המרכז הבינלאומי לכנסים ולתערוכות מתכבד להזמינך
ועידת ICX לניהול ארגוני - 2012
 
סדנת מנהלים לשיווק ומרקום
יום ה' - 12/01/2012   •  מרכז הכנסים - מלון דן פנורמה תל אביב  • 
בחסות: 

 שלום

המרכז הבינלאומי לכנסים ופורום מנהלי השיווק, שמחים להזמינך להשתתף בסדנא ייחודית לשיווק ומרקום שמקיים המרכז במסגרת ועידת ICX לניהול ארגוני, ולטול בה כחלק כאורח המרכז.

הסדנא תיערך ביום ה' 12/01/2012, במרכז הכנסים של מלון דן פנורמה בתל אביב - במתחם יריד  שי לחג.

רקע
המציאות בה נתונים מנהלי השיווק והמרקום מאז המהפכה החברתית של הקיץ האחרון הובילה לקיצוניות במערכת היחסים שבין אנשים ומותגים, ואולי הגיעה לנקודת האל חזור.

האם בכלל ניתן ליצור מערכת יחסים חדשה? תקופות קיצוניות דורשות מהלכים דרסטיים. כל מהלך שאינו מטלטל בשקיפותו, כנות כוונותיו, פשטותו, יכול לגרום נזק שיווק ותדמיתי למותג.

ד"ר שמוליק צרפתי, יועץ ארגוני מנכ"ל משותף חברת Profit לשיווק חווייתי וייעוץ שיווקי ואסף חתוכה – סמנכ"ל האסטרטגיה במקאן אריקסון ינסו להציג את המציאות החדשה של עולם השיווק והפרסום.

ההשתתפות בוועידה, במפגש ובתערוכת הספקים אינם כרוכים בתשלום וכוללים אירוח של קפה ועוגה, אך מותנים ברישום מראש ומוגבלים בכמות משתתפים.

  הזמנה 
אישית 


           
תוכנית הסדנא:   יועץ  אקדמי: יעקב אלוש, מנכ"ל MCMS Technology
 
11:00   קליטה, רישום וכיבוד קל   לאתר הכנס הקליקו כאן

 
 
11:30   איך פונים לרגש של הצרכן בתקופה של מיתון ומחאה חברתית   שיווק רגש




















 

בעידן בו לצרכן יש אינספור אפשרויות בחירה בין מותגים, כל שנותר בתחום השיווק הוא לפנות לרגש הצרכן, לעורר את חושיו ומכאן לייצר נאמנות חלקית, או מלאה.

באמצעות המדיה אנו מנסים להעביר סוג של חוויית לקוח ואף להעצימה בהצלבת מדיות (cross media).

אמנם זמני מיתון ומחאה חברתית הינם זמנים רציונאליים יותר, אך ללא רגש שיווקי – גם הם לא יתעוררו ומשנתם לא תופץ.

ההרצאה תלווה בסרטוני פעילות מתחום הפרסום ושיווק הגרילה שמטרתם לעורר רגשות ולייצר נאמנות צרכן, העדפה ואפילו רכישה


מרצה: ד"ר שמוליק צרפתי, יועץ ארגוני מנכ"ל משותף חברת Profit לשיווק חווייתי וייעוץ שיווקי

   

 
 
12:30   ביקור בתערוכת הספקים לפיתוח רווחת העובדים בהיי-טק   שי לחג












תערוכת הספקים להייטק
 

ועידת ICX לניהול ארגוני כוללת כחלק מהאג'נדה של תוכניות הכנס, גם סיור חוויתי בתערוכת ספקים גדולה וססגונית לקידום איכות החיים בארגון, לניהול ארגוני, למוצרים ולשירותים לרווחת העובדים .

תערוכת הספקים תאפשר מפגשים עסקיים בין משתתפי הוועידה לבין הספקים והיצרנים המציגים בה.

הביקור בתערוכה יתאפשר למשך כל שעות הוועידה, ולמבקרים בה יוענק פנקס מתנות למימוש מיידי.

  =

 
 
13:00   לא פשוט להיות פשוט    פרסום תחת מחאה



















 

לנוכח האתגרים וסימני השאלה שהוצבו הקיץ הזה – מנהלים, משווקים, מפרסמים ופרסומאים מבינים כי מול המציאות המשתנה בעוצמה כה גדולה אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור.

אי אפשר עוד לחשוב את אותן מחשבות. באותן שיטות. עם אותן המסקנות.

אז איך אפשר להיות רלוונטיים יותר לרוח התקופה ולרוחות המיתון וההאטה המנשבות מעלינו.

על שאלות אלו ואחרות  יענה אסף חתוכה, מנהל מחלקת האסטרטגיה במקאן אריקסון

מרצה: אסף חתוכה סמנכ"ל האסטרטגיה במקאן אריקסון.
אסף חתוכה בעל תואר ראשון בכלכלה ותקשורת ושני במנהל עסקים

 

 
 
 14:00   הפסקת צהריים   הפסקה

 
 
15:00    מופע סיום   מופעי סטנד אפ






 
  רמי ורד - המופע חדש 
רמי ורד במופע שפוגע בול בכל מה שמצחיק, מרגיז ומפתיע בחיים שלנו. רמי ורד ממשיך לעשות סטנד אפ מעולה, שמתחדש כל הזמן ולא משאיר לצופה דקה לנשום.

רמי ורד שחקן, חקיין מעולה ובדרן מקצוען
   
 






   

רשף לוי . סטנדאפיסט - משחק באש  
לאחר הופעות טלוויזיוניות רבות ושנים של כתיבה לאחרים (אהבה קולומביאנית, הבורר, משחק מכור,יעקב כהן, פרידמן ואחרים) מעלה רשף לוי מופע סטנד אפ.

רשף בודק יחד עם הקהל מה עושה לנו ההורות, לאן הולכים יחסי המין אחרי שמתחתנים, מוצא מה מצחיק בפרסומות ובטלוויזיה, במכבי והכי חשוב הוא "משחק באש" - יורה בכל מה שזז בלי שום גבולות

 

 
 
15:40   סיום משוער  

 
 
   
 

  


 

Go Back  Print  Send Page