ICX - המרכז הבינלאומי לכנסים בשיתוף פורום מנהלי השיווק:
ניהול מועדוני לקוחות - כנס מנהלים
סדנת מנהלים לניהול מועדוני לקוחות ותוכניות Loyalty

יום א' -29/05/2011  •  מרכז הכנסים מלון שרתון תל אביב

המרכז הבינלאומי לכנסים בשיתוף פורום מנהלי השיווק שמחים להזמינך להשתתף ולקחת חלק בסדנת מנהלים לניהול מועדוני לקוחות ותוכניות Loyalty.

הסדנא תיערך ביום ראשון 29/05/2011, במרכז הכנסים החדש של מלון שרתון תל אביב

רקע:
ניהול מועדוני לקוחות והפעלה של תוכניות Loyalty הם כלים אפקטיביים חשובים בהצלחה שיווקית, אולם שפע מועדונים ותוכניות העומדים כיום לבחירתו של הלקוח מחייבים יצירתיות מתמדת, בידול והבלטת יתרונות ממשיים לעומת מתחרים.
ההתפתחות הטכנולוגית והחדירה המאסיבית של הרשתות החברתיות כדוגמת פייסבוק, טוויטר ויוטיוב לתחום העסקי העמידו מחד בפני מנהלי מועדוני הלקוחות ואנשי השיווק אתגרים חדשים ומאידך פתחו בפניהם אפשרויות רבות עוצמה וכלים ויראליים שיכולים לקדם את הפעילות העסקית לאפיקים חדשים.

הסדנא המיועדת למנהלי שיווק, מנהלי מועדוני לקוחות, מפעילי תוכניות נאמנות, מנהלי תוכן, וכל מי שמעוניין לפתח או להקים מועדון לקוחות.

דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם!

לרישום  הקליקו כאן או חייגו 1800-555200

 



 


תוכנית הכנס:   יועץ  אקדמי ומנחה: יעקב אלוש
מנכ"ל
MCMS Technology
     
08:30   קליטה, רישום וכיבוד קל  

 
 
09:00   האתגר וההזדמנות שהביאה מהפכת הרשתות החברתיות למועדוני הלקוחות   הרצאת מליאה
 





 
 

הרצאה תציג את השינויים במערכת היחסים שבין המותג ללקוח נוכח אתגרי מהפכת הרשתות החברתיות באינטרנט תוך שימת דגש על ההזדמנויות והאתגרים שיצרו הרשתות החברתיות.

מרצה: ד"ר יניב לויתן, מומחה מוביל לשיווק דיגיטאלי

   

 
 
10:00   ארוחת בוקר קלה ומפגש מנהלים   הפסקת בוקר

 
 
10:30   כיצד לנהל מועדון לקוחות מצליח    הרצאה מעשית
 






 
 
הרצאה מעשית על הדרכים לביסוס וטיפוח יחסי נאמנות בין המותג ללקוחות, ואיך הופכים מועדון לקוחות למוצלח.

מרצה:
הילה הרמולין-רונן מנהלת מועדון הלקוחות "הנוסע המתמיד" של חברת אל על.
 

 
 
11:30   כוחו של השיווק הפרסונאלי    הרצאת מומחה
   

היתרונות הגלומים בשימוש נבון וסינרגטי בדאטה של הלקוחות, לצד כללי ה"עשה" ו"אל תעשה".  ההרצאה מלווה בדוגמאות של קמפיינים מהארץ ומהעולם המציגות את הסינרגיה בין מידע, רגש, קריאייטיב וטכנולוגיה.

מרצה: רפי אלבו, מומחה לשיווק, מנכ"ל חברת segmarketing  לשיווק מודרני

 

 
 
12:30   מדידה וניהול מועדון לקוחות באינטרנט    
   

בנייה, הגדרה ומדדים להצלחה שיווקית בערוצי האינטרנט השונים. ההרצאה תציג גם מגמות עתידיות הנוגעות למועדוני לקוחות בסלולר.

מרצה: אלמוג איטלי מנכ"ל חברת "מקסי-סייט" המתמחה בניהול מועדון לקוחות באינטרנט ובסלולר.

 

 
 
13:30   ארוחת צהרים במסעדת מלון     הפסקת צהרים 

 
 
14:30   מינוף מועדון הלקוחות    כלים ניהוליים





  מודל המכירה הרב שכבתית מ"חבר מביא חבר" ועד להפיכת הלקוח ל"עובד" – כל הדרכים לגיוס לקוחות חדשים, שיווק ויראלי

מנחה: שחר מור  יועץ שיווקי ופיתוח עסקי בחברת zooz
   

 
 
15:30   סיום משוער וחלוקת תעודות  

 
 
 
ללוח הכנסים של המרכז הבינלאומי לכנסים לחודשים מאי/יוני- הקליקו כאן

  
הפקה יזום וביצוע: המרכז הבינלאומי לכנסים
ויצמן 2, תל אביב, טל:03-6949555, פקס:03-6949500  www.icx.co.il

 

Go Back  Print  Send Page