המרכז הבינלאומי לכנסים בשיתוף פורום M לניהול מרכזי מבקרים
ניהול מרכזי מבקרים - 2013
הכנס והמפגש המקצועי למנהלי מרכזי מבקרים בישראל
יום ב' - 21 באוקטובר 2013              מרכז הכנסים, מלון רנסנס תל אביב
 

המרכז הבינלאומי לכנסים ופורום M לניהול מרכזי מבקרים בישראל, מתכבדים להזמינך להשתתף וליטול חלק במפגש המקצועי השנתי לענף מרכזי מבקרים בישראל.

הכנס יערך ביום ב'' 21/10/2013, במרכז הכנסים - מלון רנסנס ת"א

מרכזי מבקרים מהווים חלון ראווה ייחודי לכל פירמה או ארגון ומספקים מענה משלים לצרכים שיווקיים ופיתוח התדמית בקרב הציבור. ניהול נכון של המרכז ויצירת חוויית מבקרים בו מאפשרת לשפר את תדמית הארגון ולקדם את האהדה למוצרים ולשירות שמספק הארגון יותר מכל אפיק פרסומי אחר.

ענף מרכזי המבקרים עבר בשנים האחרונות מהפכה של ממש. יותר ויותר חברות וארגונים גילו את התרומה והצורך שבהקמה ובהפעלה של מרכז מבקרים, ולמרות המשאבים הרבים הנדרשים להפעלתם ולתחזוקתם, הענף פורח ומשגשג.

פורום M שהוקם על ידי מנהלי מרכזי מבקרים של החברות המובילות במשק, נועד לקדם את הענף, לקבוע סטנדרטים לאופי ורמת הפעילות, ולהתעדכן בנעשה בתחום זה בארץ ובעולם.

הכנס מיועד לסמנכ"לים, מנהלי שיווק, מנהלי מרכזי המבקרים, מנהלי מרקום, עוזרי מנכ"ל ולעוסקים בענף.

למשתתפי הכנס תוענק תעודת הפורום בפירוט החומר הנלמד
 
אל תוותרו על החוויה המקצועית - הירשמו עכשיו
דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם!
לנרשמים עד לתאריך 01/10/2013
דמי השתתפות מוזלים :  792    ₪
  דמי השתתפות   
דמי השתתפות :  891     ₪
המחיר כולל: השתתפות בכנס, תיק ועידה, כיבוד עשיר, הפסקות אספרסו בר במהלך ימי ההשתלמות, ארוחות צהרים חווייתיות, שי אישי, כניסה חופשית לאתר פורום מנהלי M למנהלי מרכזי מבקרים בישראל, ואינו כולל מע"מ.
    להורדת טופס רישום  - הקליקו כאן    
 
שעה   תוכנית הכנס   
יועץ  אקדמי: יעקב אלוש,
מנכ"ל MCMS Technology

 
08:45   דברי פתיחה
    אירית אהרונסון, יו"ר פורום M, מנהלת מרכזי מבקרים "תנובה"

09:00
 
שיווק וקריאטייב לשיפור חווית המבקר
   
על מנת את להפיק את המרב מהמפגש עם הקהל, חייב מרכז המבקרים להיות חווייתי, אינטראקטיבי וחדשני. ההרצאה תציג דרכים, כלים ורעיונות לעיצוב, בנייה והפעלה של מתחמי חוויה תוך שימוש נכון בטכנולוגיה, סרטים, מיצגים ומשחקים אינטראקטיביים.
מרצה: יוני סער מנכ"ל פרומרקט החברה המובילה לשיווק חוויתי וקמת מרכזי מבקרים

 
10:00   כיבוד בוקר ומפגש מנהלי מרכזי מבקרים

 
10:30   שיווק סלולרי: איך מנצלים את הטרנד לקידום מרכז המבקרים 
   
בין אם אתם אוהבים את זה או לא, הלקוחות שלכם נמצאים בסמרטפון ובסלולר, עובדה. דו"ח של ועדת המדרוג למדידת שיעורי גלישה באינטרנט לשנת 2013, חשף שאוכלוסיית גולשי המובייל בישראל מונה 2,683,630 , (Real Users). אז איך ניתן לנצל את המציאות הזו לשיווק ולקידום מרכז המבקרים והעברת המסרים המתבקשים. הרצאת מומחה לתכנון מושכל ויעיל של פעילות המרכז במדיה זו.
מרצה: יוני אלמוג, משנה למנכ"ל InforUMobile מומחה בשיווק סלולרי ואינטרנטי 

11:15
 
מרכז החושים של קוקה-קולה - חוויה לדוגמא
 

 
 
מרכז המבקרים של קוקה קולה מעניק שיעור מרתק על עולם הפרסום, העיצוב והרגלי תרבות הצריכה העולמיים שהופכים את הביקור בו לחוויה רב חושית ומקסימה. אתי פולסניץ, מנהלת מרכז תספר איך ניתן להפוך  את מרכז המבקרים ואת ההביקור בו לחוויה יוצאת דופן המותירה את המבקר עם רושם חזק על המותג וחברה.
מרצה: אתי פולסניץ, מנהלת מרכז המבקרים של חברת קוקה קולה בישראל

 
12:00   הפסקה

12:15
 
שיווק מרכזי מבקרים וכלים להבאת קהל
 
  בעידן בו נאמנות לקוחות והקשר איתם הופך חשוב הרבה יותר, יש צורך פתרון משולב לאפיון, הקמה וניהול מרכזי מבקרים. ההרצאה תציעה פתרונות אופרטיביים להבאת מבקרים ושיפור החוויה באמצעות כלים זמינים באינטרנט וברשתות החברתיות
מרצה: ד"ר אריה ארליך, מומחה בניהול משאבים והקמת מיזמים, מנכ"ל MoreTime.

 
13:15   ארוחת צהריים חוויתית במסעדת המלון

14:15
 
יצירתיות או למות - סדנא מעשית

 
 
ברנרד שואו אמר "אנחנו לא מפסיקים לשחק כי אנחנו מתבגרים – אנחנו מתבגרים כי אנחנו מפסיקים לשחק". מחקרים הוכיחו שיצירתיות יכולה לחולל פלאים בשיווק,  בעבודה ובחיים. הסדנא תעורר את המשתתפים לכיווני חשיבה חדשים ושונים תעודד לחדשנות, מצוינות ושיפור האינטראקציה עם קהל המבקרים.
מנחה: אייל זהר, יועץ מומחה ומאמן לחשיבה יצירתית

15:00
 
דברי סיום וחלוקת תעודת

 
לרישום בפקס הקליקו כאן


לפרטים נוספים ולרישום טלפוני חייגו 1800-555200

 
 
 
 
הפקה, יזום וביצוע:    המרכז הבינלאומי לכנסים 
הנחושת 10, תל אביב, טל:03-6949555, פקס:03-6949500  www.icx.co.il


Go Back  Print  Send Page