המרכז הבינלאומי לכנסים - לוח תוכניות ואירועים - דצמבר 2016

ניהול משרד ומזכירות בכירות

תכנית חדשנית ומפתיעה  שתצעיד את מזכירות הארגון קדימה !
מרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה ת"א  •  21/12/2016
 
     
המרכז הבינלאומי לכנסים, בשיתוף פורום מנהלות הלשכה בישראל (פמל"י) עורכים כנס מקצועי ומקיף לייעול וקידום עבודת המשרד.
 
הכנס יתקיים בתאריכים 21/12/16
במרכז הכנסים החדש, מלון "קראון פלאזה" ת"א.
 
הכנס יכלול סדנאות והרצאות מפי מיטב המומחים, אשר יעסקו בנושאים הבוערים, העדכניים והמהותיים לקידום וייעול עבודת המשרד, ובכללם: קידום עצמי ונטוורקינג עסקי, סוגיות משפטיות בוערות בתחום יחסי עובד-מעביד, קוד לבוש עסקי ותדמית מקצועית, כתיבה עסקית ומנהלית נכונה, הרצאות העשרה ועוד.

הכנס יחשוף חשיבה יצירתית כפלטפורמה לשינוי בראי עולם התכשיטים, העברת מסרים באופן אפקטיבי, קוד לבוש עסקי ויצירת תדמית מקצועית, אסטרטגיות ומיומנויות השפעה אישיות וארגוניות, הבנת ציורי הילדים ומשמעויותיהם ועוד.


למשתתפים תוענק תעודה בפירוט החומר הנלמד.

דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם!
 
ההשתלמות מיועדת לעוזרות מנכ"ל, מנהלות לשכה, מזכירות מנכ"ל, מזכירות מנהלי אגפים ומזכירות בכירות 
 
דמי השתתפות לנרשמים עד לתאריך 30/11/2016
השתלמות חד יומית מוזלת :  792     ₪
 
דמי השתתפות   
השתלמות חד יומית: 891      ₪
 
המחיר כולל: השתתפות בכנס, תיק ועידה, כיבוד עשיר, הפסקות אספרסו בר במהלך ימי ההשתלמות, ארוחות צהרים חווייתיות, שי אישי, כניסה חופשית לאתר פורום מנהלות הלשכה (פמל"י) בישראל, ואינו כולל מע"מ.
 
תכנית חדשנית ומפתיעה!    אל תוותרו על החוויה המקצועית -   הירשמו עכשיו .
 
                  רישום און ליין
להורדת טופס לרישום בפקס:  הקלקו כאן
 

תוכנית וסדר יום לתאריך  -  21/12/2016
 
08:30
  התכנסות, רישום וכיבוד קל
09:00   שלא יעבדו עליכן: יחסי עבודה תקינים וזכויות עובדים




 
 
מהי התעמרות בעבודה ואיפה עובר הגבול בינה לבין הטלת סמכות? לכמה ימי חופשה את זכאית ומה קורה אם את לא מקבלת אותם? האם מותר למנהל לגעת לך בשכר על דעת עצמו? על כל השאלות הללו, ועוד סוגיות משפטיות בוערות ביחסי עובד-מעביד, בהרצאה משפטית הכרחית עבור כל עובד.
 
מרצה: עו"ד יעל שילוני, משרד עו"ד אהוד שילוני ושות'

10:00
 
כיבוד בוקר  ומפגשי נטוורקינג של מנהלות לשכה
10:30   זה לא שכונה פה: כתיבה עסקית ומנהלית נכונה






 
 
תקשורת כתובה אשר מבוצעת היטב, מהווה מרכיב מהותי בהתנהלותו של משרד מוצלח ואפקטיבי – כלפי חוץ, היא משדרת מקצועיות, אמינות והקפדה על פרטים. כלפי פנים, היא מקלה על התנהלות המשרד במציאת מידע שוטף, צבירת ידע וחיסכון בזמן. בהרצאה חשובה ומעשית, נלמד איך כותבים פרוטוקול, סיכום פגישה, מכתב רשמי ועוד תכתובות מנהליות נחוצות, באופן מקצועי, אחיד ויעיל.
 
מרצה: איילת צורי, מומחית בכתיבה עסקית, ממציאת "שיטת צורי"  לכתיבה עסקית.
     
11:30   תתקדמי! על קידום עצמי ונטוורקינג עסקי








 
 
קריירה מוצלחת תלויה רבות בהבלטת ההצלחות והיתרונות שלך, קצת פוליטיקה משרדית ורשימת אנשי הקשר שיש לך בטלפון וברשתות החברתיות. איך גורמים למנהלים ולעובדים במשרד להעריך את העבודה שלך? איך מרחיבים את מעגלי המכרים המקצועיים? איך עושים נטוורקינג יעיל, ממצה ומקדם? בהרצאה הפותחת את הכנס נקבל כלים מעשיים ואפקטיביים לקידום עצמי ונטוורקינג עסקי, וניישם אותם הלכה למעשה במהלך הכנס כולו. 
 
מרצה: גליה שכטר, מנהלת שיווק ואסטרטגיה. בעלת משרד GS marketing קידום ושיווק עסקים
         
12:45   אין שני לרושם ראשוני: על קוד לבוש עסקי ותדמית מקצועית





 
 
לאדם ממוצע לוקח 7 שניות כדי לקבוע את דעתו עלייך. לכן חשוב ללבוש במקום העבודה בגדים שישוו תדמית מקצועית ובהתאם לקוד הלבוש העסקי. בהרצאה מרעננת וכיפית נלמד איזה קוד לבוש מתאים לתחומים השונים, משמעות הצבע בבגד, המסר שהוא מעביר והשימוש בו ככלי השפעה ושכנוע, אביזרים נלווים המקובלים בעולם העסקי ועוד.
 
מרצה: ליבי מקרוב, סטייליסטית ויועצת תדמית. 
         

13:45
 
ארוחת צהרים חוויתית במסעדת שף במלון
     
14:30   הסודות שמתחת לדף: סדנא להבנת ציורי הילדים


 
 
מה המשמעות שאין ידיים בציור של ילדינו? מה המשמעות של עיניים חלולות? ומה אומר ה"שבלול" שמצויר בתוך גזע העץ?

בהרצאה עשירה ומרתקת, נצא למסע לתוך מוחם של הילדים דרך הציורים שהם מציירים, כיצד כל ציור מבטא תכונה, כישרון, שאיפות ואופן ההתמודדות עם אתגרים, ונבין מדוע הבנת ציורי הילדים חשובה כל כך להרמוניה בתא המשפחתי.
המשתתפות מוזמנות להביא ציורים של הנכדים או הילדים, לצורך התייחסות
 
מרצה: שרון טסלר, גרפולוגית מומחית, מנהלת "קסם האותיות" ויועצת משפחתית
         

15:30
 
סיום החלק הראשון של ההשתלמות
                                    
 להורדת טופס רישום  - הקליקו כאן רישום און ליין
 
 
יזום, הפקה וביצוע:   ICX - המרכז הבינלאומי לכנסים
הנחושת 3/B, תל אביב, טל:03-6949555, פקס:03-6949500  www.icx.co.il