מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

בואו לקחת חלק בדיונים המרתקים על תחומי הליבה של ניהול משאבי אנוש בישראל. והוועידה תתמקד השנה בשינויים ובחדשנות של עולם העבודה בדגש על ניהול המשאב האנושי בעידן החדש. הוועידה תכלול בנוסף ארבעה מסלולי תוכן ועניין בהם: למידה והדרכה ארגונית, רווחה וחווית עובד, יחסי עבודה וגיוס ושימור עובדים ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אולם מותנת ברישום מוקדם, ואישור החברה המארגנת.


  • תאריך: 23.01.2019 09:00
  • מיקום שדרות רוקח 101, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף: מרכז הירידים, אקספו תל אביב

תיאור

האירוע הגדול, המקצועי והמקיף למקצועות HR בישראל



המרכז הבינלאומי לכנסים ופורום HR למשאבי אנוש וניהול ארגוני, מכריזים בזאת על פתיחת ההרשמה לוועידת ישראל למשאבי אנוש - 2019, ושמחים להזמינכם ליהנות מחוויה מקצועית יוצאת דופן, הכוללת הרצאות מקצועיות, מרצים מעניינים ומפגש חגיגי של כל העוסקים במקצועות ה-HR והמשאב האנושי בישראל.

הוועידה תיערך ביום ד' - 23/01/2019
במרכז הכנסים הבינלאומי, אקספו תל אביב


מנהלי משאבי אנוש הם אדריכלים של ארגונים, הנדרשים לגישה תמידית למידע, לתוכן מקצועי, למוצרים וכמובן לשירותים שהשוק מציע.

הוועידה באה לענות על צורך זה ומציעה השנה 4 מסלולי התמחות ועניין היוצרים יחדיו פסיפס מרתק של תכנים ואפשרויות למידה, לצד מפגשי נטוורקינג, כיבוד עשיר, מופעי תרבות וכמובן סיור בתערוכת הספקים הגדולה בישראל לפיתוח רווחה וחווית עובדים.


הוועידה כוללת סיור ומפגש חוויתי בתערוכת הספקים הגדולה בישראל למשאבי אנוש, חווית עובדים ושי לחג ותינעל במופע קומי חדש, מרגש, משעשע ושנון בין שתי נשים האחת מומחית לשפת גוף והשנייה שחקנית וסטנדאפיסטית. יהיה מרתק



קהל יעד 
הכנס מיועד למנכ"לים, סמנכ"לי משאבי אנוש, מנהלי HR, מנהלי כ"א, מנהלים ארגוניים, מנהלי הדרכה, מנהלי רווחה וחווית עובד, וכל מי שתחום ניהול המשאב האנושי הוא חלק משגרת עבודתו.


ההשתתפות בוועידה, כמו גם הביקור בתערוכת הספקים והכניסה למופע, אינם כרוכים בתשלום וכוללים אירוח מלא של כיבוד בוקר, ארוחת צהריים חוויתית ושי אישי, אולם מותנים ברישום מראש.
מספר המקומות מוגבל. קדימות תינתן לחברי פורום משאבי אנוש אליו ניתן להצטרף בקישור הבא: 

הצטרפו עכשיו ל"פורום משאבי אנוש וניהול ארגוני" ותהיה חלק מהקהילה המקוונת: הקלק כאן