hr1 - ניהול לשכה ומזכירות בכירות
ניהול משרד בשיגרת חירום
השתלמות מקצועית דו יומית חדשה ומשופרת שתצעיד אותך קדימה !
מרכז הכנסים מלון רנסנס ת"א    21-22/09/2014
 
המרכז הבינלאומי לכנסים ופורום מנהלות הלשכה בישראל (פמל"י) מתכבדים להזמינך להשתתף וליטול חלק בהשתלמות מקצועית דו יומית חדשה מאתגרת בעקבות תקופת החירום הארוכה והצורך בחזרה לשגרה.
 
ההשתלמות תיערך בתאריכים: 21-22/09/2014, במרכז הכנסים מלון רנסנס ת"א

ההשתלמות תכלול 2 ימי הדרכה. חלקה הראשון יעסוק בשיפור הביצועים בתוכנות המשרד, יאמן את מנהלות הלשכה והמזכירות לעבודה במולטי טאסקינג, (עבודה בריבוי משימות), יציג כלים לשיפור הארגונומיה בסביבת עבודה, יסייע בבניית התדמית ויחשוף את השפעת הצבע על ההצלחה האישית והמקצועית.
 
בחלקה השני תכלול ההשתלמות אימון קוגניטיבי לשיפור הזיכרון, סדנא מעשית לקידום שירות הלקוחות בלשכה, יעניק כלים וטכניקות לעבודה נכונה באיימל. הכנס ינעל בצחוק גדול – מופע סאטירי שנון וייחודי המציג בהומור את תקופת החירום במבצע צוק איתן, שיציג נוסחת קסם לחזרה לשגרה.
 
 
ההשתלמות מיועדת לעוזרי/ות מנכ"ל, מנהלות לשכה, מזכירות מנכ"ל, מזכירות מנהלי אגפים, מזכירות בכירות ומזכירות מקצועיות.
 

להורדת טופס רישום
 הקליקו כאן

רישום און ליין
 
ההשתלמות הינה המשך להשתלמויות המוצלחות של המרכז לשנת 2014 ומונחת על ידי מיטב המומחים ואנשי המקצוע.
למשתתפי ההשתלמות תוענק תעודה בפירוט החומר הנלמד.
 

אל תוותרו על החוויה המקצועית - הירשמו עכשיו

רישום און ליין להורדת טופס רישום  - הקליקו כאן

תוכנית וסדר יום לתאריך  -  21/09/2014
 
08:30   התכנסות, רישום וכיבוד קל
09:00   ניצול מרבי של תוכנת המשרד






ד"ר שולמית רונן
 
סדנא מרתקת של ד"ר שולמית רונן שתאפשר לראות, לשמוע, לחוש ולחוות את העולם האינסופי של הצבעים המשפיעים עלינו, משקפים את רגשותינו, מקרבים או מרחיקים אותנו בעבודה, בקהילה ובמשפחה.

 
מרצה: ד"ר שולמית רונן - Ph.D TCM –T.asiact תרפיית אור צליל וצבע
  השפעת הצבע על ההצלחה האישית והמקצועית
10:00   מולטי טאסקינג וניהול זמן






אילן רני
 
ההתפתחות הטכנולוגית וההתייעלות להם נדרשות מנהלות לשכה ומזכירות מחייבים יכולות "מולטי טאסקינג", ברמה גבוהה. ובכלל זה ניהול זמן, ניהול יומנים, קביעת דיונים, פגישות, הדפסות, דואר אלקטרוני, אירוח ועוד.
 
אילן רני, מומחה לפיתוח מנהלים ועבודה בריבוי משימות, יאמן בסדנא מעשית לפיתוח יכולות "מולטי טאסקינג" לצד שיטות לניצול זמן אפקטיבי והתמודדות עם דחיינות.
 
מרצה: אילן רני, מומחה לניהול זמן ועבודה בריבוי משימות
  מולטי טאסקינג וניהול זמן
11:00   כיבוד בוקר  ומפגש מנהלות לשכה
11:30   התאמת הארגונומיה לסביבת עבודה








לילך ארז
 
ככול שהארגונומיה בסביבת עבודה של העובד תהיה מותאמת ליכולותיו ולמגבלותיו של העובד, כך תשתפר יעילותו ותפוקתו ומאידך תעלה את שביעות רצונו ממקום העבודה. 
 
הסדנא תתמקד בדרכים למניעת כאבי גב ומפרקים בעבודה מול מחשב ובמסגרתה יבוצעו תרגילים מעשיים לישיבה ולעמידה. הסדנא תסייע בתכנון סביבת העבודה ויצירת ממשק הרמוני בין המזכירה לסביבת עבודתה.
 
מרצה: לילך ארז, BPT, פיזיותרפיסטית מוסמכת לשיקום אורטופדי ונוירולוגי, מומחית לבניית סביבת עבודה ארגונומית
  התאמת הארגונומיה לסביבת עבודה
12:30   ניצול מרבי של תוכנת המשרד








יהודית מהלל-דיארי
 
הסדנא תסייע בתכנון סביבת העבודה ויצירת ממשק הרמוני בין המזכירה לסביבת עבודתה.לכלים וכללים לשיפור הביצועים בתוכנות המשרד בדגש על תוכנת האקסל וחשיפת יכולותיו לשיפור עבודת הלשכה והמשרד. 
 
הסדנא תלווה בדוגמאות מעשיות ותציג כיצד לעבוד עם גיליונות אלקטרוניים. ניתוח מידע, סקרים, בניית תרשימים וגרפים וקריאה של מידע בצורה יעילה ונוחה.
 
מנחה: יהודית מהלל-דיארי, מנחה ומאמנת בשימוש יעיל ונכון בתוכנות המשרד, מומחית להטמעת אקסל בניהול המשרד.
  ניצול מרבי של תוכנת המשרד
         
13:30   ארוחת צהרים חוויתית במסעדת המלון
     
14:30   זה יגמר בצחוק גדול





דינה אור
 
מופע סאטירי שנון וייחודי המציג בהומור את תקופת החירום במבצע צוק איתן,  שיסייע בהגברת תחושת הסולידאריות בין עובדים שיאפשר בנוסחת קסם את חזרה לשגרה. 

המופע יראה איך ניתן להפוך קיום ציני ומעיק לחוויה קומית מצחיקה ומשחררת.
 
מרצה: דינה אור, קומיקאית, מחברת הספר "ניצחון ההומור"
  זה יגמר בצחוק גדול
         
14:30   סיום החלק הראשון של ההשתלמות    
         
 להורדת טופס רישום  - הקליקו כאן   רישום און ליין
 
 תוכנית וסדר יום לתאריך  -  22/09/2014
 
08:30   התכנסות, רישום וכיבוד קל
09:00   אימון קוגניטיבי לשיפור הזיכרון




הילה אורן
 
סדנא ייחודית להעשרת הידע ולאימון קוגניטיבי לשיפור הזיכרון לסוגיו. הסדנא תאמן להתמודדות עם ריבוי משימות ותשלב פן חוויתי של שימוש בתוכנות ייעודיות לאימון המוח. 

מרצה: הילה אורן, מדריכה בכירה במכון בריין טריין לשיפור הכושר הקוגניטיבי והזיכרון 
  אימון קוגניטיבי לשיפור הזיכרון
10:00   שיפור השירות ושביעות הרצון






השל רייחלביץ
 
קבלת קהל  או שירות טלפוני הם חלק בלתי נפרד מעבודת המזכירות. ההרצאה תעניק בזמן קצר כלי שירות ושימור לקוחות חדים ומשויפים לצד תובנות יישומיות וכלים להשגת שביעות רצון גבוהה.

הרצאת חובה! 

 
מרצה: השל רייחלביץ, נווט עסקי, מומחה לשיפור שירות ותדמית לחברות וארגונים
  שיפור השירות ושביעות הרצון
11:00   כיבוד בוקר  ומפגש מנהלות לשכה
11:30   ניהול יעיל בעזרת תקשורת בינאישית  





אביטל קורדובה-תשובה
 
סדנא מעשית לשיפור האפקטיביות בתקשורת בינאישית, מיומנויות הקשבה וניהול שיחה. בסדנא יוצג ארגז כלים יעיל לניהול מוצלח של מערכות יחסים, קבלה חברתית ובינאישית לניהול תקשורת מוצלחת עם הסובבים אותנו. 

 
מרצה: אביטל קורדובה-תשובה, פסיכולוגית ארגונית, פסיכותרפיסטית גופנית
 
12:30   הפסיכולוגיה של יחסי עבודה



דר' זפערן
 
חשיפת סודות הפסיכולוגיה לפיתוח מנגנוני הגנה, הזדהות השלכתית ו – Acting Out, שיסייעו לשיפור מערכות יחסים עם חברים לעבודה, ממונים ומשפחה. 
 
מרצה: דר' זפערן, פסיכותרפיסט יועץ ומומחית לאומנויות הרוח. בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה (בתוכנית מיוחדת למצטיינים), ודוקטורט (Ph.D) ביעוץ מטאפיסי
  הפסיכולוגיה של יחסי עבודה
13:30   ארוחת צהרים חוויתית במסעדת המלון
14:30   שיפור המזל וההצלחה בעקבות מבצע צוק איתן














רפאל כהן
 
בעקבות מצב החירום והתחושות המעיקות שהתלוו למבצע "צוק איתן", הועלו אצל רבים מאיתנו הרהורים ושאלות על גורל ומזל. הסינים מאמינים שמוטב גרם אחד של מזל, מקילוגרם של זהב, האומנם?

מזל טוב נתפס כמשהו מקרי שאין לאדם כל שליטה והשפעה עליו, האם ניתן בכלל לשפרו? 

 
רפאל כהן מומחה מוביל לחשיבה יצירתית ינחה סדנא מעשית לשיפור המזל וההצלחה המבוססת על מחקרים מדעיים וחוכמת היהדות.

הסדנא תחשוף כיצד אנשים ברי מזל פועלים בעבודה ובחייהם האישיים, ויראה כיצד שימוש באינטואיציה, שקט ורוגע נפשי לצד נקודות מבט נוספות, עוזרים מאוד לשפר את מזלו הטוב של האדם. 
 
מנחה: רפאל כהן- מחבר הספר "הפרשה בה נולדת" מומחה בחשיבה יצירתית ובחוכמת היהדות.
 
 
14:30   סיום ההשתלמות וחלוקת תעודות    
         
 להורדת טופס רישום  - הקליקו כאן   רישום און ליין
 

לפרטים נוספים ולרישום טלפוני חייגו 1800-555200

 

  
 
הפקה, יזום וביצוע: המרכז הבינלאומי לכנסים
הנחושת 10, תל אביב, טל:03-6949555, פקס:03-6949500  www.icx.co.il