכונה לפתרון בעיות


13:45 ארוחת צהריים חוויתית במסעדת דקל במלון


 14:45 ניהול סביבת העבודה בלשכה
מזכירה קרובה מתוקף תפקידה לצמתים המנקזים תהליכים ארגוניים משמעותיים. הסדנא תאמן ותדריך לבניית סביבת עבודה מתאימה ורגועה.

 


16:00 סיום  משוער וחלוקת תעודות


תוכנית וסדר יום  ג' -  23/10/12
08:30   התכנסות, רישום וכיבוד קל
     
09:00   אימון קוגניטיבי לשיפור הזיכרון













 
סדנא ייחודית אשר עוסקת בפיתוח ושימור כושר המוח, בדגש על שיפור הזיכרון לסוגיו השונים (זיכרון חזותי, זיכרון מספרים, זיכרון לפרצופים), קשב וריכוז, תפיסה מרחבית וחזותית, עיבוד מידע וקבלת החלטות ועוד.
 
בתחילת ובסיום הסדנה מתבצעת הערכה קוגניטיבית למתאמנים, ההתקדמות במהלך הסדנה היא אישית ומותאמת ליכולת המתאמן.
 
במסגרת הסדנה ינתנו מטלות בית לתרגול עצמאי של הכישורים הקוגנטיבים בדגש על שיפור הזיכרון

מרצה: אפרת יודסין
פסיכולוגית מדריכה בכירה במכון בריין טריין לשיפור הכושר הקוגניטיבי
 
     
10:30   ארוחת בוקר קלה  ומפגש מנהלות לשכה
     
11:00   ניהול רגשות ושליטה עצמית בעבודה









  סדנא מעשית להפרדת רגש מפעולה. הסדנא תקנה כלים לניהול רגשות ושליטה בכעסים ותאמן איך לכעוס מבלי להרוס או להפוך את סובבינו לקורבן הסופג את מטח הרגשות השליליים שלנו.

מטרת הסדנא היא לפתח ולחזק את הכוחות הפנימיים ותחושת הביטחון שבעזרתם נוכל לנהל את הכעס שעולה בתוכנו ולא שהכעס ינהל אותנו..

מרצה: תחיה אלתר - מרצה בכירה למודעות ולשליטה עצמית, מאמנת מנהלים
 
         
12:30   חיים ואושר ביד הלשון 








 

חיים ואושר ביד הלשון  ההרצאה תשפר את האפקטיביות בתקשורת הבינאישית שלנו, תלמד מיומנויות הקשבה וניהול שיחה ותבנה ארגז כלים יעיל לניהול מוצלח של מערכות יחסים, קבלה חברתית ובינאישית ואנרגיות טובות יותר בניהול התקשורת עם הסובבים אותנו.

מרצה: אביטל קורדובה – פסיכולוגית ארגונית

 

 
 
13:45   ארוחת צהרים חוויתית במסעדת המלון

 
 
14:30   מופע סנד-אפ מצחיק עם רמי ורד






 

סדנא מרתקת שתוציא אתכם מחשיבה מקובעת ואוטומטית, ותפתח חשיבה יצירתית פורצת דרך לניהול הלשכה. הסדנא תצייד את המשתתפים בכלים להצלחה ולניהול מוצלח יותר.

מרצה: רפאל כהן, מרצה בכיר ליצירתיות וחדשנות, המשלב רקע ניהולי עשיר עם ניסיון רב בניהול מפגשי יצירתיות חווייתיים למנהלים וארגונים

 

 
 
15:30   סיום וחלוקת תעודות  
         
 להורדת טופס רישום  - הקליקו כאן  
 

לפרטים נוספים ולרישום טלפוני חייגו 1800-555200


  
הפקה, יזום וביצוע: המרכז הבינלאומי לכנסים
ויצמן 2, תל אביב, טל:03-6949555, פקס:03-6949500  www.icx.co.il