סגל המרצים
הקליקו לקבלת רשימת המרצים
 
לוח התכניות והאירועים
הקליקו לקבלת לוח התוכניות
 

 
המרכז הבינלאומי לכנסים
 
 
הצטרפו לפורום משאבי אנוש 
 
 
 
 
ועידת ישראל ליחסי עבודה
גני התערוכה ת"א 19/07/2017
השנה החלטנו להרחיב את תכני הועידה ליומיים שלמים וליצור 2 רצועות תוכן הנוגעות לתחומי הליבה של משאבי אנוש: 
המסלול הראשון יתמקד בתחום ניהול משאבי האנוש, ניהול רווחה והניהול הארגוני.
החלק השני של הוועדיה הוועידה יעסוק בסוגיות שונות ביחסי עבודה. השנה תדון וועידת יחסי עבודה  בבירור השאלה "ההסתדרות לאן"? זאת לצד השפעת תוצאות הבחירות על ארגוני וועדי העובדים בישראל.
 
 
עשרות מתנות ממתינות לכם בתערוכת הספקים: בואו לבקר
פנקס המתנות
 
 
הצעות שי לחג  לקראת פסח 2018 
תערוכת הספקים
 
יריד שי לחג
הקליקו לרישום
 
 
המרכז הבינלאומי לכנסים
המרכז הבינלאומי לכנסים פועל כאכסניה ארגונית לפעילות רחבה ומרתקת הכוללת ייזום, הפקה וביצוע של כנסים, ועידות, ימי עיון, קורסים מקצועיים, סמינרים, תערוכות מקצועיות וייצוג מרצים.
 
 
 
 
ניהול לשכה ומזכירות בכירות 2011
הכנס המקצועי למנהלות לשכה ולמזכירות בכירות בישראל.

13/07/2011  •  מרכז הכנסים - מלון דן פנורמה • 

המרכז הבינלאומי לכנסים ופורום מנהלות הלשכה בישראל (פמל"י), מקיימים השתלמות מקצועית חד יומית למנהלות משרד ולמזכירות בכירות.

מטרת ההשתלמות להביא לפיתוח מודעות מקצועית לצמיחה ולשינוי תוך אימון בניהול נכון של זמן, התמודדות עם שחיקה ומזעור נזקיה, פיתוח אסרטיביות, הובלת שינויים והעלאת המודעות לשירות במשרד מול עובדי המשרד, הלקוחות והממונים.

ההשתלמות תיערך במרכז הכנסים המחודש של מלון דן פנורמה תל אביב בתאריך 13/07/2011.

למשתתפי הכנס תוענק תעודה בפירוט החומר הנלמד.

דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם !

 

תוכנית הכנס:   יועץ  אקדמי :בני אבן, מומחה לצמיחה, מנהל מכון "אבן דרך" לפיתוח והדרכה.
     
08:30   קליטה, רישום וכיבוד קל  

 
 
09:00    סדנת ניהול זמן   סדנת אימון










  סדנת אימון לניהול אופרטיבי של זמן והבחנה בין חשוב לדחוף ובין עיקר לתפל לצד התמודדות עם סיטואציות טעונות, קבלת ביקורת, ומתן שירות לבאי הלשכה


מרצה: בני אבן, מומחה לצמיחה, מנהל מכון "אבן דרך" לפיתוח והדרכה
 


 
 
10:30   ארוחת בוקר קלה ומפגש מזכירות   הפסקת בוקר

 
 
11:00   ניהול הלשכה בסביבה האינטרנטית    רשתות חברתיות







 
 
סביבת העבודה במרחב האינטרנטי, כיצד להעשיר את עבודת הלשכה והמזכירות בעזרת רשת האינטרנט והרשתות החברתיות.


מרצה:
ד"ר אלון הסגל, מומחה וחוקר בניהול ידע בעזרת רשת האינטרנט והרשתות החברתיות כדוגמת Facebook
   

 
 
12:00   איזה רושם אנו משרים סביבנו ועלינו?   סדנא מעשית








 
 

מה הופך את התקשורת הבלתי מילולית למשפיעה כל כך?

רחל חודדוב, מאמנת מנהלים ורפלקסולוגית מומחית, תחשוף בסדנא מרתקת את התנועות והשפה, מלחיצת היד ועד צורת הישיבה ותציג את מרכזי העוצמה ונקודות החולשה של כל אחד מאיתנו.

מרצה: רחל חודדוב, מאמנת מנהלים, מומחית ברפלקסולוגיה רב-ממדית.

 


 
 
13:00   אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני    סדנא ייחודית








 
  סדנא יחודית ומרגשת המציגה את קוד הלבוש הנכון לעיסוק ולתפקיד. הסדנא תאמן את המשתתפים כיצד ליהנות מכוחם של הצבעים בעבודה, בבית, בזוגיות, בריאות ואהבה ותסקור את קוד הלבוש המתאים לסוגי האירועים.
 
הסדנא תדריך את המשתתפות מה אסור מה כדאי  ותקנה למשתתפות מעשיים ודוגמאות. שאסור לפספס!


מרצה: אני פרידמן, יועצת תדמית ואופנה למגזר הפרטי והעסקי.
 

 
 
 13:45   ארוחת צהרים במסעדת מלון    ארוחת צהרים

 
 
 15:00   מופע סיום: ננסי ברנדס - לא לזה התכוונתי   מופע סיום
    מופע בידור חדש ומצחיק... מצחיק... מצחיק....!

ננסי ברנדס, מוסיקאי מחונן וכוכב טלוויזיה, מספר בדרכו החמה והמצחיקה, איך זה לחיות עם אישה צעירה ושני תינוקות, בבית שנראה כמו סניף של טיפת חלב ומצד שני, להיות סבא לשלושה נכדים.

בקיצור, להיות גם סבא גם אבא... ולהרגיש סבבה!


ננסי ברנדס, מופע בידור מיוחד וחגיגי לבאי ויעדת יחסי העבודה בישראל וכנס מנהלות לשכה ומזכירות בכירות
  ננבי ברנדס

 
 
16:00   סיום הכנס וחלוקת תעודות  

 
 


  
 
הפקה ייזום וביצוע: המרכז הבינלאומי לכנסים
ויצמן 2, תל אביב, טל:03-6949555, פקס:03-6949500  www.icx.co.il

 

 המרכז הבינלאומי לכנסים

ארגון והפקה:   המרכז הבינלאומי לכנסים ולתערוכות      http://www.facebook.com/icxteam
טל:  03-6949555,  פקס: 03-6949500,  www.hr1.co.il     www.icx.co.il     Office@icx.co.il