המרכז הבינלאומי לכנסים - בשיתוף פורום מנהלי השיווק בישראל מתכבדים להזמינך :
סדנת מנהלים לשיווק ולפיתוח עסקי ברשתות חברתיות

יום ג' 24.05.2011   •  מרכז הכנסים החדש - מלון שרתון ת"א  • 

לאור הצלחת הסדנא הקודמת, מקיימים המרכז הבינלאומי לכנסים ופורום מנהלי השיווק, סדנת מנהלים נוספת לשיווק ולפיתוח עסקי ברשתות החברתיות ומתכבדים להזמינך להשתתף ולקחת בה חלק.

הסדנא תיערך ביום ג' 24/05/2011, במרכז הכנסים החדש של מלון שרתון תל אביב.

רקע
ליצירת השימוש ברשתות החברתיות ככלי קידום, ישנן השלכות משמעותיות על עסקים, אנשי שיווק, חברות ויזמים. אין ספק כי כדי לשמור על היתרון העסקי ואף להגדילו באופן משמעותי, קיים הצורך בהשגת נוכחות מיידית ונכונה באינטרנט, או לכל הפחות להכיר את שיטות השיווק החדשות ואת הטכנולוגיות הויראליות רבות העוצמה המוצעות על ידי רשתות הפייסבוק, טוויטר ויוטיוב.

הסדנא מיועדת למנהלי עסקים, מנהלי שיווק, מנהלי מרקום, מנהלי רשתות חברתיות, מנהלי תוכן, מפרסמים ולכל מי שרוצה לנצל את הפוטנציאל העסקי שפותחות בפניו הרשתות החברתיות.

הירשמו עכשיו   דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם!

   
           
תוכנית הסדנא:   יועץ  אקדמי: יעקב אלוש, מנכ"ל MCMS Technology
 
08:30   קליטה, רישום וכיבוד קל    

 
 
09:00   הגדלת המכירות על ידי שיתוף הלקוח בפעילות השיווקית   הרצאת פתיחה








 

כיצד לבחור אסטרטגיה ופלטפורמות יעילות לפעילות עסקית אפקטיבית בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות – תוך מפגש אפקטיבי חיובי בין המותג ללקוח. הרצאה מעשית.

מרצה: טל נברו, ראש מחלקת מדיה חברתית במשרד הפרסום אדלר חומסקי מומחית בשיווק באינטרנט, מרצה בכירה לשיווק באמצעות המדיה החברתית

   

 
 
10:30   מפגש מנהלי שיווק וארוחת בוקר   הפסקת בוקר

 
 

 
 
10:50   פייסבוק: מדריך מעשי לעסקים    הרצאה ודיון
 










 
 

במקום שבו קיימת תנועה גדולה של אנשים, קיים מסחר. מכאן שהצמיחה המטאורית של הרשתות החברתיות  בארץ ובעולם יצרה הזדמנות אדירה להעברת מסרים שיווקיים. הסדנא תנסה לענות על השאלה כיצד עושים את זה – ובמקביל מה אסור לעשות.

מרצה:  מולי להב, לשעבר מנהל בכיר בגוגל ישראל וסמנכ"ל שיווק בוואלה, מנכ"ל Maringo חברה לשיווק דיגיטלי

   

 
 
12:10   הפסקה    

 
 
12:15   "Zenga Zenga"   הרצאת אורח
 





 

סודות השיווק הוויראלי. איך הפך הסרטון הפארודי  "זנגה זנגה", שיצר המוסיקאי הישראלי נוי אלוש לאחד הפופולאריים ביותר ברשת, עם למעלה מ-4 מיליון צפיות בפרק זמן קצר. הרצאת אורח

מרצה: נוי אלוש, מוסיקאי ניו מדיה  ומומחה רשת

 

 
 
13:00   ארוחת צהרים במסעדת מלון       ארוחת צהרים

 
 
14:00   ה"מיתוג האישי" כבסיס להפיכת הרשת החברתית לאפקטיבית    הרצאת מומחה












 

ההרצאה תדון בעיקרון המיתוג האישי ובקשר בינו לבין תפעול אקטיבי של רשת חברתית לטובת קידום הפירמה והמוצרים.

כמו כן, ההרצאה תציג אתצ התהליך הנידרש לביצוע תהליך ה"מיתוג האישי"

מרצה: ד"ר אלון הסגל, מומחה וחוקר בניהול ידע ברשתות החברתיות

   

 
 

 
 
15:00   סיום משוער וחלוקת תעודות  

 
 

לפרטים נוספים ולרישום טלפוני חייגו 1800-555200

   
 
 
 

  
הפקה, יזום וביצוע: המרכז הבינלאומי לכנסים
ויצמן 2, תל אביב, טל:03-6949555, פקס:03-6949500  www.icx.co.il


 

Go Back  Print  Send Page